Johquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:38 schreef Jason22 het volgende:
Volgens mij hebben NOS en Sporza een minder rechten pakket, waardoor ze minder live mogen uitzenden dan Eurosport.
Klopt, krijgen pas een half uur later de beelden doorgestuurdquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:38 schreef Jason22 het volgende:
Volgens mij hebben NOS en Sporza een minder rechten pakket, waardoor ze minder live mogen uitzenden dan Eurosport.
Hij klaagde gisteren over niet zo beste benen en heeft zich vandaag ook niet koest gehouden. Zou hij kunnen? Blijven zitten achter een Reichenbach die al bijna een uur achtervolgt is niet bepaald ideaal.quote:
Dit lijkt mij van niet beter kunnen nee.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij klaagde gisteren over niet zo beste benen en heeft zich vandaag ook niet koest gehouden. Zou hij kunnen? Blijven zitten achter een Reichenbach die al bijna een uur achtervolgt is niet bepaald ideaal.
Dumoulin zou moeten weten dat tempo Reichenbach niet voldoende is.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij klaagde gisteren over niet zo beste benen en heeft zich vandaag ook niet koest gehouden. Zou hij kunnen? Blijven zitten achter een Reichenbach die al bijna een uur achtervolgt is niet bepaald ideaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |