2 kampioenschappen met Ajaxquote:Op maandag 17 augustus 2020 15:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind Koeman eigenlijk altijd vrij matig. Op Feyenoord na nooit ergens iets gepresteerd, toch?
MomoGodinquote:Op maandag 17 augustus 2020 15:36 schreef Momo het volgende:
[KOERS] EK wielrennen #1
[KOERS] NK wielrennen #1 Dit weekend
Al mist er nog wat informatie, zeker op de startlijsten.
Hoeveel had Frank de Boer er ook alweer?quote:
De altijd naïeve Benno Jansma geloofde hem nog wel, hij had zijn woord gegeven.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De altijd betrouwbare Koeman die zeker niet zomaar weg zou gaan bij het Nederlands elftal.
Van de ene kant mis je zo iemand natuurlijk niet, bijzonder matige trainer. Van de andere kant, ja, krijg je dadelijk Frank de Boer ofzo inderdaad.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:36 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wensenlijstje voor de volgende bondscoach lijkt met het droppen van Babel en het spelen met De Vrij. En zonder connectie met de familie Blind of Van Marwijk.
Momogodinquote:Op maandag 17 augustus 2020 15:36 schreef Momo het volgende:
[KOERS] EK wielrennen #1
[KOERS] NK wielrennen #1 Dit weekend
Al mist er nog wat informatie, zeker op de startlijsten.
Kees had een broer van Slobeend kunnen zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De altijd naïeve Benno Jansma geloofde hem nog wel, hij had zijn woord gegeven.
4!quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoeveel had Frank de Boer er ook alweer?
quote:
Bij Nederland heeft hij het gewoon prima gedaan. Hoeveel trainers kan jij uit de afgelopen 20 jaar noemen die als clubtrainer én bondscoach wat hebben neergezet?quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind Koeman eigenlijk altijd vrij matig. Op Feyenoord na nooit ergens iets gepresteerd, toch?
Ja dat hoefde dus niet R_Rquote:
Goed dat je het zegtquote:Op maandag 17 augustus 2020 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:Momo
In OP van EK Wielrennen lijkt het alsof tijdrit een dag voor Tour plaatsvindt, maar je bedoelt de Road Race?
Leo van Vliet?quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij Nederland heeft hij het gewoon prima gedaan. Hoeveel trainers kan jij uit de afgelopen 20 jaar noemen die als clubtrainer én bondscoach wat hebben neergezet?
Ik vind eigenlijk helemaal niet dat hij het zo goed heeft gedaan. Vooral geluk dat er toevallig wat talent is doorgebroken. Al probeerde hij dat altijd netjes te dwarsbomen door met nobuddies als Babel te spelen. En het liefst speelde hij ook altijd met Tete, dat soort grappen weet je wel.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij Nederland heeft hij het gewoon prima gedaan. Hoeveel trainers kan jij uit de afgelopen 20 jaar noemen die als clubtrainer én bondscoach wat hebben neergezet?
Volgens mij moet je als bondscoach altijd het geluk hebben dat er wat materiaal is om mee te werken. Voorin liepen er tot november 2019 weinig fatsoenlijke goede aanvallers rond waar ik blind op zou vertrouwen. Depay heeft de hele boel voorin op sleeptouw moeten nemen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk helemaal niet dat hij het zo goed heeft gedaan. Vooral geluk dat er toevallig wat talent is doorgebroken. Al probeerde hij dat altijd netjes te dwarsbomen door met nobuddies als Babel te spelen. En het liefst speelde hij ook altijd met Tete, dat soort grappen weet je wel.
Dit lijkt me onzin. Lopetegui kwam ook gewoon weer bij een prima club terecht na Real. Of Moyes na United.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Prima suicide attempt van Koeman wel. Hierna komt hij nergens meer aan de bak
Niemand had het beter gedaan dan hij. Was met afstand de beste optie, tenzij Louis weer terug wil komen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk helemaal niet dat hij het zo goed heeft gedaan. Vooral geluk dat er toevallig wat talent is doorgebroken. Al probeerde hij dat altijd netjes te dwarsbomen door met nobuddies als Babel te spelen. En het liefst speelde hij ook altijd met Tete, dat soort grappen weet je wel.
Bij Southampton hadden ze net de hele selectie verkocht en Feyenoord was dramatisch het jaar pre-Koeman. Verschil met Barcelona is dat Feyenoord in een dramatisch jaar 7e oid wordt en daarna tevreden is met 2e/3e plek, terwijl Barcelona in een niet-dramatisch jaar bijkans de Champions League wil winnen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Koeman beheerst wel de kunst van het instappen op het juiste moment, maar of dat bij Barca nu het geval is?
Ik vind dit nogal een statement.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niemand had het beter gedaan dan hij. Was met afstand de beste optie, tenzij Louis weer terug wil komen.
Zegt ook genoeg over de armoede in het Nederlandse trainersgilde op dit moment.
Ja tuurlijk bedoel ik Nederlandse trainers. Wanneer hadden we voor het laatst een buitenlandse? Zou nu verstandig zijn om voor een buitenlandse trainer te kiezen, maar ik verwacht van nietquote:Op maandag 17 augustus 2020 15:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind dit nogal een statement.
Misschien als je kijkt naar Nederlandse trainers, maar daar zit dan natuurlijk ook meteen het probleem.
Happel was de laatste, denk ik.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk bedoel ik Nederlandse trainers. Wanneer hadden we voor het laatst een buitenlandse? Zou nu verstandig zijn om voor een buitenlandse trainer te kiezen, maar ik verwacht van niet
Waarom moet je je een systeem dat eindelijk een beetje functioneert omgooien voor Stefan de Vrij?quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Vrij
Compensatie omdat hij altijd ten onterechte wordt genegeerd door Koeman.
Wat een suggestieve vraag, wimderon.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom moet je je een systeem dat eindelijk een beetje functioneert omgooien voor Stefan de Vrij?
Ontwikkelen, als wegkapitein.quote:Florian Stork
De 23-jarige Stork is bezig aan zijn tweede jaar bij de hoofdmacht van Team Sunweb, en daar komen dus twee jaar bij. “Het is fijn om het vertrouwen te krijgen van de ploeg, zeker in deze lastige tijden met de coronacrisis. Ik kan momenteel een belangrijke bijdrage leveren aan de ploeg en wil meer ervaring opdoen de komende jaren”, zegt Stork, in wie Team Sunweb een sterke allrounder ziet die zich kan ontwikkelen als wegkapitein.
Leuk!quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Wederom een zéér geslaagde gymsessie achter de rug. @:Mani89
quote:
Gister gaan boulderen, nu liggen mijn handen tot bloedens toe open.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Happel was de laatste, denk ik.
Lekker navelstaren.
Oké Sjek, bedankt voor je mening.quote:
Mike en de T zullen wel vol op de Frankwagon stappen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké Sjek, bedankt voor je mening.
Ergens zou ik het wel een briljant idee vinden. Dan hoeven we in ieder geval niet heel Nederland vol te hangen met oranje vlaggetjes.quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mike en de T zullen wel vol op de Frankwagon stappen.
Gewoon De Ligt dumpenquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom moet je je een systeem dat eindelijk een beetje functioneert omgooien voor Stefan de Vrij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |