Zou ik wel doen!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 01:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zouden mensen dat ook zo tegen Bauke zeggen? #durftevragen
En dat die dan terugzegt: Truste Nibs!quote:
Heb je al geliked?quote:
Heb even gekeken wat haar reactie van na de wedstrijd was. 'anyway neem mijn tweets gewoon nooit serieus' Nog een stuk matiger dan wat jij dacht.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 01:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Die zal er vast wel voor gezorgd hebben dat haar vriend de post geliket heeft.
Dat is wel heel erg @SHE zeg!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 01:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb even gekeken wat haar reactie van na de wedstrijd was. 'anyway neem mijn tweets gewoon nooit serieus' Nog een stuk matiger dan wat jij dacht.
Die wist dan natuurlijk niet waar dat knopje voor wasquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 01:12 schreef Strani het volgende:
Wel hopen natuurlijk dat ze niet opeens likes heeft van een oom van haar of zo.
Oh jaquote:
"Och meisje ik snap dat toch allemaal niet met dat tweeter"quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 01:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die wist dan natuurlijk niet waar dat knopje voor was
Heb ik je nu per ongeluk gelikt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 01:14 schreef Strani het volgende:
[..]
"Och meisje ik snap dat toch allemaal niet met dat tweeter"
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 01:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb ik je nu per ongeluk gelikt?
Op vakantie vallen de muntjes bij mij wat tragerquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 01:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat is sinds donderdag of vrijdag zo.
Sowieso moet je maar net een post hebben gehad die geliked is en/of het in het FB topic hebben gelezen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Op vakantie vallen de muntjes bij mij wat trager
Trustenquote:
Meh, het staat bovenaan in MyAT ook dus da's geen geldig excuus voor mequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 01:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sowieso moet je maar net een post hebben gehad die geliked is en/of het in het FB topic hebben gelezen.
Mwah, daar kijk ik nog vaak genoeg overheen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 01:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meh, het staat bovenaan in MyAT ook dus da's geen geldig excuus voor me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |