Definieer 'uitspelen'. Zeker met open world games is dat namelijk best een uitdaging.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:43 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Fair enough maar dat zou ik niet beschouwen als 'uitspelen'.
Ligt een beetje aan de game, zoiets als alle collectibles is meestal niet aan mij besteed.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Definieer 'uitspelen'. Zeker met open world games is dat namelijk best een uitdaging.
Final Boss?
Alle sidequests?
Alle collectibles?
Ikzelf hanteer de wijze waarop Howlongtobeat.com het indeelt:
Main story
Main story + extra's
Complete
Termen spreken voor zich denk ik
Bedankt maatquote:
Nog even geduldquote:Op maandag 17 augustus 2020 15:16 schreef DKUp het volgende:
Walgelijk, ik ga dood vanbinnen.
Weer niet
Als Silksong in 2020 uitkomt, dan ga ik hem kopen. Ook als hij uitkomt in 2021 trouwens, of later.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hollow Knight 2 gaat het jaar redden jongens
#indieworld
#2020genot
#Switchhasnogames
Dat vindt Roy toch veel te moeilijk johquote:Op maandag 17 augustus 2020 15:32 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Als Silksong in 2020 uitkomt, dan ga ik hem kopen. Ook als hij uitkomt in 2021 trouwens, of later.
Hollow Knight
quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vindt Roy toch veel te moeilijk joh
Ik snap 'm nietquote:
Day one.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:32 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Als Silksong in 2020 uitkomt, dan ga ik hem kopen. Ook als hij uitkomt in 2021 trouwens, of later.
Hollow Knight
Ah, je overdrijft dus altijd. Stiekem ben jij de wereldrecordhouder Dark Souls speedrunquote:
Auto > PKs > Paardenkracht.quote:
Naja. Dark Souls is gewoon een poepspel. Dus zeg ik maar gewoon dat die te moeilijk is voor mij. Maar stiekem heb ik gewoon geen zin in middelmatigheid.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je overdrijft dus altijd. Stiekem ben jij de wereldrecordhouder Dark Souls speedrun
quote:
Steek die IndieWorld Direct dan ook maar in je reet Reggiequote:
Waarschijnlijk heeft ie dat ook gedaan en is ie daarom weggerendquote:Op maandag 17 augustus 2020 15:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Steek die IndieWorld Direct dan ook maar in je reet Reggie
Welke dungeon was dat dan?quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:54 schreef Aether het volgende:
Ik heb hem nooit uitgespeeld -- zat ergens tegen het einde vast in een dungeon met tijdlimiet...
[..]
[ [url=https://cdn1-www.gamerevolution.com/as(...)llers.jpg]afbeelding[/url] ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |