Ik heb niet een bepaald tijdspad, maar ik wil zeker weten dat hij wel een relatie wil met mij, en daar klaar voor is en mij niet aan het lijntje houd. Verder zou ik wel rap willen samenwonen, volgend jaar als alles goed blijft gaan.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:56 schreef Postbus100 het volgende:
Ligt er voor jou een bepaald tijdspad?
Ik wil duidelijkheid omdat ik wil weten waar ik aan toe ben, en ik niet aan het lijntje gehouden wil worden.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:57 schreef Ffokjs1328 het volgende:
Waarom wil je duidelijkheid, wacht gewoon even. Zal vast wel een reden zijn waarom hij het nog niet heeft geuit. Als je nu gaat dwingen jaag je hem alleen maar weg. Als duidelijkheid je prioriteit heeft dan zeg je dat, als hij dat nu niet verschaft dan kap je het zelf af.
Dom gedoe idd. Bij ons ga je met elkaar film kijken en dan ga je met elkaarquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:06 schreef Lienekien het volgende:
Wat is dat voor flauwekul dat hij zegt dat hij je gaat vragen? Het gaat toch niet om een huwelijksaanzoek?
Is “ ik hou van je” na 4 maanden te snel dan? Ik neem aan dat hij wel verliefd is ....maar hij zegt echt alleen dr woorden “ ben gek op je” en “ ben blij met je/ dat ik je heb leren kennen”.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:02 schreef CoolGuy het volgende:
Jij verwacht na 4 maanden 'houden van' te horen? Really?
Zijn ouders hebben zijn sleutel, en hij de sleutel van zijn ouders. Ja, en?
Omdat ze altijd onverwachts binnen kunnen komen, en ik vind het kinderachtig. Als wij samenwonen of als ik bij hem thuis ben wil ik ze niet onverwachts daar zien.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:03 schreef hoechst het volgende:
Wat maakt t uit of zn ouders de sleutels hebben van zijn loft.
Wat zou ik hem dan moeten vragen? Of wij een relatie hebben ?quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:05 schreef gelestipjes het volgende:
Dat hij niet in jouw stad wil wonen zegt toch niks? Er zijn nog vele andere plaatsen waar hij misschien wel met jou zou willen wonen.
Dat zijn ouders een sleutel van zijn huis hebben vind ik ook niet raar, de ouders van mijn vriend hebben ook een sleutel van ons huis. Ze wonen relatief dichtbij en kan altijd handig zijn.
Verder moet je het hem gewoon vragen als je duidelijkheid wilt.
Zijn eigen woorden.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:06 schreef Lienekien het volgende:
Wat is dat voor flauwekul dat hij zegt dat hij je gaat vragen? Het gaat toch niet om een huwelijksaanzoek?
Jij gaat toch mee in zijn flauwekul, dan?quote:
Er is niet per definitie een te snel of te vroeg voor zoiets. Vooral in Amerikaanse series en films is het altijd een enorm ding om dat te zeggen, de hele wereld staat even stil lijkt het dan wel, in de realiteit lijkt het me dat je dat gewoon doet wanneer je het voelt...of het nou na drie maanden of twee jaar is, bij wijze van sprekenquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:10 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Is “ ik hou van je” na 4 maanden te snel dan? Ik neem aan dat hij wel verliefd is ....maar hij zegt echt alleen dr woorden “ ben gek op je” en “ ben blij met je/ dat ik je heb leren kennen”.
Komt dat vaak voor dan? Bellen ze niet gewoon aan?quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:11 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Omdat ze altijd onverwachts binnen kunnen komen, en ik vind het kinderachtig. Als wij samenwonen of als ik bij hem thuis ben wil ik ze niet onverwachts daar zien.
Ik zei het al binnen twee maandenquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:10 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Is “ ik hou van je” na 4 maanden te snel dan? Ik neem aan dat hij wel verliefd is ....maar hij zegt echt alleen dr woorden “ ben gek op je” en “ ben blij met je/ dat ik je heb leren kennen”.
Dit ja. Onze ouders hebben ook onze sleutels, en wij die van hun, maar die gebruiken we echt niet van elkaar zonder dat de ander dat weet.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:14 schreef hoechst het volgende:
[..]
Komt dat vaak voor dan? Bellen ze niet gewoon aan?
En hoe vaak zíjn ze al onverwachts binnen gekomen? Ja, dat is leuk dat jij dat vindt. Dus je hebt een meninkje, whooptiefuckingdoo. Ah, jullie zijn 3 tot 4 maanden samen, en jij bent nu al bezig over als jullie samen wonen en zijn ouders al dan niet binnen komen? Koekkoek.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:11 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Omdat ze altijd onverwachts binnen kunnen komen, en ik vind het kinderachtig. Als wij samenwonen of als ik bij hem thuis ben wil ik ze niet onverwachts daar zien.
Gewoon bespreken joh.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:11 schreef pumpjess het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |