Die heeft twee wedstrijden leuk gespeeld dit seizoen; Betis-thuis en Villarreal-uit. Met 9,5 maand er tussen. Verder een miskoop van jewelste.quote:
En dan het hoogste salaris daar op Messi na (lol)quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die heeft twee wedstrijden leuk gespeeld dit seizoen; Betis-thuis en Villarreal-uit. Met 9,5 maand er tussen. Verder een miskoop van jewelste.
Die Felix zou je eigenlijk veel beter bij Barca op links kunnen hebben. En dan Griezmann terug naar Atletico.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan het hoogste salaris daar op Messi na (lol)
Ze hebben al Ansu Fati, beste jongen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:15 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die Felix zou je eigenlijk veel beter bij Barca op links kunnen hebben. En dan Griezmann terug naar Atletico.
Felix vind ik veel meer een Barca speler. Fati is Dembele 2.0quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ze hebben al Ansu Fati, beste jongen.
Als verwijt naar Dembele? Die is eeuwig geblesseerd en was bij BVB verschrikkelijk goed.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:20 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Felix vind ik veel meer een Barca speler. Fati is Dembele 2.0
Hij leeft, hij leeft, hij leeft.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Sowww de Winchester 73 kan worden gelinkt aan de wounded knee massacre in pawn stars.
Dat de wedstrijd maar snel begint.
Griezmann kopen was altijd al idioot, heb je al een Messi en Suarez die in de herfst van hun carrière zitten en dan haal je nog een oude speler. Krijg je zo dus een AC Milan scenario daar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:15 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die Felix zou je eigenlijk veel beter bij Barca op links kunnen hebben. En dan Griezmann terug naar Atletico.
Heeft ook geen zin om het over namen te hebben als er toch pas in 2021 een koerswijziging kan komen en er nooit en gedachte achter heeft gezeten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Griezmann kopen was altijd al idioot, heb je al een Messi en Suarez die in de herfst van hun carrière zitten en dan haal je nog een oude speler. Krijg je zo dus een AC Milan scenario daar.
Ik heb vanaf vandaag vakantie maar verveel mij nu, fokgod.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij leeft, hij leeft, hij leeft.
Lekker gewerkt in de verzengende hitte?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb vanaf vandaag vakantie maar verveel mij nu, fokgod.
De voetballerij blijft altijd verbazen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heeft ook geen zin om het over namen te hebben als er toch pas in 2021 een koerswijziging kan komen en er nooit en gedachte achter heeft gezeten.
Houd op, schei uit maar niet verbrand dus dat is iets denk ik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lekker gewerkt in de verzengende hitte?
Denk dat ik één wandeling heb gemaakt op de zaterdag. Na verloop van tijd wen je er wel aan in zo'n wandeling maar daarna niet meer naar buiten geweest.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd op, schei uit maar niet verbrand dus dat is iets denk ik.
Nu moet mijn slaapkamer alleen nog afkoelen vanaf 40 graden.
Ik ben nog altijd veldwerker met een stootijzer in de hand maar nu aan de andere kant van het land dus tel uit je winst.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Denk dat ik één wandeling heb gemaakt op de zaterdag. Na verloop van tijd wen je er wel aan in zo'n wandeling maar daarna niet meer naar buiten geweest.
Heb het al de hele dag openstaan. De winter kan me niet snel genoeg komen.
Jij hebt geen Ajax in de CL gekeken in 18/19?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd veldwerker met een stootijzer in de hand maar nu aan de andere kant van het land dus tel uit je winst.
Maar goed, eerste voetbalwedstrijd in 2 jaar die ik ga kijken. Ik zit klaar!
Je kan slechtere affiches uitkiezen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd veldwerker met een stootijzer in de hand maar nu aan de andere kant van het land dus tel uit je winst.
Maar goed, eerste voetbalwedstrijd in 2 jaar die ik ga kijken. Ik zit klaar!
Nee maar elke quiz zou ik kunnen winnen. Ik lees werkelijk alles en heb zelfs VI pro maar kijken is een stap te verquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt geen Ajax in de CL gekeken in 18/19?
Dit vind ik bijzonder.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee maar elke popquiz zou ik kunnen winnen. Ik lees werkelijk alles en heb zelfs VI pro maar kijken is een stap te ver
Dan heeft hij dit gemistquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt geen Ajax in de CL gekeken in 18/19?
Over een paar jaar weer de halve finale CL halen onder leiding van het wonderkind Jeppe Kjaer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan heeft hij dit gemist
[ afbeelding ]
Dan zijn Antony and Kudus 100 miljoen waard.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over een paar jaar weer de halve finale CL halen onder leiding van het wonderkind Jeppe Kjaer.
Leuk random Engels woord in je zin.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan zijn Antony and Kudus 100 miljoen waard.
Ik pak zo een Grand Prestige, maar ik loop niet van stapel vandaag.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:43 schreef Bluedisplay het volgende:
Hebben jullie nog snacks bij deze wedstrijd?
Maar door VI pro dus wel gelezen dat zijn vrouw en kind geen visum om naar Nederland te vertrekken krijgt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:42 schreef El-Stinho het volgende:
Gelukkig voor LR heeft hij nooit Edson Alvarez zien voetballen.
Heb jij de fantastische wedstrijden van Marin de afgelopen potjes gezien? Lees het veel op Twitter maar vindt het allemaal wel meevallen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:42 schreef El-Stinho het volgende:
Gelukkig voor LR heeft hij nooit Edson Alvarez zien voetballen.
Goede vraag.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:43 schreef Bluedisplay het volgende:
Lekkerquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik pak zo een Grand Prestige, maar ik loop niet van stapel vandaag.
Grand Prestige is hier erg populair merk ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
Goede vraag.
Terechte vraag.
Ik heb in de aanbieding een zak cheetos.
Daar drink ik een Hertog Jan Grand Prestige bij.
Ik heb zaterdag speciaal nog eens teruggekeken en er zat denk ik één aardige pass tussen. Ik denk dat ik op een verdwaald moment nog even de eerste helft van gisteren terug kijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij de fantastische wedstrijden van Marin de afgelopen potjes gezien? Lees het veel op Twitter maar vindt het allemaal wel meevallen.
Nee, dat doe ik zelden. Gisteren was weer eens zo'n moment. Denk dat ik dat jaren voor het laatst heb gedaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:45 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Lekker
Ook nog een boterham pindakaas-vlokken?
Wat eet jij doorgaans tijdens een meltdown?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik zelden. Gisteren was weer eens zo'n moment. Denk dat ik dat jaren voor het laatst heb gedaan.
Ging ook nog wel genoeg mis in het begin.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag speciaal nog eens teruggekeken en er zat denk ik één aardige pass tussen. Ik denk dat ik op een verdwaald moment nog even de eerste helft van gisteren terug kijk.
Niets, denk ik. Water drinken, social media mijden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat eet jij doorgaans tijdens een meltdown?
Tijgernootjesquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:43 schreef Bluedisplay het volgende:
Broodje knakworst op een bedje van 20 sauzen. Viesdik worden is en blijft een talent.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:43 schreef Bluedisplay het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |