Ja.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Luister naar dat stukje van 2:45 van mijn video, doet dat je aan een band denken?
Mensen die naar widm kijken, leegheid, schokkend, etc.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:03 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik gun alle widm kijkers een extra seizoen Ellie Lust.
We toeteren voor Tom in de Tourquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:40 schreef showtimer het volgende:
[..]
Als iemand je vraagt een briefje te schrijven heb je de pen al vast.
Daarom de Vlaamse variantquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
WIDM is een leuk format.
Maar zou mooier zijn zonder die BNer aids.
Emily Haines was mijn jeugdcrush.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:58 schreef Mani89 het volgende:
Heeft een van jullie ooit van deze band gehoord? Ik niet, maar wat een lekkere muziek zeg.
Koopmeiners is extreem modaal. Boadu wel klinisch. Stengs vind ik een lastige, die kan bij hogerop gaan ook wel helemaal de mist in gaan.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:46 schreef Mani89 het volgende:
Al die overhypete Eredivisie talentjes die nu bij AZ rondlopen ook NIET DOEN. Stengs, Boaodu en Davy Koopmeiners. Laat die maar opsodemieteren naar de kelder van de Bundesliga ofzo.
@wimderon krijgt een harde pik van Koopmeiners, kijk maar in Mycroft.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Koopmeiners is extreem modaal. Boadu wel klinisch. Stengs vind ik een lastige, die kan bij hogerop gaan ook wel helemaal de mist in gaan.
Ziet er nog steeds lekker uit voor 46.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Emily Haines was mijn jeugdcrush.
Die clip van Julian Plenti vond ik altijd wel boeiend.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ziet er nog steeds lekker uit voor 46.
De laatste is alleen maar voor het beeld, dat je het weet.quote:
Ik wou net zeggen, ik hoor Interpol.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De laatste is alleen maar voor het beeld, dat je het weet.
Van het soloalbum van Paul Banks.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
WIDM is een leuk format.
Maar zou mooier zijn zonder die BNer aids.
Piet had me door.quote:
TranceSuperWave had in die tijd nog een mooi filmpje uit 1994. Mooi was die tijd.quote:
Mensen die copyrightsquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
TranceSuperWave had in die tijd nog een mooi filmpje uit 1994. Mooi was die tijd.
Daar was een leuk GIFje van toch?quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Daar was een leuk GIFje van toch?
quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet weer vaker naar de Canadese indiescene luisteren. Stars is ook zo tofEn Feist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |