Ik vind dit nogal een statement.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niemand had het beter gedaan dan hij. Was met afstand de beste optie, tenzij Louis weer terug wil komen.
Zegt ook genoeg over de armoede in het Nederlandse trainersgilde op dit moment.
Ja tuurlijk bedoel ik Nederlandse trainers. Wanneer hadden we voor het laatst een buitenlandse? Zou nu verstandig zijn om voor een buitenlandse trainer te kiezen, maar ik verwacht van nietquote:Op maandag 17 augustus 2020 15:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind dit nogal een statement.
Misschien als je kijkt naar Nederlandse trainers, maar daar zit dan natuurlijk ook meteen het probleem.
Happel was de laatste, denk ik.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk bedoel ik Nederlandse trainers. Wanneer hadden we voor het laatst een buitenlandse? Zou nu verstandig zijn om voor een buitenlandse trainer te kiezen, maar ik verwacht van niet
Waarom moet je je een systeem dat eindelijk een beetje functioneert omgooien voor Stefan de Vrij?quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Vrij
Compensatie omdat hij altijd ten onterechte wordt genegeerd door Koeman.
Wat een suggestieve vraag, wimderon.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom moet je je een systeem dat eindelijk een beetje functioneert omgooien voor Stefan de Vrij?
Ontwikkelen, als wegkapitein.quote:Florian Stork
De 23-jarige Stork is bezig aan zijn tweede jaar bij de hoofdmacht van Team Sunweb, en daar komen dus twee jaar bij. “Het is fijn om het vertrouwen te krijgen van de ploeg, zeker in deze lastige tijden met de coronacrisis. Ik kan momenteel een belangrijke bijdrage leveren aan de ploeg en wil meer ervaring opdoen de komende jaren”, zegt Stork, in wie Team Sunweb een sterke allrounder ziet die zich kan ontwikkelen als wegkapitein.
Leuk!quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Wederom een zéér geslaagde gymsessie achter de rug. @:Mani89
quote:
Gister gaan boulderen, nu liggen mijn handen tot bloedens toe open.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Happel was de laatste, denk ik.
Lekker navelstaren.
Oké Sjek, bedankt voor je mening.quote:
Mike en de T zullen wel vol op de Frankwagon stappen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké Sjek, bedankt voor je mening.
Ergens zou ik het wel een briljant idee vinden. Dan hoeven we in ieder geval niet heel Nederland vol te hangen met oranje vlaggetjes.quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mike en de T zullen wel vol op de Frankwagon stappen.
Gewoon De Ligt dumpenquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom moet je je een systeem dat eindelijk een beetje functioneert omgooien voor Stefan de Vrij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |