Waddanquote:
Is het gerucht helemaal niet. Gerucht is dat die al getekend heeft bij AM. Maakt gewoon seizoen af bij Ferrari.quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:52 schreef DKUp het volgende:
Vettel gaat eruit is het gerucht. Spa de laatste race.
beetje gekke race om daarna af te haken, omdat je de week erop al weer racetquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:52 schreef DKUp het volgende:
Er stonden 280.000 mensen achter de goal.quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Jack stond ook achter de goal in 1988
Gelukkig maar voor hem.quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:52 schreef DKUp het volgende:
Die kop van hemquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:54 schreef de_boswachter het volgende:
wat is dit voor ongemakkelijke zooi. Van Basten denkt ook rot op.
Komt na afloop. CSU goden.quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:56 schreef RipCity het volgende:
Een aziaat voor de diversiteit? Geen neger erbij? Of zit die knielend onder de tafel?
Hij zegt bijna niks inderdaadquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:55 schreef Newone82 het volgende:
Van Basten houdt hier niet van. Ziggo😂
even vooruit spoelenquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:59 schreef Justevo het volgende:
De vertraging bij F1tv lijkt met de week erger te worden. Zit nu bijna 10 seconden tussen.
Hij kent zijn rol.quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij zegt bijna niks inderdaad
Get in there Lewisquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:03 schreef de_boswachter het volgende:
Zo de optocht gaat bijna beginnen
Straatfeestquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hopelijk straks weer een “YO FUCKING HO”!!!!!!
quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:05 schreef franklop het volgende:
We hopen allemaal dat Max Verstappen gaat winnen hoor ik van Rob.
Ziggy wordt gesponsord door de Max Verstappen fanshopquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:05 schreef Mansjester het volgende:
" Ik denk dat we allemaal hopen dat Max Verstappen gaat winnen"
Dit is precies wat er fout is met Ziggo
Max Verstappen Fanclub zit daar natuurlijk.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:05 schreef Mansjester het volgende:
Waarom zou je dat niet hopenquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:05 schreef Mansjester het volgende:
Zonder Max geen F1 forum op FOK!quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:05 schreef Mansjester het volgende:
Het is inderdaad typisch nederlands om te haten op succesvolle landgenoten.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:05 schreef Mansjester het volgende:
Ga met je mee.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:06 schreef Newone82 het volgende:
Nou voorspelling:
1 Hamilton
2 Max
3 Bottas
4 Perez
5 Albon
6 Norris
Bijvoorbeeld omdat je het een arrogant ventje vindt die als iets fout gaat alles en iedereen de schuld geeft behalve zichzelfquote:
Dat mag je hier niet zeggen/vinden helaasquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld omdat je het een arrogant ventje vindt die als iets fout gaat alles en iedereen de schuld geeft behalve zichzelf
Nog 1 voor kwartet.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:07 schreef Nattekat het volgende:
Mijn voorspelling:
- O WAT EEN DAG
- Verstappenland
- Straatfeest
Heeft nog een appeltje te schillen met Hamiltonquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:08 schreef 3rr0r het volgende:
Hopelijk gaat Albon een beetje helpen deze keer
Hou je een beetje in als je kritiek hebt op Max. Dank.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat mag je hier niet zeggen/vinden helaas
Zero tolerancequote:Op zondag 16 augustus 2020 15:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat mag je hier niet zeggen/vinden helaas
Wat heeft hamilton hier opeens mee te makenquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld omdat je het een arrogant ventje vindt die als iets fout gaat alles en iedereen de schuld geeft behalve zichzelf
En Vettel pakt P1 om de volgende race op straat te staanquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
EN DE BEIDE MERCEDESSEN TETSEN ERAF
Boo this manquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:10 schreef fietsie het volgende:
Neuh Max DNF, 75% van NL die Ziggo uitzet.
Het is ook saai verder.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:10 schreef fietsie het volgende:
Neuh Max DNF, 75% van NL die Ziggo uitzet.
Not gonna happen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:11 schreef Zorro het volgende:
Als Hamilton uitvalt is de race sowieso geslaagd.
Hmm is niet waar. Ik weet verschillende momenten waar hij de schuld naar zich toe heeft getrokken,quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Moeten Verstappen en Bottas niet ook uitvallenquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:11 schreef Zorro het volgende:
Als Hamilton uitvalt is de race sowieso geslaagd.
Zit hier een vieze grap in?quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:11 schreef RipCity het volgende:
Lijkt me irritant rijden met zo'n paal telkens in het midden van je zicht.
Detailquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moeten Verstappen en Bottas niet ook uitvallen
Dit. Hij heeft best vaak de schuld bij zichzelf gelegd.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmm is niet waar. Ik weet verschillende momenten waar hij de schuld naar zich toe heeft getrokken,
Buiten dat: arrogantie? Hij IS gewoon goed. Een natuurtalent.
Dat is geen arrogantie. Hij weet gewoon waar hij het over heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |