Ik heb het nog nooit geprobeerd, als ik zin heb in pannenkoeken haal ik zo'n pak van de appie.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben dus 1 van de weinige mensen die geen pannenkoeken kan bakken echt wtf is mis met mij.
Oh nee ik weiger kant en klare pannenkoeken te eten.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:29 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit geprobeerd, als ik zin heb in pannenkoeken haal ik zo'n pakje van de appie.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:29 schreef Amarantha het volgende:
Fucking veel zin in pannenkoeken met spek en kaas.
Ik eet ze sowieso het liefst koud (of in een pannenkoekenrestaurantquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee ik weiger kant en klare pannenkoeken te eten.
Mweh nee.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pannenkoeken horen zoet te zijn.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:30 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik eet ze sowieso het liefst koud (of in een pannenkoekenrestaurant) dus vind het wel makkelijk.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee ik weiger kant en klare pannenkoeken te eten.
eensquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ook eensquote:
Vet spek. En stroop erop.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:29 schreef Amarantha het volgende:
Fucking veel zin in pannenkoeken met spek en kaas.
Daarom spek en stroopquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Halen is méér werk dan bakken.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:29 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit geprobeerd, als ik zin heb in pannenkoeken haal ik zo'n pak van de appie.
Bijna goedquote:
The iPancake?quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:29 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit geprobeerd, als ik zin heb in pannenkoeken haal ik zo'n pak van de Apple.
quote:
handje vol met pannenkoekenquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb liever een handje vol ipv pannenkoeken
Monster.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb net eenogige vleermuizen neergeknuppeld in zelda
ik heb mn switch nog nietquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb net eenogige vleermuizen neergeknuppeld in zelda
nee dat niet. De stappenteller staat wel op 16kquote:
Goeie wandelingquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee dat niet. De stappenteller staat wel op 16k
De mijne op 5k.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee dat niet. De stappenteller staat wel op 16k
Neuhquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:58 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Geen overstroomd toilet, balkon of kelder?
jij blijquote:
Ja! Veel beestjes gezien, visdieven vooral. En planten. Ik weet nu alles over moerasandijvie.quote:
Misschien zit jouw poep nu wel aan hun muur!quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij blij
ik en mn buren niet
hoewel.. ik kon 't nog wel handelen met een dweil. zij hadden de brandweer nodig en moesten 1.5m aan kak van de muren halen.
nicequote:Op zondag 16 augustus 2020 22:03 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Misschien zit jouw poep nu wel aan hun muur!
truste flesquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
oud papier bij de weg zetten, dan showerbeer en te kribbe
Wat is de lol van douchebier?quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
oud papier bij de weg zetten, dan showerbeer en te kribbe
gewoon. Geneugten des levens combineren. Andere mensen drinken wat in de sauna of blowen een jonko bij de ondergaande zonquote:
Drank in de sauna is niet persé een goed plan, maar ik begrijp de gedachte.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon. Geneugten des levens combineren. Andere mensen drinken wat in de sauna of blowen een jonko bij de ondergaande zon
Aanlengen, flash kan niet zo goed tegen alcoholquote:
Dan moet je een neukertje zoekenquote:
Hehehe, dan zou ik er badbier van moeten maken.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:17 schreef crv het volgende:
[..]
Aanlengen, flash kan niet zo goed tegen alcohol
quote:
Jij bent echt leukquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:17 schreef crv het volgende:
[..]
Aanlengen, flash kan niet zo goed tegen alcohol
driesquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe heet die vader nou? geen idee hoe ze allemaal heten
Ben ik die linker?quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:44 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Bitterbal met idool:
[ afbeelding ]
Ik zie mogelijkheden voor een nieuwe usericon.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht, ik drink dat ene pak dubbelfris eens op dat al een tijdje geopend in de koelkast staat.
Een rozige slijmprop. Dat kwam eruit.
gatver cherryquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht, ik drink dat ene pak dubbelfris eens op dat al een tijdje geopend in de koelkast staat.
Een rozige slijmprop. Dat kwam eruit.
Klopt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:49 schreef CherryLips het volgende:
Ze zeggen bij bevallingen dat eerst de slijmprop eruit komt (waarom onthou ik zulke dingen), nou, dan heeft m'n dubbelfris ook ontsluiting.
Zal wel Ebola, kanker of syfilis zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:59 schreef bitterbal het volgende:
mijn hiel jeukt ineens als een idioot
ook een nageboorte?quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:49 schreef CherryLips het volgende:
Ze zeggen bij bevallingen dat eerst de slijmprop eruit komt (waarom onthou ik zulke dingen), nou, dan heeft m'n dubbelfris ook ontsluiting.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal wel Ebola, kanker of syfilis zijn.
ach en anders morgenquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
k hooooop zo dat ik vandaag kan slapen
Corona is ook wel te doen als je geen dikke bejaarde bent?quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben echt blij dat corona geen ebola is he
we hoeven het niet te lezenquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:10 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat is serieus het minst vervelende deel van die hele bevalling.
Vertelquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:10 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ja denk het welquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Corona is ook wel te doen als je geen dikke bejaarde bent?
ja das toch echt andersquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gvd moet jouw poepverhalen ook altijd lezen, zilveren berk kom er maar in heur.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:10 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
jaquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
Zijn jullie weer allemaal smerige verhaaltjes aan het vertellen
Eentje maar.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
dan zou het gaan over hoe de kindjses gemaakt worden, niet hoe het eruitkomen eraan toe gaatquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
Misschien krijg je ooit ook nog wel een beige kindje, dus oplettenquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja jezus. dit is jouw schuld engerd
waarom dacht ik dat je asfdjkdalsd gequote had?quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja jezus. dit is jouw schuld engerd
quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Totaalrupturen, poepen in het gezicht van je arts, alles.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Preuteleutequote:Op zondag 16 augustus 2020 23:22 schreef UitStraling het volgende:
Blijft wel weinig over van 't preutje maar je krijgt er ook veel voor terug.
Slapeloze nachten, verantwoordelijkheden en andersoortige ellende?quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:22 schreef UitStraling het volgende:
Blijft wel weinig over van 't preutje maar je krijgt er ook veel voor terug.
En ineens sta je voor die vagina die je eerst nog zo harstochtelijk vol lag te pompen op plekje 38.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Slapeloze nachten, verantwoordelijkheden en andersoortige ellende?
Dat ben je vast van plan om ons te vertellen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Weet je van wie de echte naam belachelijker is dan de naam in een serie?
Mr T aka BA Baracus.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ben je vast van plan om ons te vertellen.
Lawrence Tureaud valt toch wel mee?quote:
En dat ik geen leven heb, met 96 posts.quote:Op maandag 17 augustus 2020 07:51 schreef gianni61 het volgende:
0 posts op een heel weekend, straks zouden mensen nog gaan denken dat ik een leven heb
I knowquote:
96 is niks. Als je een beetje je best doet, red je dat in een uurtje.quote:Op maandag 17 augustus 2020 07:52 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En dat ik geen leven heb, met 96 posts.
dan ben je echt alleen maar bagger aan het spuienquote:Op maandag 17 augustus 2020 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
96 is niks. Als je een beetje je best doet, red je dat in een uurtje.
Stonden bij jou ook de straten/kelders blank gisteren?quote:Op maandag 17 augustus 2020 07:51 schreef gianni61 het volgende:
0 posts op een heel weekend, straks zouden mensen nog gaan denken dat ik een leven heb
Klopt, Haags kan dit beamen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 08:16 schreef mschol het volgende:
[..]
dan ben je echt alleen maar bagger aan het spuien
Neuh, Ik woon redelijk hoog. Hier stroomde het allemaal mooi langsquote:Op maandag 17 augustus 2020 08:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stonden bij jou ook de straten/kelders blank gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |