Ik heb een bunker onder m'n flatquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:07 schreef mschol het volgende:
[..]
die met die adelaar? ik denk dat je dan wel een verzetje moet plegen..
is dat raar?quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
mijn buren nemen hun laatste avond maaltijd nog op het balkon
Hun laatste avondmaaltijd .... wat ben je nu weer van planquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
mijn buren nemen hun laatste avond maaltijd nog op het balkon
ik niet... de stormen der stormenquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hun laatste avondmaaltijd .... wat ben je nu weer van plan
Uhuh ...quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik niet... de stormen der stormen
ze doet alsof ze noah is en heeft de storm der stormen opgeroepen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hun laatste avondmaaltijd .... wat ben je nu weer van plan
Iedereen verzwolgen door de brandende ragoutquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ze doet alsof ze noah is en heeft de storm der stormen opgeroepen.
straks regent het dus gehaktbitterballen
Mooi hoef ik niet te koken. Pak de mosterd vast.quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ze doet alsof ze noah is en heeft de storm der stormen opgeroepen.
straks regent het dus gehaktbitterballen
quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi hoef ik niet te koken. Pak de mosterd vast.
Zo'n gloeiend hete bitterbal in je oog. Vers uit de frituur.quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iedereen verzwolgen door de brandende ragout
En dan zo eentje die net iets te lang is gebakken zodat die al een beetje lekt zodat die extra makkelijk uit elkaar spat.quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n gloeiend hete bitterbal in je oog. Vers uit de frituur.
Zo'n lillende lap ragout, snotterig en heetquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan zo eentje die net iets te lang is gebakken zodat die al een beetje lekt zodat die extra makkelijk uit elkaar spat.
Verkapt zie-mij-een-airco-hebben postquote:
Poeh nee helaas dan was mijn leven perfect geweest.quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verkapt zie-mij-een-airco-hebben post
Herkenbaar hahaquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:24 schreef Pheno het volgende:
Hier ook geen, nog te lui om een ventilator te kopen
Dat zeggen we tegen elkaar hier ook. Al twee jaar.quote:
Ja dit zei ik vorig jaar ook. 😂quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeggen we tegen elkaar hier ook. Al twee jaar.
😅quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:29 schreef Pheno het volgende:
Kortom, volgend jaar maar weer met raam open slapen
Riep het ook jaren, tot ik 2 jaar geleden redelijk bedgebonden was en het snitheet was, toen heb ik er gelijk eentje besteldquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeggen we tegen elkaar hier ook. Al twee jaar.
Mja, hier zou zo'n buiten-unit in de volle zon staan. Volgens mij is dat net zo efficiënt als je kar laten trekken door een slakquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Riep het ook jaren, tot ik 2 jaar geleden redelijk bedgebonden was en het snitheet was, toen heb ik er gelijk eentje besteld
Wel aardig voor ze!quote:
Oh maar ik heb gewoon een torenventilator, geen aircoquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, hier zou zo'n buiten-unit in de volle zon staan. Volgens mij is dat net zo efficiënt als je kar laten trekken door een slak
Arbotechnisch ook wat verantwoorderquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:34 schreef Karzai het volgende:
eten kan geen chinees tegenop![]()
[ afbeelding ]
Beetje zuinig met de groentjes wel?quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:34 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt per ongeluk wat peultjes erin laten vallenquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:34 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
RIP CherryLipsquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:38 schreef CherryLips het volgende:
Volgens buienradar zou het hier droog blijven en nu voorspellen ze ineens een storm des doods.
Heb je hier ms ook een hi-res pic van?quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:34 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou mijn geld terug vragen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:38 schreef CherryLips het volgende:
Volgens buienradar zou het hier droog blijven en nu voorspellen ze ineens een storm des doods.
Stuur mij.quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
oh god zon harde donder dat ik nu onder de tafel zit
quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
Past niet.quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
quote:
Die wolkbreuk is 2 uur geleden over Limburg heen getrokken.quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
En staat je huis nog?quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die wolkbreuk is 2 uur geleden over Limburg heen getrokken.
Onweer kijkenquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Jammer dat het geen droge onweer is. Dan was ik lekker buiten gaan zitten.
En het is nog te vroeg, flitsen vallen niet zo op.quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Huis van mijn ouders staat nog.quote:
Mietjequote:Op zondag 16 augustus 2020 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
De Limburgse weergoden huilen om jouw vertrek.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:03 schreef kwiwi het volgende:
Zie net een filmpje uit zuid limburg, straten en kelders staan blank
quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Limburgse weergoden huilen om jouw vertrek.
Fuck. bij jou thuis?quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:08 schreef FranticDJ het volgende:
Kom je thuis, kon de riolering de wolkbreuk niet aan. WC's in heel de straat boven en beneden overstroomd door een baakflow/drukstoot.
in heel de straat ja..quote:
O shit. Letterlijk.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:08 schreef FranticDJ het volgende:
Kom je thuis, kon de riolering de wolkbreuk niet aan. WC's in heel de straat boven en beneden overstroomd door een baakflow/drukstoot.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in heel de straat ja..
naja alleen vloer in badkamer boven en wc beneden nat en alle sifons droog (drukstoot dus) maar het was echt ook serieus een wolkbreuk. zal zo ff foto's met minder dan 1 minuut er tussen posten
das die zwanenhals.. wat voorkomt dat je putlucht gaat ruiken.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
k weet niet wat een sifon is maar veel schade?
Zo dan!quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:11 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier zat minder dan een minuut tussen
dat begrijp ik. Gelukkig geen schadequote:Op zondag 16 augustus 2020 19:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
das die zwanenhals.. wat voorkomt dat je putlucht gaat ruiken.
nee geen schade. alleen wat vocht. Meer irritatie
quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat begrijp ik. Gelukkig geen schade
Wat een kunstwerkenquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #29
quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat een kunstwerkenGeen idee wie het is. Is het een sterrenchef?
yep dat is het restaurant.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat daar in dat filmpje is ook het restaurant? Ziet er machtig uit. Die presentatie
Jij hebt schaduwdoek.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:11 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke eigenschap is dit van jequote:Op zondag 16 augustus 2020 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
Geeneens babi pangangquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
ik heb geen schaduwdoekquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt schaduwdoek.
Heb gisteren een hele grote boom gesnoeid maar in het proces eigenlijk gewoon gekapt. Boom is weg en de schaduw ook.
Wat zijn nu goede schaduwdoeken, weer jij het?
Ik zeg dat alleen als ik met Adriaan aan tafel zit.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vet! Leuk dat je dat hebt gedaan. En terecht dat je het dan over disgenoten hebt
kom hier (en in soortgelijke restaurants) wel redelijk vaak hoorquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vet! Leuk dat je dat hebt gedaan. En terecht dat je het dan over disgenoten hebt
Met (mannelijke) vrienden moet je dit niet doen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuke eigenschap is dit van je
Of je zoekt vrienden > 100 IQ puntenquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met (mannelijke) vrienden moet je dit niet doen.
Zeker niet na 200km fietsen en daarna 3 uur bier in de zon.
Dat was zo’n kutavond, 8 gangen maar iedereen was hongerig en wou eik gewoon een kilo vlees.
Op een gegeven moment kregen er 2 ruzie (1 vreemde was in de groep) dus die sloegen elkaar voor het hoofd met platte hand en zeiden daarna niks meer.
1 gooide een volle fles Port over een ander met wit overhemd.
En het duurde en duurde.
Dat hebben ze wel, de meesten, maar ook testosteron.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je zoekt vrienden > 100 IQ punten
Ze klinkt erg fake hoorquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:48 schreef FranticDJ het volgende:
[ instagram ]
@:bitterbal hoe is het met je accent ondertussen?
Ik hang ‘m liever tussen de schuifdeur dan zo’n type naast me op de bankquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door dit soort vrouwen onstaan er homofiele mannen.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door dit soort vrouwen onstaan er homofiele mannen.
Gun haar mijn machtige piemel ook niet zo, zelfs niet voor tien minuten plezier voor mezelf.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hang ‘m liever tussen de schuifdeur dan zo’n type naast me op de bank
je breekt je blanke lans niet voor tante toofquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gun haar mijn machtige piemel ook niet zo, zelfs niet voor tien minuten plezier voor mezelf.
Die is er nog niet:pquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:48 schreef FranticDJ het volgende:
[ instagram ]
@:bitterbal hoe is het met je accent ondertussen?
13 in een dozijn, die lopen hier toch ook nog wel los?quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze gaan dicht in Italië
Voorlopig ben k nog een hagenees :pquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet je naam wel een beetje verrotterdamsen. Bitterballert of zo.
Kippelingquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet jij je naam ook niet eens aanpassen dan?quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel, maar de disco’s gaan dicht en in september ga ik daarheen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
13 in een dozijn, die lopen hier toch ook nog wel los?
hoe dichter bij Dordt.. hoe rotter het wordt?quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet jij je naam ook niet eens aanpassen dan?
Ik woon toch niet in Rotterdam?quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet jij je naam ook niet eens aanpassen dan?
Je gaat toch niet naar de disco?quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel, maar de disco’s gaan dicht en in september ga ik daarheen.
Nee Dordtenaar ofzoquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe dichter bij Dordt.. hoe rotter het wordt?
Oh nee, geen denken aanquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee Dordtenaar ofzoOf schapeneu... schapekop.
Waarom niet?quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je gaat toch niet naar de disco?
Dan voelt bitter zich wat sneller thuisquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik woon toch niet in Rotterdam?
Disco, serieus?quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel, maar de disco’s gaan dicht en in september ga ik daarheen.
of Arjen de herdersjongen?quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee Dordtenaar ofzoOf schapeneu... schapekop.
En dan balletje wel een extra t aan willen smerenquote:
Vorig jaar in Duitsland was de gemiddelde leeftijd ongeveer 55. Mijn pa (68) ging helemaal los op de dansvloer. Mijn broertje en ik bleven aan de bar alsof we hem niet kenden.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat je geen tienermeisje van 14 bent
Rijnreisje?quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vorig jaar in Duitsland was de gemiddelde leeftijd ongeveer 55. Mijn pa (68) ging helemaal los op de dansvloer. Mijn broertje en ik bleven aan de bar alsof we hem niet kenden.
Bitterballert klinkt wel goedquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan balletje wel een extra t aan willen smeren
Nee dan liever bittterbalquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterballert klinkt wel goed
Is dat zo?quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee joh. Kippeling. das echt Rotterdams.
volgens een Rotterdamer waar ik mee voer welquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat zo?
Kapsalon ook trouwens.
Gewoon balletje.quote:
Hertog van Hevele, Achteradmiraal van Antwerpen, Manneke van de Meanderende Pisbuis, Khalif van de Gegerte K3..quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hertog van Hevele, Achteradmiraal van Antwerpen, Manneke van de Meanderende Pisbuis, Khalif van de Gegerte K3..
Onder de 20 hier inmiddels.quote:
Okequote:Op zondag 16 augustus 2020 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Voor mij. Niet voor jou, jij moet volhouden
Paus van de Pannequote:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Paus van de Panne
Hopman van de Haan
Meester van de Meli (nu Pater der Plopsaland)
Baanderman van Bobbejaanland
Noorman uit Nazareth
Bijna 2021, zul je haar toch een keer tegen de kale rotsen omhoog moeten neuken om haar te overtuigen te trouwen?quote:
Zwakzinnigengebrabbel uit Helmond, de vergeten anus van het omgewassen traningspak van het derde Rijk.quote:
hij heeft het in zichquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwakzinnigengebrabbel uit Helmond, de vergeten anus van het omgewassen traningspak van het derde Rijk.
Gevluchte Grootheid uit Groningenquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:29 schreef Amarantha het volgende:
Wat een creatieve mensen zitten hier toch.
Ama komt uit Duitsland, uit de Achterhoek bij Twente.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gevluchte Grootheid uit Groningen
of was dat uit @:ijsdraakje
een frikandel en een bitterbal?quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijna 2021, zul je haar toch een keer tegen de kale rotsen omhoog moeten neuken om haar te overtuigen te trouwen?
Edelvrouwe van Emmen, Aartshertogin van de Ansichtkaart, Weldoeneres van de Wietgebruikers.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:29 schreef Amarantha het volgende:
een frikandel n 2 bitterballen danquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:31 schreef mschol het volgende:
[..]
een frikandel en een bitterbal?
doesnt seem to match..
ik las Aarshertoginquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Edelvrouwe van Emmen, Aartshertogin van de Ansichtkaart, Weldoeneres van de Wietgebruikers.
je bent 'pama' vergetenquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Edelvrouwe van Emmen, Aartshertogin van de Ansichtkaart, Weldoeneres van de Wietgebruikers.
Nee woon ook niet in Duitsland.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ama komt uit Duitsland, uit de Achterhoek bij Twente.
Hmm geen idee.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:31 schreef FranticDJ het volgende:
Oh. waarom heb ik dan een Groninger associatie bij jou dan @:amarantha?
quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ama is stiekem de knapste vrouw der slowsjats. Denk ik.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben zeker niet knap.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ama is stiekem de knapste vrouw der slowsjats. Denk ik.
Teringquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en hier las ik krap![]()
* FranticDJ gaat z'n bril zoeken
Misschien moeten we het eerst ff dubbelchecken.quote:
Foto's staan wel in topics.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien moeten we het eerst ff dubbelchecken.
Een soort second opinion van je eigen brein.
Oh oke.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja had ik eens gezien, was blij verrast eigenlijk.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja man. mn wc's waren overgestroomd.. brandweer is heir nog steeds in de straat aan t pompen.
ik had ijs van biest vanmiddag. damn dat was lekker.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:53 schreef bitterbal het volgende:
Heb eindelijk ijs geproefd van die zaak waar altijd een rij staat
Oh dat gaat wel goed los zeg.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat meen ik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat klinkt goed ja!quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had ijs van biest vanmiddag. damn dat was lekker.
ja was 45 minuten 1000 procent regen.quote:
Prima weer hierquote:
Snel afgeruimdquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat meen ik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou jij trekt je halve dagen af naast broodbakken en high enegery klussen ook al kom je niets tekort.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij zegt eigenlijk dat ie continue fapjes op je doet
Wtf dat laatste?quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent een mooi meisje, gedaag je ernaar gewoon dan verloopt het leven wat makkelijker.
En ?quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:53 schreef bitterbal het volgende:
Heb eindelijk ijs geproefd van die zaak waar altijd een rij staat
waar denk je dat Popeye z'n armen vandaan haaltquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou jij trekt je halve dagen af naast broodbakken en high enegery klussen ook al kom je niets tekort.
En hoe was het eten ?quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja was 45 minuten 1000 procent regen.
Stroom in het restaurant flikkerde ook uit
Ondertussen nog een tweede brandweerwagen aan het pompen.
Wees blij dat het enkel regen wasquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:51 schreef FranticDJ het volgende:
En m'n bloemen zijn plat geregend :/
daar heb je verzekering voorquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:59 schreef crv het volgende:
[..]
Wees blij dat het enkel regen was
Wij hadden een jaar geleden hagelstenen a la balle de golf
Oh nou weet ik weer wie jij was...quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Abba heeft zin in jouw gezeik wil je zeggen?
Die waren voor vanavond wel voorspeld, niks van gezien.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:59 schreef crv het volgende:
[..]
Wees blij dat het enkel regen was
Wij hadden een jaar geleden hagelstenen a la balle de golf
Ben je lekker crumpy.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Abba heeft zin in jouw gezeik wil je zeggen?
Ziet er mooi uit en grotendeels ook lekkerquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja goed he. zoals altijd.
Wees blij, maakt veel kapotquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:00 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Die waren voor vanavond wel voorspeld, niks van gezien.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh nou weet ik weer wie jij was...
Aaaaah ja, ok sorry.quote:
Afhandeling loopt nog, duurde eerst maanden voor er een expert kwam en dan krijg je de reparaties..... en toen coronaquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja lekker maar niet rijwaardig :p
als dat geen blowen wordtquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:08 schreef Amarantha het volgende:
Pff mijn plant doet het zo goed.Weer een nieuw blad erbij.
Cannabisplant neem ik aan?quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:08 schreef Amarantha het volgende:
Is dat bijzonder?quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben slecht met planten dus dat deze zo goed groeit en bloeit is wel netjes.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:12 schreef crv het volgende:
[..]
Is dat bijzonder?
Geen groene vingers ?
quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben slecht met planten dus dat deze zo goed groeit en bloeit is wel netjes.
Ja ik heb laatst ook een stekje gekregen van een pannenkoekenplant.. nou dat schijnt een makkelijke plant te zijn maar die van mij groeit echt niet.quote:
Brennoquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:15 schreef bitterbal het volgende:
De Winter is verantwoordelijk voor de beveiliging van de app en het waarborgen van de privacy van de gebruiker.
Ja wel jammer dat je je stem niet meer kan aanpassen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:16 schreef bitterbal het volgende:
arg heb nee gestemd en wilde ja stemmen
quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik heb NEE gestemd, ik hoef die film niet te zien
Pannekoekenplantquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik heb laatst ook een stekje gekregen van een pannenkoekenplant.. nou dat schijnt een makkelijke plant te zijn maar die van mij groeit echt niet.
Voor wat?quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:16 schreef bitterbal het volgende:
arg heb nee gestemd en wilde ja stemmen
Voor ama blijkbaar nietquote:
Ik ben dus 1 van de weinige mensen die geen pannenkoeken kan bakken echt wtf is mis met mij.quote:
de eerste mislukt altijd. dus gewoon stug doorgaanquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben dus 1 van de weinige mensen die geen pannenkoeken kan bakken echt wtf is mis met mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |