Dit blijft wel een prachtig nummer, ook wel jeugdsentiment maar blijft wel eentje die ik in de alternatieve lijstjes jaarlijks instuurquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Blijft wel prettig ja.
Als je modaal bent ben je al een enorme upgrade voor het middenveld van Ajax, haha! Samen met Midtsjo was het ook het belangrijkste blokje voor AZ afgelopen seizoen en niet de overroepen aanvallers.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Koopmeiners is extreem modaal. Boadu wel klinisch. Stengs vind ik een lastige, die kan bij hogerop gaan ook wel helemaal de mist in gaan.
Stars ken ik helemaal niet.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet weer vaker naar de Canadese indiescene luisteren. Stars is ook zo tofEn Feist
Het idee dat mensen echt wel geld in de pot zouden gaan stoppen als ze daarmee hun winstkansen verkleinen, snap ik nog steeds nietquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
WIDM is een leuk format.
Maar zou mooier zijn zonder die BNer aids.
Bij de Vlaamse mol werkt dat wel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het idee dat mensen echt wel geld in de pot zouden gaan stoppen als ze daarmee hun winstkansen verkleinen, snap ik nog steeds niet
Angela de Jong wil dat Marokkaanse relschoppers bij Jinek aan mogen schuiven om hun politieke straatje schoon te vegen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:37 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer gaat Angela de politiek in?
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben echt zo'n grote fan van Henk Krol, wat een heerlijke man. Jammer dat we die niet meer in de debatten gaan zien.
Klopt ook wel. De rest moet gewoon werkenquote:
In tegenstelling tot veel andere sporten heeft het wielrennen veel wedstrijden overdag en doordeweeks dus dan trek je inderdaad sowieso een ouder publiek.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Klopt ook wel. De rest moet gewoon werken
Of kijkt 'Bij de Belg'
Golf kijkt toch sowieso niemand naar?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
In tegenstelling tot veel andere sporten heeft het wielrennen veel wedstrijden overdag en doordeweeks dus dan trek je inderdaad sowieso een ouder publiek.
Zou dat echt anders zijn bij b.v. tennis en golf?
In Nederland niet maar buitenland toch wel?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Golf kijkt toch sowieso niemand naar?
Waarom Ajax 18e?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
Wat vinden we van het handschrift van Benno?
[ afbeelding ]
Met angst en beven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Zitten we al klaar om de persconferentie te analyseren?
https://www.ad.nl/binnenl(...)olf-er-wel~a9431810/quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon naar Veenhuizen sturen met z'n allen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |