Golf kijkt toch sowieso niemand naar?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
In tegenstelling tot veel andere sporten heeft het wielrennen veel wedstrijden overdag en doordeweeks dus dan trek je inderdaad sowieso een ouder publiek.
Zou dat echt anders zijn bij b.v. tennis en golf?
In Nederland niet maar buitenland toch wel?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Golf kijkt toch sowieso niemand naar?
Waarom Ajax 18e?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
Wat vinden we van het handschrift van Benno?
[ afbeelding ]
Met angst en beven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Zitten we al klaar om de persconferentie te analyseren?
https://www.ad.nl/binnenl(...)olf-er-wel~a9431810/quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon naar Veenhuizen sturen met z'n allen.
Waarom 'Willem 2'?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
Wat vinden we van het handschrift van Benno?
[ afbeelding ]
Van Kees zelf.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom 'Willem 2'?
Van wie is de 'spannender dan ooit' uitspraak? Lat ligt wel erg hoog als je bijvoorbeeld naar 2007 kijkt.
Het blijft de VVD hè.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
Dus in plaats van feestjes moeten we nu naar de horeca?
quote:
Drinkt Kees?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kees denkt dat Ten Hag naar Oranje gaat en De Boer naar Ajax.
Die tweede quote is een grapje van mij hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Drinkt Kees?
En gaan we dan Eiting en Gravenberch in de basis hebben en Martinez naturaliseren?
Ja en toch willen ze die man bij het CDAquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Hugo de Jonge infantiliseert het volk.
Denken dat het voetvolk te verslaan isquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
Geen polonaises en kringverjaardagen meer. Een zware nederlaag voor het voetvolk. @:el-stinho
De veldwachter doet vast niet moeilijk daar in Twente.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb komende maand alleen maar feestjes
Maar ik moet de regio dus uitquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De veldwachter doet vast niet moeilijk daar in Twente.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar ik moet de regio dus uit
Niet overdrijven Jozee, je telt ook weer niet voor vier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |