Medisch of niet medisch?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:26 schreef Blues het volgende:
Idd mondkapjes op anders gaat t niet lukken.
Ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Medisch of niet medisch?
Niet-medische mondkapjes beschermen een stuk minder. Maar dat wist jij vast wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:39 schreef Candaasje het volgende:
Heel tof cadeau golfer/Blues!![]()
@ sigme
Het werd hier (echt ontzettend origineel, maar wel lekker) weer eens bulgur/hummus/kikkerwten/champignons/paprika/avocado/tomaten/sla/gemarineerde tempeh![]()
De vleesvervangers sloegen we vandaag maar even over:Ilja Gort vroeg zich af welke wijn hij hierbij zou moeten drinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
quote:
Zien er heel veel beter uit dan die rimpel piemelsquote:
We moesten om die plek loten door allemaal bij hem een getal onder de 5 op te noemen, maar ik had met 'de chauffeur' van te voren al iets besproken.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:10 schreef Isabeau het volgende:
golfer wat tof, die helicopter! En wat mooi dat je voorin kon zitten, leek mij de mooiste plek zo met die doorzichtige vloer.
Ha, we wisselden afquote:Op zondag 16 augustus 2020 03:37 schreef Lonaa het volgende:
Ik gedij zo goed op een avond drankjes met goede vrienden en leuke mensen
Weltrusten.
Muskieten kúnnen wel stukquote:Op zondag 16 augustus 2020 04:05 schreef AnneX het volgende:
Siësta no mas.
Slaap stuk. Muskieten niet stuk.
Fijn Lonaa.
Draag je eigenlijk een regenjas op een blote camping?quote:Op zondag 16 augustus 2020 06:50 schreef Tele6 het volgende:
Hier ook een waardeloze nacht. Kwam pas om 1 uur in slaap, werd om 5 uur wakker van heel harde regen. En nu moet ik m'n bedje uit om in de regen het zwembad schoon te gaan maken
Het was zeker gezellig. Mijn tante kan alleen over koetjes en kalfjes praten, dat vind ik soms lastig. Maar het is altijd leuk met haar.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:10 schreef Isabeau het volgende:
Was het gezellig met je tante, LS? Jullie hadden elkaar al lang niet meer gezien.
Je zou denken dat je wel eens bent uitgepraat over het weerquote:Op zondag 16 augustus 2020 07:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het was zeker gezellig. Mijn tante kan alleen over koetjes en kalfjes praten, dat vind ik soms lastig. Maar het is altijd leuk met haar.
een doorzichtige denk ik...quote:Op zondag 16 augustus 2020 07:30 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Draag je eigenlijk een regenjas op een blote camping?![]()
Hier ook een gekke nacht, op tijd gaan slapen maar ik was tussen 1 en half 3 wakker en om 10 over 3 kwam het kind ons wekkenmaar: nog 680 km tot huis!
Betere neppiemels of betere vega worst?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:03 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Best realistisch toch?![]()
(Gelukkig ken ik betere)
Welterusten luitjes!
Lekker hoor... en inmiddels alweer een heel stuk dichterbij.quote:Op zondag 16 augustus 2020 07:30 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hier ook een gekke nacht, op tijd gaan slapen maar ik was tussen 1 en half 3 wakker en om 10 over 3 kwam het kind ons wekkenmaar: nog 680 km tot huis!
Tuin, weer, een beetje corona, oma, andere familie, haar vakanties, ons huis, uit eten gaan. Dat was het zo'n beetje. Maar dat geeft op zich niet voor een paar uurtjes.quote:Op zondag 16 augustus 2020 08:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zou denken dat je wel eens bent uitgepraat over het weerMaar mooi dat het gezellig was.
Met sommige mensen is het inderdaad beter om de gesprekken neutraal te houden.quote:Op zondag 16 augustus 2020 08:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Môgge
Fijne dag dus Lucy_Strike, en als bonus thuiskomen in een opgeruimd huis. Waar komt de overkapping? Bij de keuken? En.niks mis met alleen een keer koetjes en kalfjes met iemand, als het maar niet met iedereen zo is. Van de week bij vrienden ben ik degene die liever terug gaat naar koetjes en kalfjes, hij is een lieve fijne vent, maar met een zeer uitgesproken mening, zo is het en niet anders. Geen zin om met hem in discussie te gaan (heeft het ook niet)
Ja, we gaan als een trein, valt alleszins mee tot nu toequote:Op zondag 16 augustus 2020 08:34 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Lekker hoor... en inmiddels alweer een heel stuk dichterbij.
Hier nog wachten tot zondag.
Mja zeker bij familie vind ik dat niet altijd heel ergquote:Op zondag 16 augustus 2020 08:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Tuin, weer, een beetje corona, oma, andere familie, haar vakanties, ons huis, uit eten gaan. Dat was het zo'n beetje. Maar dat geeft op zich niet voor een paar uurtjes.
[..]
Met sommige mensen is het inderdaad beter om de gesprekken neutraal te houden.
Even golfers ritje bekijken. Ben benieuwd.
Edit: verslag bekeken. Gaaf zeg! Echt een mooi kado.
Klinkt... eerlijk naar de andere passagiers toe.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:27 schreef golfer het volgende:
[..]
We moesten om die plek loten door allemaal bij hem een getal onder de 5 op te noemen, maar ik had met 'de chauffeur' van te voren al iets besproken.
Ik heb ergens ooit voor mezelf heel bewust gezegd; het maakt niet uit of ze 20km of 1000km ver weg is...quote:Op zondag 16 augustus 2020 08:52 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, we gaan als een trein, valt alleszins mee tot nu toe
Jaaaaa, ik had hem ook gezien. Zo fascinerend!quote:Op zondag 16 augustus 2020 08:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zou denken dat je wel eens bent uitgepraat over het weerMaar mooi dat het gezellig was.
@:myraela ik moest aan jou denken bij deze fraaie beelden van een groeiend plantje; de wijze waarop het plantje zich rond de houtjes vast grijpt. Best fascinerend.
https://imgur.com/gallery/w78oPI0
Ja hoor, je bent vrij om alle kleren te dragen die je nodig hebt. Ik heb vanochtend in m'n sportkleren en regenjas gelopen, want onder zo'n regenjas zweet het nogalquote:Op zondag 16 augustus 2020 07:30 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hier heeft het vannacht heel hard geregend, en nu drupt het nog wat. Het is een graad of 18 dus niet eens heel erg koud, dat scheelt. Maar vandaag wordt wel een heel natte dag. Het gras is drijfnat, de wolken hangen ongeveer tot op de grond (we zitten hier op een heuveltop).quote:Op zondag 16 augustus 2020 08:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Môgge
Fijn @:Golfer dat je voorin zat, wat zal er een enorme grijns achter dat mondkapje hebben gezeteb![]()
Fijne dag dus Lucy_Strike, en als bonus thuiskomen in een opgeruimd huis. Waar komt de overkapping? Bij de keuken? En.niks mis met alleen een keer koetjes en kalfjes met iemand, als het maar niet met iedereen zo is. Van de week bij vrienden ben ik degene die liever terug gaat naar koetjes en kalfjes, hij is een lieve fijne vent, maar met een zeer uitgesproken mening, zo is het en niet anders. Geen zin om met hem in discussie te gaan (heeft het ook niet)
Hier is volgens mij geen regen geweest vannacht maat t is wel vochtig buiten. Is dat bij jou ook @:Tele6?
Ja, Parijs en regio Marseille zijn rode zones qua corona.quote:Op zondag 16 augustus 2020 08:57 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik heb ergens ooit voor mezelf heel bewust gezegd; het maakt niet uit of ze 20km of 1000km ver weg is...
of ze is er wel.. of ze is er niet.
Dat makate verre vakanties een stuk behapbaarder. En heel realistisch gezien klopt het ook gewoon.
Maar blij als ze er zondag weer is.
Lekker onder mijn eigen hoede weer.
Zit nu in frankrijk... ook steeds minder the place to be als ik het zo hoor.
Begrijp ik heel goed, het blijft gewoon moeilijk, die tijd zonder kindquote:Op zondag 16 augustus 2020 08:57 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik heb ergens ooit voor mezelf heel bewust gezegd; het maakt niet uit of ze 20km of 1000km ver weg is...
of ze is er wel.. of ze is er niet.
Dat makate verre vakanties een stuk behapbaarder. En heel realistisch gezien klopt het ook gewoon.
Maar blij als ze er zondag weer is.
Lekker onder mijn eigen hoede weer.
Zit nu in frankrijk... ook steeds minder the place to be als ik het zo hoor.
Dank voor de uitlegquote:Op zondag 16 augustus 2020 08:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja hoor, je bent vrij om alle kleren te dragen die je nodig hebt. Ik heb vanochtend in m'n sportkleren en regenjas gelopen, want onder zo'n regenjas zweet het nogal![]()
Het is bijvoorbeeld ook prima om een shirt te dragen als je schouders kneiterverbrand zijn, of om een broekje te dragen als je ongesteld bent en niet wilt dat mensen dat draadje zien bungelenof je hebt het simpelweg koud en wilt iets aan, allemaal prima
![]()
Je moet alleen niet in badkleding in het zwembad gaan. Maar functionele kleding kan daar ook: we hebben zat kinderen in zwemvesten en UV-shirtjes.
Zeker aangezien er ook kinderen tussen zaten....dan ga je toch niet vals spelen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 08:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Klinkt... eerlijk naar de andere passagiers toe.![]()
Het was vast een gaaf kado (ik wil het ook nog ooit doen), maar niet nu. Op minder dan 1,5m zonder medisch mondkapje, ook zonder dat ik een chronische ziekte heb. Dat beschouw ik als niet-noodzakelijk.
Ze heeft een eigen telefoon maar stuurt bewust geen foto’s ivm niet onbeperkt dataquote:Op zondag 16 augustus 2020 09:37 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Begrijp ik heel goed, het blijft gewoon moeilijk, die tijd zonder kindzeker nu in deze onzekere tijden. Maar nog een week is te overzien gelukkig! Heb je contact met je ex als je dochter daar is (of is ze inmiddels zelf oud genoeg voor een telefoon)? Het helpt mij altijd erg als ik af en toe fotootjes of een verslagje krijg
Mja maar dit is anders....quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeker aangezien er ook kinderen tussen zaten....dan ga je toch niet vals spelen.
Sowieso niet maar goed.
En ik snap ook niet dat iemand die een paar dagen gelegen hier roept hoe erg hij op let, dat ie nu dit gaat doen.
Hmm lastig.. gelukkig heb je nog evengjesquote:Op zondag 16 augustus 2020 09:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, Parijs en regio Marseille zijn rode zones qua corona.
Ik ga m'n terugreis over twee weken waarschijnlijk over Duitsland of Zwitserland doen en niet via Parijs - vanaf hier kan ik ook met de trein naar Frankfurt of Basel. Via Frankfurt is iets korter, maar kan ik alleen vinden voor de zondag en ik wil eigenlijk op zaterdag gaan. Ik heb nog twee weken om dat uit te puzzelen
ik weet idd dat ik op mn werk (denk duizend mensen daar in 24 uur) het onmogelijk is afstand te houden! ik heb al maanden niemand meer in huis gehad en ga zelf ook niet op visite.... boodschappen do ik wel zelf.... dingen zijn lastig somsquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeker aangezien er ook kinderen tussen zaten....dan ga je toch niet vals spelen.
Sowieso niet maar goed.
En ik snap ook niet dat iemand die een paar dagen gelegen hier roept hoe erg hij op let, dat ie nu dit gaat doen.
Van welk station naar welk station ga je? Ik vind dat altijd wel leuke om te puzzelenquote:Op zondag 16 augustus 2020 09:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, Parijs en regio Marseille zijn rode zones qua corona.
Ik ga m'n terugreis over twee weken waarschijnlijk over Duitsland of Zwitserland doen en niet via Parijs - vanaf hier kan ik ook met de trein naar Frankfurt of Basel. Via Frankfurt is iets korter, maar kan ik alleen vinden voor de zondag en ik wil eigenlijk op zaterdag gaan. Ik heb nog twee weken om dat uit te puzzelen
Daar is een toepasselijke naam voor...quote:Op zondag 16 augustus 2020 08:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Klinkt... eerlijk naar de andere passagiers toe.![]()
Zoals ik afgelopen week al zei, ieder mens maakt voor zichzelf uitzonderingen. En hoe langer je dingen niet 'mag', hoe beter je hersens worden in het goedpraten van die paar uitzonderingen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:10 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja maar dit is anders....
Dat zeggen die andere mensen net zo
Al met al.. golfer is net een mens..
net als degene waar ie soms zo op spuugt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |