Ja Nick is iets te enthousiast met z'n azijn.quote:
Kijk eens aan, iemand met zelfkennis. Dat zie je niet vaak meer tegenwoordig.quote:Op zondag 30 augustus 2020 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wel FOK hè, er zijn er hier die nog nooit een zinnige opmerking hebben geplaatst
en iemand zonder gevoel voor humor, zo heb je van alles watquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kijk eens aan, iemand met zelfkennis. Dat zie je niet vaak meer tegenwoordig.
Nu ben je te hard voor jezelf.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
en iemand zonder gevoel voor humor, zo heb je van alles wat
Ja god, dat geldt wel voor meer positiesquote:Op zondag 30 augustus 2020 15:43 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ja Nick is iets te enthousiast met z'n azijn.
Al vind ik Viergever ook echt niet het niveau hebben wat je wilt nastreven.
Nog even los van het niveau moet een speler ook gewoon met deze speelstijl om kunnen gaan. Iemand als Viergever is er verdedigend wel geschikt voor maar aan de bal dus totaal niet imo. Boscagli is verdedigend een stuk minder, maar aan de bal weer een heel stuk beter. Al hoop ik stiekem dat er alsnog een CV komt (en Max uiteraard), dan hoop ik dat ze Teze laten staan want die bevalt prima op de RCV.quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja god, dat geldt wel voor meer posities
Maar PSV heeft toch helemaal geen geld? @Taradoquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 08:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar PSV heeft toch helemaal geen geld? @:Tarado
SwissRamble? Heb ik even gemist, linkje?quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]don't shoot the messenger, ik plaats alleen maar wat ik lees en die @:SwissRamble is echt gerenommeerd op dat gebied, overigens is de meeste schuld van NL hebben iets anders dan helemaal geen geld (beschikbaar) hebben.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
SwissRamble? Heb ik even gemist, linkje?
Ik vind dit wel een stuntje ja.quote:
Schmidt is een grote naam in Duitsland, dat helpt vast en zeker een beetje mee. Je ziet ook niet zomaar een dik halfuurtje bijna prime time als hoofdgast bij de ARD denk ik.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een stuntje ja.
Jelly.quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schmidt is een grote naam in Duitsland, dat helpt vast en zeker een beetje mee. Je ziet ook niet zomaar een dik halfuurtje bijna prime time als hoofdgast bij de ARD denk ik.
Ook weer niet overdrijven hè. We kopen de 26-jarige linksback van de nummer 15 uit de Bundesliga, waar hij al 5 jaar speelt.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een stuntje ja.
Ah, mister positivo is er.quote:Op maandag 31 augustus 2020 14:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook weer niet overdrijven hè. We kopen de 26-jarige linksback van de nummer 15 uit de Bundesliga, waar hij al 5 jaar speelt.
Het is niet dat we grote clubs de loef afsteken bij het contracteren van een groot talent![]()
Dat allemaal gezegd hebbende, op papier ziet het er als een heel aardige versterking uit. Back die een goal kan maken en schijnbaar vaak betrokken is bij het creëren van kansen. Dat zou wel eens héél goed kunnen passen bij de eredivisie, dit PSV en het spel wat Schmidt wil spelen. Dus fingers crossed
wel met je eens, goeie leeftijd en scorend vermogen dus kan best wat wordenquote:Op maandag 31 augustus 2020 14:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ah, mister positivo is er.
8 doelpunten en 6 assists bij de nummer 15 uit Duitsland. Dat is netjes. Eens een keer iemand die een beetje ervaring meebrengt in plaats van al die 21 en 22-jarige talentjes die het nog maar moeten laten zien. Vorig jaar een transfer naar BVB afgeketst om dat Augsburg 20mio + vroeg. Ik vind het een stuntje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |