Ik heb niet een bepaald tijdspad, maar ik wil zeker weten dat hij wel een relatie wil met mij, en daar klaar voor is en mij niet aan het lijntje houd. Verder zou ik wel rap willen samenwonen, volgend jaar als alles goed blijft gaan.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:56 schreef Postbus100 het volgende:
Ligt er voor jou een bepaald tijdspad?
Ik wil duidelijkheid omdat ik wil weten waar ik aan toe ben, en ik niet aan het lijntje gehouden wil worden.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:57 schreef Ffokjs1328 het volgende:
Waarom wil je duidelijkheid, wacht gewoon even. Zal vast wel een reden zijn waarom hij het nog niet heeft geuit. Als je nu gaat dwingen jaag je hem alleen maar weg. Als duidelijkheid je prioriteit heeft dan zeg je dat, als hij dat nu niet verschaft dan kap je het zelf af.
Dom gedoe idd. Bij ons ga je met elkaar film kijken en dan ga je met elkaarquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:06 schreef Lienekien het volgende:
Wat is dat voor flauwekul dat hij zegt dat hij je gaat vragen? Het gaat toch niet om een huwelijksaanzoek?
Is “ ik hou van je” na 4 maanden te snel dan? Ik neem aan dat hij wel verliefd is ....maar hij zegt echt alleen dr woorden “ ben gek op je” en “ ben blij met je/ dat ik je heb leren kennen”.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:02 schreef CoolGuy het volgende:
Jij verwacht na 4 maanden 'houden van' te horen? Really?
Zijn ouders hebben zijn sleutel, en hij de sleutel van zijn ouders. Ja, en?
Omdat ze altijd onverwachts binnen kunnen komen, en ik vind het kinderachtig. Als wij samenwonen of als ik bij hem thuis ben wil ik ze niet onverwachts daar zien.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:03 schreef hoechst het volgende:
Wat maakt t uit of zn ouders de sleutels hebben van zijn loft.
Wat zou ik hem dan moeten vragen? Of wij een relatie hebben ?quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:05 schreef gelestipjes het volgende:
Dat hij niet in jouw stad wil wonen zegt toch niks? Er zijn nog vele andere plaatsen waar hij misschien wel met jou zou willen wonen.
Dat zijn ouders een sleutel van zijn huis hebben vind ik ook niet raar, de ouders van mijn vriend hebben ook een sleutel van ons huis. Ze wonen relatief dichtbij en kan altijd handig zijn.
Verder moet je het hem gewoon vragen als je duidelijkheid wilt.
Zijn eigen woorden.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:06 schreef Lienekien het volgende:
Wat is dat voor flauwekul dat hij zegt dat hij je gaat vragen? Het gaat toch niet om een huwelijksaanzoek?
Jij gaat toch mee in zijn flauwekul, dan?quote:
Er is niet per definitie een te snel of te vroeg voor zoiets. Vooral in Amerikaanse series en films is het altijd een enorm ding om dat te zeggen, de hele wereld staat even stil lijkt het dan wel, in de realiteit lijkt het me dat je dat gewoon doet wanneer je het voelt...of het nou na drie maanden of twee jaar is, bij wijze van sprekenquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:10 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Is “ ik hou van je” na 4 maanden te snel dan? Ik neem aan dat hij wel verliefd is ....maar hij zegt echt alleen dr woorden “ ben gek op je” en “ ben blij met je/ dat ik je heb leren kennen”.
Komt dat vaak voor dan? Bellen ze niet gewoon aan?quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:11 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Omdat ze altijd onverwachts binnen kunnen komen, en ik vind het kinderachtig. Als wij samenwonen of als ik bij hem thuis ben wil ik ze niet onverwachts daar zien.
Ik zei het al binnen twee maandenquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:10 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Is “ ik hou van je” na 4 maanden te snel dan? Ik neem aan dat hij wel verliefd is ....maar hij zegt echt alleen dr woorden “ ben gek op je” en “ ben blij met je/ dat ik je heb leren kennen”.
Dit ja. Onze ouders hebben ook onze sleutels, en wij die van hun, maar die gebruiken we echt niet van elkaar zonder dat de ander dat weet.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:14 schreef hoechst het volgende:
[..]
Komt dat vaak voor dan? Bellen ze niet gewoon aan?
En hoe vaak zíjn ze al onverwachts binnen gekomen? Ja, dat is leuk dat jij dat vindt. Dus je hebt een meninkje, whooptiefuckingdoo. Ah, jullie zijn 3 tot 4 maanden samen, en jij bent nu al bezig over als jullie samen wonen en zijn ouders al dan niet binnen komen? Koekkoek.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:11 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Omdat ze altijd onverwachts binnen kunnen komen, en ik vind het kinderachtig. Als wij samenwonen of als ik bij hem thuis ben wil ik ze niet onverwachts daar zien.
Gewoon bespreken joh.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:11 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Je hebt nog niet eens een relatiequote:Op zondag 16 augustus 2020 13:11 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Dit inderdaad.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En hoe vaak zíjn ze al onverwachts binnen gekomen? Ja, dat is leuk dat jij dat vindt. Dus je hebt een meninkje, whooptiefuckingdoo. Ah, jullie zijn 3 tot 4 maanden samen, en jij bent nu al bezig over als jullie samen wonen en zijn ouders al dan niet binnen komen? Koekkoek.
Wie ben jij om te bepalen hoe zij met elkaar omgaan? Daarbij, wie zegt dat ze, als jij daar zou wonen of daar zou zijn, zomaar binnen zouden komen? Misschien bellen ze wel gewoon netjes aan en blijven ze wachten tot open gedaan wordt, ook al hebben ze een sleutel?
Mijn moeder heeft ook een sleutel van mijn huis, maar die komt echt niet zomaar binnen. Die belt gewoon netjes aan. Ik heb een sleutel van haar huis, en mijn vrouw heeft ook een sleutel van haar huis. Maar ook daar gaan wij niet zomaar naar binnen TENZIJ zij verwacht dat een van ons komt, dan wel.
Er zijn ouders die dat wel doen, maar dan kun je bij de eerst volgende keer gewoon vragen of ze aanbellen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:25 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Ouders gaan echt niet onverwachts langs en dan zomaar naar binnen stormen.
Toch nog steeds ja? Op Viva zei je dat je het had uitgemaakt, omdat je hem gierig vond.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:51 schreef pumpjess het volgende:
Ik date nu ongeveer 3,5 tot 4 maanden met een leuke man.
Nou dan weet je in ieder geval dat hij geen interesse heeft om in dat dure huis van je familielid te wonen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:51 schreef pumpjess het volgende:
omdat zijn tante vroeg of hij in mijn stad zou kunnen wonen en hij toen reageerde met “ nee dat is te druk “.
Doe een alarm op de voordeur.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:11 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Zijn van die typische woorden die voor iedereen een iets andere betekenis hebben en waarbij het verschillend is wanneer ze worden gebruikt. Dus dat is meer een semantisch verschil in het uitdrukken van gevoelens, een futiliteit als het verder allemaal wel goed zit en dat ook uit daden blijkt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:02 schreef CoolGuy het volgende:
Jij verwacht na 4 maanden 'houden van' te horen? Really?
quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:48 schreef Elpis het volgende:
[..]
Toch nog steeds ja? Op Viva zei je dat je het had uitgemaakt, omdat je hem gierig vond.
[..]
Nou dan weet je in ieder geval dat hij geen interesse heeft om in dat dure huis van je familielid te wonen.
Hoe is dit relevant?quote:Ook hebben zijn ouders de sleutel van zijn woning, en komen daar regelmatig en hij heeft de sleutels van zijn ouders. Hij is 29
Wat?quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:48 schreef Elpis het volgende:
[..]
Toch nog steeds ja? Op Viva zei je dat je het had uitgemaakt, omdat je hem gierig vond.
Wat een drogreden. Ik heb zelf 6 maanden met iemand gedate, nooit moeilijk over iets willen doen, en toen wilde hij terug naar zijn ex en was het nooit een relatie. Tja. Ik ben nu aan het daten met iemand en ik laat hem het tempo bepalen maar ik ga echt geen seks hebben voordat ik zijn vriendin ben. Een ezel stoot zich geen tweede keer aan dezelfde steen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:35 schreef Lenny77 het volgende:
Zijn daden zeggen toch meer als genoeg? Je komt overal in zijn familie en vrienden en bent veel samen plus hij is gek op je.
Had je liever gehad dat hij 'ik hou van je' zou zeggen maar je verborgen hield?
Daden zeggen meer dan woorden... je hebt al lang een relatie!
En doe niet zo moeilijk zeg!! Ik heb 5 personen die een sleutel hebben van mijn woning. Als je nu al zo gaat wringen en moeilijk doen dan kan ik me voorstellen dat die kerel nog wel even wil wachten!
Dat is wel de rode draad van TS d'r pohi.quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Vind het sowieso nogal hypocriet gedoe, want TS heeft dat zelf ook nog niet uitgesproken zo te lezen, maar ze rekent haar date er wel op af dat hij dat nog niet heeft gedaan.
https://forum.viva.nl/vie(...)335&start=#p31727335quote:
Dat is spijtig om te horen en echt jammer voor jou.quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:44 schreef Mishu het volgende:
[..]
Wat een drogreden. Ik heb zelf 6 maanden met iemand gedate, nooit moeilijk over iets willen doen, en toen wilde hij terug naar zijn ex en was het nooit een relatie. Tja. Ik ben nu aan het daten met iemand en ik laat hem het tempo bepalen maar ik ga echt geen seks hebben voordat ik zijn vriendin ben. Een ezel stoot zich geen tweede keer aan dezelfde steen.
TS denkt dat ze een gouden kut heeft en dat de man er alles aan moet doen wilt hij toegang krijgen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Zijn van die typische woorden die voor iedereen een iets andere betekenis hebben en waarbij het verschillend is wanneer ze worden gebruikt. Dus dat is meer een semantisch verschil in het uitdrukken van gevoelens, een futiliteit als het verder allemaal wel goed zit en dat ook uit daden blijkt.
Vind het sowieso nogal hypocriet gedoe, want TS heeft dat zelf ook nog niet uitgesproken zo te lezen, maar ze rekent haar date er wel op af dat hij dat nog niet heeft gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |