Een staat of bedrijf met absolute macht vind ik een stuk moeilijker te accepteren dan een suikeroomquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja leuk. Waarom mag PSG niet en real of Celsie wel?
Ik vind de scheidende lijn dun en uiteindelijk verneukt het allemaal het voetbal even hard.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een staat of bedrijf met absolute macht vind ik een stuk moeilijker te accepteren dan een suikeroom
Op het eerste gezicht wel, maar die Football Groups die in ieder land een eigen club hebben die slechts een spil is in een heel netwerk zoals Red Bull en City hebben of willen hebben is wel een groot gevaar voor het voetbal. Uiteindelijk moet elke club gewoon zelfstandig blijven imoquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de scheidende lijn dun en uiteindelijk verneukt het allemaal het voetbal even hard.
Tsja, maar Dzjordania was ook een marionet van Celsie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht wel, maar die Football Groups die in ieder land een eigen club hebben die slechts een spil is in een heel netwerk zoals Red Bull en City hebben of willen hebben is wel een groot gevaar voor het voetbal. Uiteindelijk moet elke club gewoon zelfstandig blijven imo
Best twee leuke ploegen toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:28 schreef LordVoldermort het volgende:
Deze wedstrijd spreekt mij niet enorm aan ofzo. Dan maar RB, als we toch moeten kiezen.
Een vriend die hem een dienst wilde bewijzen, dat is al iets anders. Maar goed daar ben ik ook geen fan van.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, maar Dzjordania was ook een marionet van Celsie.
Ik zag haar van de week ook alquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:31 schreef Zipportal het volgende:
Goor kutwijf Helene weer present.
@:Karina
Heb met allebei niks. Neymar en Mbappe zijn helemaal kut ventjes.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best twee leuke ploegen toch?
Ik heb er wel zin in ja. Bier en nootjes en 4 vrienden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel veel aanvallende kracht zo.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Heb met allebei niks. Neymar en Mbappe zijn helemaal kut ventjes.
Wow zoveel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er wel zin in ja. Bier en nootjes en 4 vrienden.
Als je geen zin hebt in Neymar, Mbappé en Di Maria wordt het wel lastig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En en.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er wel zin in ja. Bier en nootjes en 4 vrienden.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Lekker verder blijven snuiven Wim
hateboer is toch al naar juvequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Roon en Hateboer in blaugrana.
blessure aan vingerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:40 schreef RipCity het volgende:
Heleentje is wel zwaar uit vorm vanavond he...
Niet zo zeuren, je mag blij zijn dat ze de plek van Genee niet heeft ingenomen.quote:
Uiteraard even 2 zwarten noemen om te deugen. Die 2 kunnen er geen bal van. En Van Gaal moreel verplicht?quote:
Ja nou dan had ik VI niet meer gekeken hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, je mag blij zijn dat ze de plek van Genee niet heeft ingenomen.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schaamteloos en geitje neuken
Ze zijn tegelijkertijd ook wel heel erg goed.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Heb met allebei niks. Neymar en Mbappe zijn helemaal kut ventjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |