Ah je bent weer in je zonnige zondagse humeurquote:
jaquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah je bent weer in je zonnige zondagse humeur
quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:03 schreef FranticDJ het volgende:
@:kwiwi
iBood denkt aan je latte mammiato
https://www.ibood.com/ele(...)stkolf-handkolf.html
Denk dat ik er dan verstandig aan doe om maar een rondje te gaan lopenquote:
Eisten zelfsquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
Naja ze (een van de disgenoten) eisten dat ik in 3 delig pak ging. Maar even subtiel verteld dat ik dat met deze temperaturen verdomook al heb ik wel een redelijke doorwaai set.
Ik weet waar we komen te zitten en dan zit je de hele tijd in de volle zonthanks but no thanks.
Tief maar lekker op met je omhooggevallen elitaire zooi
Waarom GA je sowieso nog?quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
Naja ze (een van de disgenoten) eisten dat ik in 3 delig pak ging. Maar even subtiel verteld dat ik dat met deze temperaturen verdomook al heb ik wel een redelijke doorwaai set.
Ik weet waar we komen te zitten en dan zit je de hele tijd in de volle zonthanks but no thanks.
Wat is de gelegenheid dan?quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
Yes. Naja als het 's avonds is en het is niet zo warm heb ik er helemaal geen probleem mee hoor.. Maar nu? nope.quote:
Ik doe niet aan pakken. Nergens en voor niemand.quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yes. Naja als het 's avonds is en het is niet zo warm heb ik er helemaal geen probleem mee hoor.. Maar nu? nope.
Volgens mij is m'n pak zelfs beschadigd geraakt met verhuizen. Draag eigenlijk alleen nog losse blazers op broeken.. Geen 2 of 3 delige pakken meer, ook al heb ik ze wel.
omdat ik van goed eten hou?quote:
Maar wat is de gelegenheidquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omdat ik van goed eten hou?
omdat ik me niet laat tegenhouden door een kledingmuitertje?
omdat niet alles zo zwart/wit is zoals jij altijd alles schetst/inbeeldt?
Ah nou ja toch een reden waarom je sjiek uit eten gaatquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet er een bijzondere gelegenheid zijn dan?
quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:12 schreef LTVDK het volgende:
Maar disgenoten klinkt een beetje als omhooggevallen korpsballetjes
omdat je van goed eten houdquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah nou ja toch een reden waarom je sjiek uit eten gaat
Woow woow woow JIJ vormt mijn beeld van de situatie hequote:Op zondag 16 augustus 2020 10:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omdat ik van goed eten hou?
omdat ik me niet laat tegenhouden door een kledingmuitertje?
omdat niet alles zo zwart/wit is zoals jij altijd alles schetst/inbeeldt?
Ja, maar de situatie is niet alleen dat ik even muit over een kledingmuiter en dat alles 100% kut en verdoemenis is en dat ik maar niet moet gaan hequote:Op zondag 16 augustus 2020 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Woow woow woow JIJ vormt mijn beeld van de situatie he
quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Frantic wil vandaag even onze international man of mystery zijn
Dit heeft een hoog Austin Powers gehalte.quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Frantic wil vandaag even onze international man of mystery zijn
Je disgenote heet Ivana Humpalot?quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit heeft een hoog Austin Powers gehalte.
Groovy Baby.
Alotta Faginaquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je disgenote heet Ivana Humpalot?
Okeequote:Op zondag 16 augustus 2020 10:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja, maar de situatie is niet alleen dat ik even muit over een kledingmuiter en dat alles 100% kut en verdoemenis is en dat ik maar niet moet gaan he
"paprika op buitenlandse wijze ivm rechtzaken mogen we niet zeggen welk land"quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik neem aan dat Hongarije een klacht gaat indienen nu Knorr zigeunersaus hernoemt in Paprikasaus op Hongaarse wijze
quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:34 schreef mschol het volgende:
[..]
"paprika op buitenlandse wijze ivm rechtzaken mogen we niet zeggen welk land"
paprikasaus op niet autochtone manierquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:34 schreef mschol het volgende:
[..]
"paprika op buitenlandse wijze ivm rechtzaken mogen we niet zeggen welk land"
quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
"Hee dit is een stltecoupee haha oh daar mag je niet praten. Nee daar moet je allemaal rekening mee houden tegenwoordig hé haha BLAAAAAAA"
Sterf
zware dag vandaagquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
"Hee dit is een stltecoupee haha oh daar mag je niet praten. Nee daar moet je allemaal rekening mee houden tegenwoordig hé haha BLAAAAAAA"
Sterf
Waarom??!!quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik neem aan dat Hongarije een klacht gaat indienen nu Knorr zigeunersaus hernoemt in Paprikasaus op Hongaarse wijze
Behoorlijk ja.. stuk meer dan gisteren iig.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:04 schreef UitStraling het volgende:
Het is nog steeds een beetje benauwd.
ik begrijp de wereld niet meerquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Zigeunersaus stamt eigenlijk af van lecsó, een Hongaars gerecht dat ik ook weleens maak. Maar het lijkt intussen totaal niet meer op het oorspronkelijke gerecht. Met zigeuners heeft het ook weinig van doen. Dat is gewoon een naampje die aan die saus is gegeven.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:15 schreef crv het volgende:
ik zal wel weer naief zijn maar zigeunersaus is toch vernoemd naar een saus die zigeuners gebruiken/maken/maakten
wat is daar fout aan ? mag dan Goudse kaas ook niet meer straks![]()
![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)p-zijn-hongaars.html
who the fuck cares..... sorry hoorquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zigeunersaus stamt eigenlijk af van lecsó, een Hongaars gerecht dat ik ook weleens maak. Maar het lijkt intussen totaal niet meer op het oorspronkelijke gerecht. Met zigeuners heeft het ook weinig van doen. Dat is gewoon een naampje dat aan die saus is gegeven.
daar heb je wel een punt iddquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, met die vieze prut die Knorr verkoopt zou ik niet geassocieerd willen worden
Dat is hetzelfde als Schotten sheepfuckers noemen en dat er dan zoiets als Sheepfuckerspie bestaat.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, met die vieze prut die Knorr verkoopt zou ik niet geassocieerd willen worden
Ja, ik vind het ook onzin. Het is nu wachten tot de tartaren, ravigottes en Stroganoffs zich gaan roeren.quote:
Met zo’n gerecht op de kaart trek je wel de aandachtquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als Schotten sheepfuckers noemen en dat er dan zoiets als Sheepfuckerspie bestaat.
Een ongepast ongemakkelijk restaurant, oma's artisinale vaginale ijs voor de durfalsquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met zo’n gerecht op de kaart trek je wel de aandachtZo’n pie met een gat erin.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een ongepast ongemakkelijk restaurant, oma's artisinale vaginale ijs voor de durfals
quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Voorafgegaan door een amuse van opa’s smegma on toast.
”Nee, de rode bonkjes zijn geen vlierbessencompotequote:Op zondag 16 augustus 2020 11:35 schreef UitStraling het volgende:
"Ja mevrouw die gekrulde haartjes zijn gewoon eetbaar"
"Beweert u nu ongewenst zwanger te zijn geraakt van onze lauwe witte soep met 'n vleugje ananas?"quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
”Nee, de rode bonkjes zijn geen vlierbessencompote“
quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Beweert u nu ongewenst zwanger te zijn geraakt van onze lauwe witte soep met 'n vleugje ananas?"
"Die soep kwam van een gesteriliseerde man mevrouwtje dus hups hups"quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]“Op verzoek voegen wij een vleugje anti-conceptie toe.”
stiltecoupes mogen sterven jaquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Sterf
Een bepaald type vrouw praat ook zo tegen hun manquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:07 schreef kwiwi het volgende:
Mensen die tegen hun hond praten alsof het een kind is![]()
"Kom maar, rustig het trappeke af net als het vrouwke, goed zo jongen". "Nou kijk eens, mag je hiet gaan zitten, wat een mooi plekje voor jou he?"
Kill. Me. Now.
Onze hond reageerde op een gegeven moment op de naam Kuthond.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:07 schreef kwiwi het volgende:
Mensen die tegen hun hond praten alsof het een kind is![]()
"Kom maar, rustig het trappeke af net als het vrouwke, goed zo jongen". "Nou kijk eens, mag je hier gaan zitten, wat een mooi plekje voor jou he?"
Kill. Me. Now.
Tegen haar man praat ze beduidend minder liefdevol.. "Wat zoek je? HÉ WAT ZOEK JE? Je hebt toch net ook al een koekje gehad!!"quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een bepaald type vrouw praat ook zo tegen hun man
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Onze hond reageerde op een gegeven moment op de naam Kuthond.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Onze hond reageerde op een gegeven moment op de naam Kuthond.
Ik stond vanmorgenvroeg al met de stofzuiger in de hand.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, ik ga de stofzuiger pakken. Ik heb het nu al warm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:13 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik stond vanmorgenvroeg al met de stofzuiger in de hand.Toch wel de zak weggegooid of slang dichtgeplakt daarna he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wil iemand mij de pil van Drion geven als ik zilvermeneer zo ga aanspreken?quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tegen haar man praat ze beduidend minder liefdevol.. "Wat zoek je? HÉ WAT ZOEK JE? Je hebt toch net ook al een koekje gehad!!"
Nee, stofzuiger op de slaapkamer van zilverkind geparkeerd.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Toch wel de zak weggegooid of slang dichtgeplakt daarna he?
Cruel...quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:15 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Nee, stofzuiger op de slaapkamer van zilverkind geparkeerd.
Ik denk dat ik ons zwembad zo ga opblazen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:15 schreef Karzai het volgende:
Ik heb een abonnementje genomen van het zwembad
Zo warm is het hier niet, gewoon lekker maar strand is meestal toch wel flink wat graden koeler he?quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:17 schreef Karzai het volgende:
Denk dat het nu juist goed uit te houden is
daar kan je geen baantjes in zwemmen neem ik aan?quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:18 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ons zwembad zo ga opblazen.
Met de electrische pomp.
Nee, zo groot is ie ook weer niet.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
daar kan je geen baantjes in zwemmen neem ik aan?
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:20 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Spin had enorme slagtanden, maar kind is nu elders spelen. Komt goed.
Kipnuggetvel nu?quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JAaa heb gezwommen :p het blijft te koud
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:23 schreef Karzai het volgende:
Ik heb even een was gedraaid en opgehangen, klein afwasje
Wat lekkers koken straks en een paar biertjes drinken
Ben je alweer aan het rond trekken?quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Kopje koffie. En dan even in Brabant kijken.
Huh, nee, gewoon familiebezoekquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je alweer aan het rond trekken?
Auch. Merk van de bakplaat staat nu op je buik?quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:28 schreef Karzai het volgende:
brandmerk op mijn buik hield er even een hete ovenplaat tegenaan gister
Ah op die manierquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Huh, nee, gewoon familiebezoek
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)e-bezorgen~abe135b4/
Wat een baas
Thanks Rabbitgod!quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah op die manier![]()
Veel plezier bij je familie zo!
Hmm, de meeste mensen ademen makkelijker door het ene dan door het andere neusgat. Bedoelen ze dat? En moet je je daar dan wel of juist niet laten prikken?quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Today I learned: Hou er rekening mee dat je bij een corona test gevraagd wordt of je een favoriet neusgat hebt.
allebei favoriet en nu?quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Today I learned: Hou er rekening mee dat je bij een corona test gevraagd wordt of je een favoriet neusgat hebt.
Ik voel me genept.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:55 schreef LTVDK het volgende:
'Ja dit weekend koelt het af hoor', en het is nu alweer 29 graden
Die vraag heb ik niet gehad hoorquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Jawel, ergernis uitspreken lucht ook op.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:56 schreef Karzai het volgende:
klagen over het weer heeft niet zoveel zin
En dit dus inderdaadquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jawel, ergernis uitspreken lucht ook op.
En het werkt verbindendquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jawel, ergernis uitspreken lucht ook op.
Klagen over het weer werkt verbindendquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:56 schreef Karzai het volgende:
klagen over het weer heeft niet zoveel zin
Code geel stelt toch weinig voor.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:05 schreef bitterbal het volgende:
Vanaf 1500 code geel in zuid Holland
als BB aangeeft dat er dan code geel is, kan het nooit goed zijn..quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Code geel stelt toch weinig voor.
BB? Brigitte Bardot?quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:23 schreef mschol het volgende:
[..]
als BB aangeeft dat er dan code geel is, kan het nooit goed zijn..
geen idee wat ze gegeten heeft maar dan sluit ik ramen en deuren wel..
K begrijp je nietquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:23 schreef mschol het volgende:
[..]
als BB aangeeft dat er dan code geel is, kan het nooit goed zijn..
geen idee wat ze gegeten heeft maar dan sluit ik ramen en deuren wel..
Die heb ik op veel plaatsen niet.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:58 schreef Karzai het volgende:
Ik heb even de zonwering naar beneden gedaan
quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:25 schreef kwiwi het volgende:
Zo, ik zit weer in het vliegtuigDoei schiphol.
Fijne vluchtquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:25 schreef kwiwi het volgende:
Zo, ik zit weer in het vliegtuigDoei schiphol.
Hoe is dat dan gelukt?quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:22 schreef mschol het volgende:
fietsframe kaduuk
dat is ook een manier om een nieuwe(re) fiets te forceren
gewoon fietsen en opeens schiet voorversnelling in 1 (van 3) en achter versnelling in 6quote:
Dan is er wel al langer iets mis geweest met je versnellingen of je crank is serieus hard naar de kloten geweest.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:28 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon fietsen en opeens schiet voorversnelling in 1 (van 3) en achter versnelling in 6
hij fietste al een tijdje groggy maar dacht dat wellicht de crank versleten was (zelfde gevoel) maar zat erg te tobben om dat te laten doen ivm kosten en ouderdom (2dehands fiets die inmiddels 7 jaar geleden gekocht is)
wilde het evt zelf overwegen maar dat hoef dus niet meer
november ofzo nog een beurtje gehad en was niks aan de hand..quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan is er wel al langer iets mis geweest met je versnellingen of je crank is serieus hard naar de kloten geweest.
Jammer wel. Gedoe altijd om een nieuwe fiets te regelen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:52 schreef mschol het volgende:
[..]
november ofzo nog een beurtje gehad en was niks aan de hand..
dit lijkt mij metaalmoeheid, precies op de lasnaad gebroken
gelijk: binnen 2 werkdagen. wel vlot hoor maar voor 200 euro per jaar vind ik het niet bijzonder voor een fiets zonder versnellingen en met een terugtrap rem..quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:04 schreef Karzai het volgende:
Swapfiets is erg populair in amsterdam, huur je eigenlijk een fiets voor een klein bedrag
https://swapfiets.nl/
maar als ie stuk is of gestolen wordt heb je gelijk weer een nieuwe
Volgens mij zit er wel een boete van 50 of 75 op als hij gejat word.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:18 schreef mschol het volgende:
[..]
gelijk: binnen 2 werkdagen. wel vlot hoor maar voor 200 euro per jaar vind ik het niet bijzonder voor een fiets zonder versnellingen en met een terugtrap rem..
wil je dat ben je meer kwijt
Oh lelijkquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij zit er wel een boete van 50 of 75 op als hij gejat word.
Als dat serieus niet zo is ga ik een handeltje opzetten samen met wat vrienden. Gewoon iedere week een fiets van hun jatten en die doorverkopenquote:
Lekkerquote:
Ik dat gehoord van een studie genootje die een swap fiets had.quote:
Ze staan hier allemaal los op een achterslotje, denk als dat zo was waren ze er wel iets zuiniger opquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als dat serieus niet zo is ga ik een handeltje opzetten samen met wat vrienden. Gewoon iedere week een fiets van hun jatten en die doorverkopen
mooi, dat willen we nietquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Lekker
Drukdrukdruk, maar niet té druk met dit weer
muckstersquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Lekker
Drukdrukdruk, maar niet té druk met dit weer
Pootjes omhoog, F1 kijken, zo weer mijn dakterras op... Prima dagjequote:
Ik zie in de stad hier genoeg fietsen die makkelijk 500 euro kosten op een goedkoop slotje staanquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ze staan hier allemaal los op een achterslotje, denk als dat zo was waren ze er wel iets zuiniger op
ja dat is het boerenlandquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zie in de stad hier genoeg fietsen die makkelijk 500 euro kosten op een goedkoop slotje staan
Dat zegt niets....quote:
ah okayquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
wel eigen risico
Is de fiets verzekerd tegen diefstal?
Onze fietsen zijn helaas niet verzekerd. Mocht het voorkomen dat je Swapfiets wordt gestolen, dan zorgen wij ervoor dat je snel een nieuwe fiets krijgt. Ook geven we de fiets als vermist op bij Swapfiets. Daarnaast betaal je een eigen risico, mits je fiets goed op slot stond en je de sleutel nog hebt.
Type abonnement Vastgestelde eigen risico
Original Abonnement ¤40,-
Deluxe Abonnement ¤60,-
https://help.swapfiets.nl(...)kerd-tegen-diefstal-
Schande! blijf van andermans spullen af!quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat zegt niets....
Ik woon in buttfuck nowhere, maar ben in de vijf jaar dat ik hier woon drie fietsen kwijtgeraakt omdat ze gejat zijn en twee af kunnen schrijven omdat ze totaal vernield zijn
Klein stadje in de Randstad met een Uniquote:
Ah oké. Dan heb ik het bedrag verkeerd onthoudenquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
wel eigen risico
Is de fiets verzekerd tegen diefstal?
Onze fietsen zijn helaas niet verzekerd. Mocht het voorkomen dat je Swapfiets wordt gestolen, dan zorgen wij ervoor dat je snel een nieuwe fiets krijgt. Ook geven we de fiets als vermist op bij Swapfiets. Daarnaast betaal je een eigen risico, mits je fiets goed op slot stond en je de sleutel nog hebt.
Type abonnement Vastgestelde eigen risico
Original Abonnement ¤40,-
Deluxe Abonnement ¤60,-
https://help.swapfiets.nl(...)kerd-tegen-diefstal-
Dat jatten kan ik beter handelen dan het slopen, trouwens...quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Schande! blijf van andermans spullen af!
Vooral tijdens voetbal wedstrijden vind ik nog zinlozer. Dat je dingen gaat slopen in een andere stad omdat een paar overbetaalde voetballertjes een wedstrijdje hebben verlorenquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat jatten kan ik beter handelen dan het slopen, trouwens...
Bij jatten kan ik nog denken dat hij heel dringend nodig was (of het geld dat het opbrengt), maar slopen is zo nutteloos
Wat voor fiets en welke prijsklasse was je aan het kijken?quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:46 schreef mschol het volgende:
mja, ik was met een half oog al aan het kijken naar de nieuwprijzen van fietsen.
voorlopig even meer met OV.
het is wat het is..
Dat slaat ook nergens op neequote:Op zondag 16 augustus 2020 16:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vooral tijdens voetbal wedstrijden vind ik nog zinlozer. Dat je dingen gaat slopen in een andere stad omdat een paar overbetaalde voetballertjes een wedstrijdje hebben verloren
Door dat soort gedrag is voetbal een paupersport voor mijquote:
oh daar kan je wel een lekkere salade mee maken beetje kaas en spekjes kom je al een heel eindquote:
ik hoopte max 1000 kwijt te zijn, niet specifiek soort fiets, iets vergelijkbaars (mogelijk meer luxe nieuwerwetse dingen) met wat ik had (giant alrounder)quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor fiets en welke prijsklasse was je aan het kijken?
ja dat wel, sommige momentjes maar het is geen zware drang.quote:
heb je het al eerder geprobeerd?quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:15 schreef Karzai het volgende:
Ja knap hoor
ik heb joints gerookt, coke, speed en xtc gebruikt maar van het roken afkomen is het moeilijkste
dacht ergens gelezen te hebben dat ze de rookverslaving hetzelfde willen gaan behandelen als bv een heroïne verslavingquote:
Big deal, ik al 40+ jaar nietquote:
Als je echt naar buiten moet, dan kan jequote:
Alleen gerookte zalm gegetenquote:
Dit verklaart wel veel.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:15 schreef Karzai het volgende:
Ja knap hoor
ik heb joints gerookt, coke, speed en xtc gebruikt maar van het roken afkomen is het moeilijkste
ja staat vanaf half 8 zware neerslag verwacht maar buienradar verandert zo vaakquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Den haag wordt nog net aangetikt denk ik
buienradar.nl
Ben je geen mensen mens dan?quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:40 schreef kwiwi het volgende:
Heerlijk, weer in m'n eigen huisjeGeen gezeur meer aan m'n hoofd.
Chill is dat hequote:Op zondag 16 augustus 2020 17:40 schreef kwiwi het volgende:
Heerlijk, weer in m'n eigen huisjeGeen gezeur meer aan m'n hoofd.
En hoe voel je je daar nu bij?quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net m'n kunstgras gezogen Huehue.
Die pandemie doet rare dingen met een mens.
kunstgrasquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:49 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:49 schreef CherryLips het volgende:
O dus ik ben niet de enigequote:
Ik heb wel eens echt gras gezogen. Is dat erger of minder erg?quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:49 schreef CherryLips het volgende:
Ergerquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:03 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb wel eens echt gras gezogen. Is dat erger of minder erg?
Buiten een pandemie.
De Duitsersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |