Ik hou geen kasboek bij, maar die etentjes of drankjes waren verre van ¤250 daarbij hebben we ook om en om gedaan.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, je houdt een kasboek bij? Romantisch
Het is een soort van vermaak.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Respect voor mensen die nog steeds de moeite nemen om hele postst hier te typen voor TS
Het is vrijdagmiddag, je moet wat om op het werk die laatste uurtjes door te komenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Respect voor mensen die nog steeds de moeite nemen om hele postst hier te typen voor TS
Dan betaalt hij het volgende hotel. Dan doe je ook om en om. Problem solved.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:28 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Ik hou geen kasboek bij, maar die etentjes of drankjes waren verre van ¤250 daarbij hebben we ook om en om gedaan.
Kijk uit, straks is dat juist wat 'ie zoekt.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mag ik je dan keihard in je ballen schoppen?
Dat je een secreet bent. Ik zou je 1x volblaffen en vervolgens keihard dumpen. No offence overigens.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:29 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Zo hoort het eigenlijk wel, en ben niet anders gewend. Een vrouw wil zich wel vrouw voelen natuurlijk
Dan betaalt hij toch gewoon de volgende keer de hotelkamer?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:28 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Ik hou geen kasboek bij, maar die etentjes of drankjes waren verre van ¤250 daarbij hebben we ook om en om gedaan.
Ik dacht dat jij meer verdiende dan menig zakenman?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:26 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Ik wil en ga het ook betalen maar zeg dan niet dat het 50/50 is als hij nog nooit ¤250 aan mij heeft uitgegeven voor iets.
Ugh dit ja vooral ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, je houdt een kasboek bij? Romantisch
Dit idd. Als ik zou merken dat mijn date zo denkt, is het meteen doei en de mazzel.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:30 schreef Lienekien het volgende:
Echt, je doet zo fucking moeilijk. Laat net hem maar niet merken, want dit is zo’n afknapper
"Jij hebt ook 3 van mijn frietjes gehad, dus ik vind dat jij daaraan mee moet betalen!"quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ugh dit ja vooral ja.
Leuk weekendje weg maar wel op de centen letten.
Je kunt het ook cancelen en i.p.v. een bed en breakfast boeken. Veel goedkoper en gezelliger.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:26 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Ik wil en ga het ook betalen maar zeg dan niet dat het 50/50 is als hij nog nooit ¤250 aan mij heeft uitgegeven voor iets.
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Jij hebt ook 3 van mijn frietjes gehad, dus ik vind dat jij daaraan mee moet betalen!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |