35 eieren a 3km per stuk (toen nog), in ±25km totaal? Ben jij non-stop rocket battles aan het doen om die special eggs te krijgen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:39 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Defit? Gemiddeld loop ik bijna 25 kilometer haha...deze week wel iets meer. Maar adventure sync en een sok werkt ook
Was vrijdag een dagje vrij...kreeg op mijn huisstop toen al 13x een rocket stop....soms met beetje drift kan ik ook bij andere stop (of even voor mijn huis gaan staan) die is het ook een aantal keer geweest.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:19 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
35 eieren a 3km per stuk (toen nog), in ±25km totaal? Ben jij non-stop rocket battles aan het doen om die special eggs te krijgen?
Grunts geven sowieso geen eieren toch? Enkel Rocket leaders dacht ik.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:05 schreef jdjdjdjd het volgende:
Dan nog moet je 6x grunt battle doen om 1x zo'n boss te krijgen en een ei. dus dat zijn 250 battles met onze team rocket vriendjes.
Ik vind t maar irritant: ik open geen gifts en draai geen stops als ik ruimte heb bij eieren en dan maar hopen op zo'n grunt bij de stop of grunt/eindbaas in de luchtballon! Ook maar aan de sokkentruc dan maar...
Je hoeft niet te draaien voor een battle...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:23 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Grunts geven sowieso geen eieren toch? Enkel Rocket leaders dacht ik.
Wel zuur, ga je zo'n battle in met een leeg plekje in je inventory, maar krijg je al een ei uit de reguliere spin van de stop.
Klopt, dat doe ik ook. ik bedoel die 35 12km eieren. dat zijn dus 6x battles tegen grunt, om dan vervolgens die rocket radar te krijgen en dan tegen leader te vechten? dus 7 gevecht voor 1 12 km ei toch, keer 35 is 245 battles... of kun je tegenwoordig zo'n radar kopen of zijn er andere trucjes om snel leaders te krijgen?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:50 schreef victorinox het volgende:
[..]
Je hoeft niet te draaien voor een battle...
Zo'n radar is wel te koop voor 200 coins ja...alleen vond ik het dat niet waard.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:08 schreef jdjdjdjd het volgende:
[..]
Klopt, dat doe ik ook. ik bedoel die 35 12km eieren. dat zijn dus 6x battles tegen grunt, om dan vervolgens die rocket radar te krijgen en dan tegen leader te vechten? dus 7 gevecht voor 1 12 km ei toch, keer 35 is 245 battles... of kun je tegenwoordig zo'n radar kopen of zijn er andere trucjes om snel leaders te krijgen?
Is wel Galarian Farfetch'd he, niet de originele.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 07:59 schreef Tinkepink het volgende:
Overal om me heen ineens Farfetch’d. Blij mee, want die had ik nog niet. Er is toch geen event?
Ik heb al het vrouwtje en het mannetje evolved.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 08:52 schreef Debsterr het volgende:
10 excellent throws.. ik evolve dat ding wel ergens in 2025. Jammer, want heb een hundo.
Android? Schijnen weer eens issues mee te zijn namelijk met AS.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 08:57 schreef superkimmi het volgende:
Mijn kilometers registreren niet voor buddy en eieren, iemand tips? In het totaaloverzicht van deze week staan ze namelijk wel.
Adventure sync aan en uit al geprobeerd. Niantic ook al berichtje gestuurd maarja kan ff duren.
Nee, IOS. Het heeft nog niet gewerkt sinds ik het spel opnieuw gedownload heb.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Android? Schijnen weer eens issues mee te zijn namelijk met AS.
Ik ook niet. Zelfs de dagelijkse muntjes zijn een probleemquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:36 schreef Vermecelli het volgende:
Ben geen ster in excellent gooien. Die evolutie komt ooit wel.
@Ang3l babe, leeeeees ffquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik speel al een tijde niet echt meer, maar....... wat doet Farfetch'd ineens in het veld?
Ziet e rook anders uit dan die regionale van eerst.
Die Ponyta net uit een raid gevist, it's so prettyquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Sirfetch'd.
Al wil ik vooral de Ponyta.
Er zitten nu veel wailmer en alolaj ratatta is een eitjequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 08:52 schreef Debsterr het volgende:
10 excellent throws.. ik evolve dat ding wel ergens in 2025. Jammer, want heb een hundo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |