Denken dat een starter iemand is zonder werkervaringquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet 20 jaar werkervaring hebben als starter
Niet een zelfstarter zijnquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Geen KEI-week om te ontdekken wat een druiven er bij die verengingen zitten.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Onze volgende generatie hebben we alvast niets aan lijkt me...
Damn, ik heb geen 500 Linkedin connecties (heb ook geen Linkedin)quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:07 schreef DeeBee het volgende:
Niet twee masters, een bestuursjaar, commissie- en buitenlandervaring en minimaal 500 Linkedin connecties hebben.
Je stelt binnen WLR niets voor als er geen overtuigd kampeerder in je schuilt. Toch @Rellende_Rotscholier ?quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
@:Showtimer is weer terug
Was je net zoals @:Slobeend op de camping?
Mensen die niet kamperen, de leegheid van die levens schokt me.quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je stelt binnen WLR niets voor als er geen overtuigd kampeerder in je schuilt. Toch @:Rellende_Rotscholier ?
Ik kan nu al niet wachten om vanaf morgenavond mn tentje weer in een bos op te zettenquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je stelt binnen WLR niets voor als er geen overtuigd kampeerder in je schuilt. Toch @:Rellende_Rotscholier ?
Linkedin is verder vrij nutteloos. De soosjuls brigade infiltreert daar ook steeds meer.quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik heb 741 LinkedIn connecties
Maar verder niks van dat lijstje
Bestuursjaar ook niet hoor, onzinnig is dat.quote:
Laatst wel weer mooie variant hierop gezien ja. 10+ jaar ervaring met programmeertaal / techstack die pas 5 jaar bestaat.quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het leven kan oneerlijk zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:25 schreef VoMy het volgende:
Even totaal iets anders.
[ afbeelding ]
Gelijke match?
De Vrijquote:Op maandag 17 augustus 2020 14:25 schreef VoMy het volgende:
Even totaal iets anders.
[ afbeelding ]
Gelijke match?
Eens. Dat geeft ook precies aan waarom Koeman maar een zo-zo coach is.quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Vrij
Compensatie omdat hij altijd ten onterechte wordt genegeerd door Koeman.
Nee, dit kan niet.quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Over Koeman gesproken.
Kan dit?
https://www.voetbalprimeu(...)volging-koeman-.html
quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Over Koeman gesproken.
Kan dit?
Stefan gun ik alles.quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:25 schreef VoMy het volgende:
Even totaal iets anders.
[ afbeelding ]
Gelijke match?
Lijkt mij een goed plan.quote:
quote:
Sigthorsson in de spits.quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Over Koeman gesproken.
Kan dit?
Nee nee nee.quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Over Koeman gesproken.
Kan dit?
Niki Zimling als slot op de deur?quote:
Dit is op alle manieren kut. Wat een verschrikkelijke move. Vrees voor de nieuwe bondscoach en al het gedoe in Barcelona wat nu nog groter wordt uitgemeten in de Nederlandse pers.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:01 schreef El-Stinho het volgende:
Helemaal geen zin in Koeman bij Barça. Dat staat los van de clubcontext verder. Geen zin in de nog ergere mediaobsessie.
Alsof de baan van bondscoach altijd goed is geweest voor clubtrainers.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De altijd betrouwbare Koeman die zeker niet zomaar weg zou gaan bij het Nederlands elftal.
Van de ene kant mis je zo iemand natuurlijk niet, bijzonder matige trainer. Van de andere kant, ja, krijg je dadelijk Frank de Boer ofzo inderdaad.
Deze post is te cryptisch voor mij.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alsof de baan van bondscoach altijd goed is geweest voor clubtrainers.
Lippi, Del Bosque in de recente 20 jaar?
Bondscoach of clubcoach vind ik een wereld van verschil. Dat jij Koeman niets vindt, is wat anders; maar wel ruim de meest ideale optie die er is.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze post is te cryptisch voor mij.
Lippiquote:Op maandag 17 augustus 2020 15:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze post is te cryptisch voor mij.
Ik vind Koeman eigenlijk altijd vrij matig. Op Feyenoord na nooit ergens iets gepresteerd, toch?quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bondscoach of clubcoach vind ik een wereld van verschil. Dat jij Koeman niets vindt, is wat anders; maar wel ruim de meest ideale optie die er is.
Het liefst een Duitser met een laptop, voor het schuimbekgehalte.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:34 schreef franklop het volgende:
Wie zou er anders bondscoach moeten worden? Danny Blind?
Wensenlijstje voor de volgende bondscoach lijkt met het droppen van Babel en het spelen met De Vrij. En zonder connectie met de familie Blind of Van Marwijk. Als LVG dat kan, dan graag.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan toch maar liever Lowie zodat Nederland eventueel met 352 speelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |