Ah je bent weer in je zonnige zondagse humeurquote:
jaquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah je bent weer in je zonnige zondagse humeur
quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:03 schreef FranticDJ het volgende:
@:kwiwi
iBood denkt aan je latte mammiato
https://www.ibood.com/ele(...)stkolf-handkolf.html
Denk dat ik er dan verstandig aan doe om maar een rondje te gaan lopenquote:
Eisten zelfsquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
Naja ze (een van de disgenoten) eisten dat ik in 3 delig pak ging. Maar even subtiel verteld dat ik dat met deze temperaturen verdomook al heb ik wel een redelijke doorwaai set.
Ik weet waar we komen te zitten en dan zit je de hele tijd in de volle zonthanks but no thanks.
Tief maar lekker op met je omhooggevallen elitaire zooi
Waarom GA je sowieso nog?quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
Naja ze (een van de disgenoten) eisten dat ik in 3 delig pak ging. Maar even subtiel verteld dat ik dat met deze temperaturen verdomook al heb ik wel een redelijke doorwaai set.
Ik weet waar we komen te zitten en dan zit je de hele tijd in de volle zonthanks but no thanks.
Wat is de gelegenheid dan?quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
Yes. Naja als het 's avonds is en het is niet zo warm heb ik er helemaal geen probleem mee hoor.. Maar nu? nope.quote:
Ik doe niet aan pakken. Nergens en voor niemand.quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yes. Naja als het 's avonds is en het is niet zo warm heb ik er helemaal geen probleem mee hoor.. Maar nu? nope.
Volgens mij is m'n pak zelfs beschadigd geraakt met verhuizen. Draag eigenlijk alleen nog losse blazers op broeken.. Geen 2 of 3 delige pakken meer, ook al heb ik ze wel.
omdat ik van goed eten hou?quote:
Maar wat is de gelegenheidquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omdat ik van goed eten hou?
omdat ik me niet laat tegenhouden door een kledingmuitertje?
omdat niet alles zo zwart/wit is zoals jij altijd alles schetst/inbeeldt?
Ah nou ja toch een reden waarom je sjiek uit eten gaatquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet er een bijzondere gelegenheid zijn dan?
quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:12 schreef LTVDK het volgende:
Maar disgenoten klinkt een beetje als omhooggevallen korpsballetjes
omdat je van goed eten houdquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah nou ja toch een reden waarom je sjiek uit eten gaat
Woow woow woow JIJ vormt mijn beeld van de situatie hequote:Op zondag 16 augustus 2020 10:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omdat ik van goed eten hou?
omdat ik me niet laat tegenhouden door een kledingmuitertje?
omdat niet alles zo zwart/wit is zoals jij altijd alles schetst/inbeeldt?
Ja, maar de situatie is niet alleen dat ik even muit over een kledingmuiter en dat alles 100% kut en verdoemenis is en dat ik maar niet moet gaan hequote:Op zondag 16 augustus 2020 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Woow woow woow JIJ vormt mijn beeld van de situatie he
quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Frantic wil vandaag even onze international man of mystery zijn
Dit heeft een hoog Austin Powers gehalte.quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Frantic wil vandaag even onze international man of mystery zijn
Je disgenote heet Ivana Humpalot?quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit heeft een hoog Austin Powers gehalte.
Groovy Baby.
Alotta Faginaquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je disgenote heet Ivana Humpalot?
Okeequote:Op zondag 16 augustus 2020 10:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja, maar de situatie is niet alleen dat ik even muit over een kledingmuiter en dat alles 100% kut en verdoemenis is en dat ik maar niet moet gaan he
"paprika op buitenlandse wijze ivm rechtzaken mogen we niet zeggen welk land"quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik neem aan dat Hongarije een klacht gaat indienen nu Knorr zigeunersaus hernoemt in Paprikasaus op Hongaarse wijze
quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:34 schreef mschol het volgende:
[..]
"paprika op buitenlandse wijze ivm rechtzaken mogen we niet zeggen welk land"
paprikasaus op niet autochtone manierquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:34 schreef mschol het volgende:
[..]
"paprika op buitenlandse wijze ivm rechtzaken mogen we niet zeggen welk land"
quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
"Hee dit is een stltecoupee haha oh daar mag je niet praten. Nee daar moet je allemaal rekening mee houden tegenwoordig hé haha BLAAAAAAA"
Sterf
zware dag vandaagquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
"Hee dit is een stltecoupee haha oh daar mag je niet praten. Nee daar moet je allemaal rekening mee houden tegenwoordig hé haha BLAAAAAAA"
Sterf
Waarom??!!quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik neem aan dat Hongarije een klacht gaat indienen nu Knorr zigeunersaus hernoemt in Paprikasaus op Hongaarse wijze
Behoorlijk ja.. stuk meer dan gisteren iig.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:04 schreef UitStraling het volgende:
Het is nog steeds een beetje benauwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |