Gelukkig heb ik ook nog lang geen huwelijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Sommige mensen houden met die gedachte hun huwelijk vol.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ook nog lang geen huwelijk
Ik haat ze nu alquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:54 schreef Strani het volgende:
[..]Nou ja het heeft z'n voordelen hoor!
Molloot is getrouwd met WIDM?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Sommige mensen houden met die gedachte hun huwelijk vol.
Neuh. In de regel kijk ik ook niet meer naar de kwalificatie. Het is te veel hetzelfde, en door die straffen weet je eigenlijk alsnog niet in welke volgorde ze gaan starten. Dan is het een stuk sneller om 2 minuten daar een berichtje over te lezen dan een uur er naar te kijkenquote:
Eerst zou het om 17 uur komen nu 19 uurquote:
Hij kwam met zijn hoofd op die rand toch?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:04 schreef Strani het volgende:
Hopelijk blijkt het net zo te zijn als met De Plus ja...
Ik ben een Pannekoekquote:
Ik kon het niet goed genoeg zien.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij kwam met zijn hoofd op die rand toch?
Ja het was van te ver om zeker te zien, maar leek er wel op?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kon het niet goed genoeg zien.
Pffff dat ze ook steeds die val herhalen hè. Dat hadden ze al direct niet moeten doen, niet één keer.
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:07 schreef Strani het volgende:
Volgens RAI is hij bij bewustzijn, lees ik.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In dat geval is mijn huwelijk weleens beter geweest ja
Ja. Of met zijn schouderquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij kwam met zijn hoofd op die rand toch?
Sympathiek! Ik wist niet dat ze dat konden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:20 schreef Dave het volgende:
De hoosbuien gisteren hier in de wijk hebben zelfs de krant gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |