Dan heeft hij dit gemistquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt geen Ajax in de CL gekeken in 18/19?
Over een paar jaar weer de halve finale CL halen onder leiding van het wonderkind Jeppe Kjaer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan heeft hij dit gemist
[ afbeelding ]
Dan zijn Antony and Kudus 100 miljoen waard.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over een paar jaar weer de halve finale CL halen onder leiding van het wonderkind Jeppe Kjaer.
Leuk random Engels woord in je zin.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan zijn Antony and Kudus 100 miljoen waard.
Ik pak zo een Grand Prestige, maar ik loop niet van stapel vandaag.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:43 schreef Bluedisplay het volgende:
Hebben jullie nog snacks bij deze wedstrijd?
Maar door VI pro dus wel gelezen dat zijn vrouw en kind geen visum om naar Nederland te vertrekken krijgt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:42 schreef El-Stinho het volgende:
Gelukkig voor LR heeft hij nooit Edson Alvarez zien voetballen.
Heb jij de fantastische wedstrijden van Marin de afgelopen potjes gezien? Lees het veel op Twitter maar vindt het allemaal wel meevallen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:42 schreef El-Stinho het volgende:
Gelukkig voor LR heeft hij nooit Edson Alvarez zien voetballen.
Goede vraag.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:43 schreef Bluedisplay het volgende:
Lekkerquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik pak zo een Grand Prestige, maar ik loop niet van stapel vandaag.
Grand Prestige is hier erg populair merk ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
Goede vraag.
Terechte vraag.
Ik heb in de aanbieding een zak cheetos.
Daar drink ik een Hertog Jan Grand Prestige bij.
Ik heb zaterdag speciaal nog eens teruggekeken en er zat denk ik één aardige pass tussen. Ik denk dat ik op een verdwaald moment nog even de eerste helft van gisteren terug kijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij de fantastische wedstrijden van Marin de afgelopen potjes gezien? Lees het veel op Twitter maar vindt het allemaal wel meevallen.
Nee, dat doe ik zelden. Gisteren was weer eens zo'n moment. Denk dat ik dat jaren voor het laatst heb gedaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:45 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Lekker
Ook nog een boterham pindakaas-vlokken?
Wat eet jij doorgaans tijdens een meltdown?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik zelden. Gisteren was weer eens zo'n moment. Denk dat ik dat jaren voor het laatst heb gedaan.
Ging ook nog wel genoeg mis in het begin.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag speciaal nog eens teruggekeken en er zat denk ik één aardige pass tussen. Ik denk dat ik op een verdwaald moment nog even de eerste helft van gisteren terug kijk.
Niets, denk ik. Water drinken, social media mijden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat eet jij doorgaans tijdens een meltdown?
Tijgernootjesquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:43 schreef Bluedisplay het volgende:
Broodje knakworst op een bedje van 20 sauzen. Viesdik worden is en blijft een talent.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:43 schreef Bluedisplay het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |