Ziggy wordt gesponsord door de Max Verstappen fanshopquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:05 schreef Mansjester het volgende:
" Ik denk dat we allemaal hopen dat Max Verstappen gaat winnen"
Dit is precies wat er fout is met Ziggo
Max Verstappen Fanclub zit daar natuurlijk.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:05 schreef Mansjester het volgende:
Waarom zou je dat niet hopenquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:05 schreef Mansjester het volgende:
Zonder Max geen F1 forum op FOK!quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:05 schreef Mansjester het volgende:
Het is inderdaad typisch nederlands om te haten op succesvolle landgenoten.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:05 schreef Mansjester het volgende:
Ga met je mee.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:06 schreef Newone82 het volgende:
Nou voorspelling:
1 Hamilton
2 Max
3 Bottas
4 Perez
5 Albon
6 Norris
Bijvoorbeeld omdat je het een arrogant ventje vindt die als iets fout gaat alles en iedereen de schuld geeft behalve zichzelfquote:
Dat mag je hier niet zeggen/vinden helaasquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld omdat je het een arrogant ventje vindt die als iets fout gaat alles en iedereen de schuld geeft behalve zichzelf
Nog 1 voor kwartet.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:07 schreef Nattekat het volgende:
Mijn voorspelling:
- O WAT EEN DAG
- Verstappenland
- Straatfeest
Heeft nog een appeltje te schillen met Hamiltonquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:08 schreef 3rr0r het volgende:
Hopelijk gaat Albon een beetje helpen deze keer
Hou je een beetje in als je kritiek hebt op Max. Dank.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat mag je hier niet zeggen/vinden helaas
Zero tolerancequote:Op zondag 16 augustus 2020 15:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat mag je hier niet zeggen/vinden helaas
Wat heeft hamilton hier opeens mee te makenquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld omdat je het een arrogant ventje vindt die als iets fout gaat alles en iedereen de schuld geeft behalve zichzelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |