Dat is al een tijdje VBL goedgekeurd bier.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:45 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Grand Prestige is hier erg populair merk ik
Nee eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:43 schreef Bluedisplay het volgende:
Hebben jullie nog snacks bij deze wedstrijd?
Ja, Gustafson kwam 'vaak' vrij in het centrum.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ging ook nog wel genoeg mis in het begin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ik heb opquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden er mensen zijn die vandaag niet voor Bayern zijn?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:51 schreef Coco. het volgende:
Welke spelers zijn dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke spelers zijn dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke spelers zijn dit?Ik vond de dubbele Schumacher-rebus van Evenblij sterk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feest, het rugnummer van John Veldman.quote:
Alweer Pulp Fiction?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |