Waarom 'Willem 2'?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
Wat vinden we van het handschrift van Benno?
[ afbeelding ]
Van Kees zelf.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom 'Willem 2'?
Van wie is de 'spannender dan ooit' uitspraak? Lat ligt wel erg hoog als je bijvoorbeeld naar 2007 kijkt.
Het blijft de VVD hè.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
Dus in plaats van feestjes moeten we nu naar de horeca?
quote:
Drinkt Kees?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kees denkt dat Ten Hag naar Oranje gaat en De Boer naar Ajax.
Die tweede quote is een grapje van mij hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Drinkt Kees?
En gaan we dan Eiting en Gravenberch in de basis hebben en Martinez naturaliseren?
Ja en toch willen ze die man bij het CDAquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Hugo de Jonge infantiliseert het volk.
Denken dat het voetvolk te verslaan isquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
Geen polonaises en kringverjaardagen meer. Een zware nederlaag voor het voetvolk. @:el-stinho
De veldwachter doet vast niet moeilijk daar in Twente.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb komende maand alleen maar feestjes
Maar ik moet de regio dus uitquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De veldwachter doet vast niet moeilijk daar in Twente.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar ik moet de regio dus uit
Niet overdrijven Jozee, je telt ook weer niet voor vier.quote:
In Duitsland zit iedereen ook hutjemutje in zo'n restaurantquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En vier feestjes in de horeca, want daar zit iedereen netjes op afstand.
https://www.parool.nl/ams(...)aan-zitten~be3c9707/quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In Duitsland zit iedereen ook hutjemutje in zo'n restaurant
Valt mee, dringend advies om met maximaal 6 mensen een feestje te vieren thuis. Met grotere groepen liever de horeca in.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:51 schreef Columbiafan het volgende:
Wat is er aan de hand, Nederland de Belgische tour op?
Ooow, en wij riskeren een boete van 250 euro als we met meer dan 5 vrienden samenkomen...quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Valt mee, dringend advies om met maximaal 6 mensen een feestje te vieren thuis. Met grotere groepen liever de horeca in.
Luxeproblemen voor de gemiddelde FOK!Ker.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:55 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ooow, en wij riskeren een boete van 250 euro als we met meer dan 5 vrienden samenkomen...
Dat gun je niemand. Sterkte.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:36 schreef Mani89 het volgende:
Ik kreeg vandaag een mention in de VBL SC, dat is ook geen pretje.
De hoogte van zijn IQ werd geprezen. Je zou voor minder.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat gun je niemand. Sterkte.
Door onlogisch, dat zegt niet veel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
De hoogte van zijn IQ werd geprezen. Je zou voor minder.
Ben je ook een meelezer? Of een mycrofter?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
De hoogte van zijn IQ werd geprezen. Je zou voor minder.
Ik snap die obsessie met negersex (inclusief spelfout) niet. Zo grappig is dat toch ook weer niet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je ook een meelezer? Of een mycrofter?
Heel veel miems zijn niet grappig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik snap die obsessie met negersex (inclusief spelfout) niet. Zo grappig is dat toch ook weer niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |