SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV/Stream
De etappes finishen rond 16:30 uur. De PLAYER is er elke dag vanaf 14:45 uur bij. Mensen zonder de PLAYER kunnen vanaf 15.15 uur terecht op Sporza. Wie weet is het ook nog via de NOS te volgen, maar dat wil je toch niet.![]()
Lijkt me ook, maar je weet het tegenwoordig nooit meerquote:
Ach jeequote:Im Fall von Buchmann, der als Gesamtdritter das Rennen verlassen musste und dessen Tourhoffnungen einen herben Rückschlag erlitten, bestätigte Poitschke “starke Prellungen im Rücken- und Gesäßbereich. Er kann kaum laufen. Wir müssen schauen, wie sich das in den nächsten Tagen entwickelt“, fügte er an.
Voorlopig wel even denk ik. Stukje vals plat oid omhoog en dan lange afdaling. Daarna begint het geweld wel weer.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:02 schreef Momo het volgende:
Als het goed is 15:05 live, dan zal de storm wel zijn gaan liggen...
quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Staat in openingspost (spoilertje)
Spannend man! Wint Bertus op zijn Norton, of Tinus op de BSA?quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Optyfen met dat motortje rijden.
Identiek volgens mij.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:15 schreef Zwansen het volgende:
Is de finish vandaag identiek aan gister? Of komen ze van de andere kant?
Ja, van personen die over 20 jaar wekelijks naar de chiroprakter onder behandeling moetenquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:19 schreef Zwansen het volgende:
Op de NOS een soort van rondjes rijden met elektrische gravelbikes.
maar ONZE Jeffrey kan dat heul goedquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:21 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja, van personen die over 20 jaar wekelijks naar de chiroprakter onder behandeling moeten
Jep.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:25 schreef Zwansen het volgende:
Eurosport begint gewoon zonder enige inleiding.
PS is dit De Breuk trouwens?
Hadden se al gedaan op de streamquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:25 schreef Zwansen het volgende:
Eurosport begint gewoon zonder enige inleiding.
PS is dit De Breuk trouwens?
Etappewinst voor Kussquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:26 schreef Mansjester het volgende:
Waarom leidt van Aert het peloton? Wat is het belang van Jumbo Visma om dit te doen?
Toch nog voor de rit gaan.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:26 schreef Mansjester het volgende:
Waarom leidt van Aert het peloton? Wat is het belang van Jumbo Visma om dit te doen?
Die heeft die 20 jaar helemaal niet nodig voor 20 ziekenhuisbezoeken per jaarquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:23 schreef noodgang het volgende:
[..]
maar ONZE Jeffrey kan dat heul goed
Zo staan ze nou eenmaal geprogrammeerd.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:26 schreef Mansjester het volgende:
Die willen de rit, dat was vanaf begin al wel duidelijkquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:26 schreef Mansjester het volgende:
Johquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:38 schreef Jason22 het volgende:
Volgens mij hebben NOS en Sporza een minder rechten pakket, waardoor ze minder live mogen uitzenden dan Eurosport.
Klopt, krijgen pas een half uur later de beelden doorgestuurdquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:38 schreef Jason22 het volgende:
Volgens mij hebben NOS en Sporza een minder rechten pakket, waardoor ze minder live mogen uitzenden dan Eurosport.
Hij klaagde gisteren over niet zo beste benen en heeft zich vandaag ook niet koest gehouden. Zou hij kunnen? Blijven zitten achter een Reichenbach die al bijna een uur achtervolgt is niet bepaald ideaal.quote:
Dit lijkt mij van niet beter kunnen nee.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij klaagde gisteren over niet zo beste benen en heeft zich vandaag ook niet koest gehouden. Zou hij kunnen? Blijven zitten achter een Reichenbach die al bijna een uur achtervolgt is niet bepaald ideaal.
Dumoulin zou moeten weten dat tempo Reichenbach niet voldoende is.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij klaagde gisteren over niet zo beste benen en heeft zich vandaag ook niet koest gehouden. Zou hij kunnen? Blijven zitten achter een Reichenbach die al bijna een uur achtervolgt is niet bepaald ideaal.
40 seconden moet ie pakken op Dani en MAL.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pogacar moet er van af als ie alles wil
Plus dat er een pak bijzaten die maanden op de Tacx hebben moeten trainen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:55 schreef Momo het volgende:
Toch een aantal renners die niet goed door de lockdown gekomen zijn, vereist ook superveel discipline om hard te blijven trainen met zoveel onzekerheden al die maanden.
Martinez?quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Als je dit ziet gaat Pogchamp het klassement echt nog regelen.
Absoluut, maar heeft toch een aardige voorsprong.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat draait toch een stuk meer hoekig.
Neuh, klim naar vliegbaan is ook niet zo makkelijkquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gaan ze Martinez nu naar de finish rijden?
Ze blijven wel in Frankrijk volgens mijquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:09 schreef Zwansen het volgende:
Wat gaat Jumbo nog doen qua training? Is er nog een hoogtestage bijvoorbeeld? Taperen is er nog niet bij met de huidige vorm van Dumoulin en Kruijswijk.
Inderdaad nog op hoogtestage in Tignes waar ze de vorige keer ook hebben gezetenquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:09 schreef Zwansen het volgende:
Wat gaat Jumbo nog doen qua training? Is er nog een hoogtestage bijvoorbeeld? Taperen is er nog niet bij met de huidige vorm van Dumoulin en Kruijswijk.
Vooral tapen bij Kruijswijk en Roglicquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:09 schreef Zwansen het volgende:
In de tourploegbubbel in Tignes. Ben benieuwd of ze toch een Tolhoek gaan uitnodigen voor de zekerheid.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ze blijven wel in Frankrijk volgens mij
quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Vooral tapen bij Kruijswijk en Roglic
Het uitvallen van Roglic is mooi voor de koers ja.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:24 schreef Salina het volgende:
Toch best leuk nog. Geen flauw idee wie het klassement pakt nog.
Lekker vrijbuitenquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:27 schreef Zwansen het volgende:
Als Jumbo voor etappes in de Tour zou gaan, zouden ze 18 etappes kunnen winnen ofzo.
Dan hadden ze pre-valpartij Dylan ook wel mee moeten hebben denk ikquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:27 schreef Zwansen het volgende:
Als Jumbo voor etappes in de Tour zou gaan, zouden ze 18 etappes kunnen winnen ofzo.
Zitten nog wel mogelijke boni's bij.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het zou nog kunnen voor Pinot. Spanning en sensatie.
Heeft een beroemde vader. Onthoud dat maar voor de Tour, gaat nog wel eens voorbij komen bij Herbert.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:28 schreef superniger het volgende:
Who the fuck is Kuss?
Die ken ik niet.
Een Amerikaan volgens Sporza.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heeft een beroemde vader. Onthoud dat maar voor de Tour, gaat nog wel eens voorbij komen bij Herbert.
Ja maar:quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:33 schreef Zwansen het volgende:
WE praten wel steeds over Tom die z’n conditie aan het aanscherpen is, maar geldt dat niet voor iedereen die daar achter nog aan het harken is? Pinot, Yates, Bardet, etc.?
Mentaal dingetje?quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Pinot is echt raar. Hij kleurt de etappe, zakt gigantisch door het ijs als het erop aankomt en op het moment dat het niet meer kan komt hij er doorheen.
Ongetwijfeld, maar tijdens een rit? Dat je duivels in je hoofd hebt voor een belangrijke rit of een trui moet verdedigen, vooruit, maar zo...?quote:
Kuss lijkt me ook wel een goede gast in de groep. Komt in ieder geval altijd behoorlijk vrolijk over.quote:
Allemaal dankzij de Jumbo Foodcoach App.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Mooie overwinning van Gewiss Jumbo ...
Prachtig?quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:41 schreef Columbiafan het volgende:
Prachtige zege van Martinez. Martin op het podium is ook heel mooi.
Gestolen zege, gewoon geluk.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:41 schreef Columbiafan het volgende:
Prachtige zege van Martinez. Martin op het podium is ook heel mooi.
De tweet die je wist dat zou komen.quote:
Want?quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:45 schreef RipCity het volgende:
Nou Dumoulin gaat de tour niet winnen. Dat is duidelijk.
Afgaande op zn interview. Klinkt weinig overtuigd. Met de tour in 12 dagen denk ik niet dat hij dat zo snel nog inhaalt.quote:
Tom is altijd wel zo gereserveerd geweest toch? En na 400 dagen niet koersen kan je ook heel moeilijk zeker van je zaak zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Afgaande op zn interview. Klinkt weinig overtuigd. Met de tour in 12 dagen denk ik niet dat hij dat zo snel nog inhaalt.
Tot heeft in een interview nog nooit overtuigend geklonkenquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Afgaande op zn interview. Klinkt weinig overtuigd. Met de tour in 12 dagen denk ik niet dat hij dat zo snel nog inhaalt.
Goede Dauphine geweest voor de Tourwinnaars bij Ineos..quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Toch maar mooi twee minuten binnen tijdslimiet.
Parijs is nog ver.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
92 CHRIS FROOME 33 TEAM INEOS 04H 32' 17'' + 00H 33' 38'' -
105 GERAINT THOMAS 36 TEAM INEOS 04H 32' 27'' + 00H 33' 48''
Zonder kuurtje gaat dat niet meer goed komen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
92 CHRIS FROOME 33 TEAM INEOS 04H 32' 17'' + 00H 33' 38'' -
105 GERAINT THOMAS 36 TEAM INEOS 04H 32' 27'' + 00H 33' 48''
Schroeien dus over 2 wekenquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:22 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Zonder kuurtje gaat dat niet meer goed komen.
Hij valt mij erg mee, gezien hij zo lang uit koers is geweest. Moet nog wel minder wisselvallig worden, ik zie hem nog wel als kandidaat voor het podium. Wordt sowieso spannend om te zien of Roglic en Bernal fit aan de tour kunnen beginnen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tom is altijd wel zo gereserveerd geweest toch? En na 400 dagen niet koersen kan je ook heel moeilijk zeker van je zaak zijn.
Het is eerst nog even afwachten wie er allemaal in de Tour start voor Jumboquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:51 schreef Jason22 het volgende:
Ik hoop dat Tom nog een grote ronde erachteraan plakt en de klassiekers aan Roglic laat.
Dit uitvallen van Bernal is puur een excuus om toevallig met een attest te kunnen komen voor een middel dat toevallig op de dopinglijst staat.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:22 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Zonder kuurtje gaat dat niet meer goed komen.
Kruijswijk deed het in Zwitserlandquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:31 schreef Mani89 het volgende:
Zouden we Kruijswijk ooit zoiets zien doen als Kuss? Die mag volgend seizoen lekker wegkapitein spelen.
Tom is wel een beetje van het dramatiseren, maar ik geloof zeker dat het zwaar is geweest met 5 (semi-)bergetappes achter elkaar. En waarschijnlijk geldt dat voor de rest ook.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:28 schreef Marcoss het volgende:
Dumoulin zegt helemaal gesloopt te zijn, zelfs in de Tour nog nooit 5 van deze dagen achter elkaar meegemaakt
Ik denk dat ie met deze 2 rittenkoersen in de benen een behoorlijke stap nog maskt richting een goede vorm in dr tourquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat denk ik ookquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:52 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Tom is wel een beetje van het dramatiseren, maar ik geloof zeker dat het zwaar is geweest met 5 (semi-)bergetappes achter elkaar. En waarschijnlijk geldt dat voor de rest ook.
Inderdaadquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is eerst nog even afwachten wie er allemaal in de Tour start voor Jumbo
En ook een top-training geweest denk ik. Genoeg prikkels gekregen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:52 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Tom is wel een beetje van het dramatiseren, maar ik geloof zeker dat het zwaar is geweest met 5 (semi-)bergetappes achter elkaar. En waarschijnlijk geldt dat voor de rest ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |