Mark van Rijswijk natuurlijkquote:Op maandag 17 augustus 2020 20:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Piepgeluid? Dan mankeert er iets aan je oren.
stukje tinnitusquote:Op maandag 17 augustus 2020 20:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mark van Rijswijk heeft nu ook weer niet zó'n vervelende stem inderdaad.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet met Mark van Rijswijk, hé.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mark van Rijswijk heeft nu ook weer niet zó'n vervelende stem inderdaad.
SPOILER: Welke speler is dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ik vind hem goed in efficient commentaar, maar niet zo'n superfijne stem hebben.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet met Mark van Rijswijk, hé.
Als Connah's Quay Nomads F.C. de poulefase maar haalt.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Drita, Tre Fiori en Inter zijn al uitgeschakeld!
Die nemen het je nog steeds kwalijk dat je weg bent.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee. (hoewel mijn kastje net ook uitviel)
quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:02 schreef Coco. het volgende:
De rebus voor deze avond:
Welke speler is dit?Koekoek OnanaSPOILER: Welke speler is dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Welke speler is dit?Bananen? Ik trap hier niet in. Ik ben tegen racisme.SPOILER: Welke speler is dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb KPN thuis ouwe reus.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die nemen het je nog steeds kwalijk dat je weg bent.
Geloof er nog steeds niks van dat hij komt.quote:
Vlasgezel?quote:
Ik ook niet nee, teveel haken en ogen. Staat ook nog 'gewoon' basis elke pot.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geloof er nog steeds niks van dat hij komt.
Zal je net zien dat Koeman hem erbij wil houden.
Eto'o 2.0?quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geloof er nog steeds niks van dat hij komt.
Zal je net zien dat Koeman hem erbij wil houden.
Welke speler is dit?Herman Klokbanaan?SPOILER: Welke speler is dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |