En doffe dreunen. Heerlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:37 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zie flitsen, zou het dan toch..?
Ik hou moedquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die zie ik al ruim 2 uur, maar regen ho maar...
Hier nog nietquote:
Mij zal het zo'n 4 á 5 euro per dag kosten, maar dat interesseert me dus geen ene kont. Ben er maar wát blij meequote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:30 schreef Mikeytt het volgende:
Na 6 maanden geen energierekening betalen vanwege zonnepanelen, ben ik echt benieuwd hoeveel geld ik deze maand kwijt ben met die airco die bijna 18 uur op een dag draait.
50km naar het noorden graagquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:40 schreef neurd het volgende:
Pff wat een mega onweer in Zwolle eo. 😳
gebied beweegt zich naar het noorden, ik blijf nog even op..quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:37 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zie flitsen, zou het dan toch..?
Op buienradar gaat hij omhoog en komt over ons heen. Het flitst al een poosje, nog geen donderslag gehoord.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:40 schreef neurd het volgende:
Pff wat een mega onweer in Zwolle eo. 😳
Gelukkig is het dan iets eerder hier dan bij jou, wil eigenlijk wel gaan slapen straksquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:42 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
gebied beweegt zich naar het noorden, ik blijf nog even op..
Ik zie nu een mega lap voor me Greys.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:29 schreef Greys het volgende:
Alle regen van komende nacht en morgen is ook alweer uit de kaarten hier. Lekker blij gemaakt met een dorre droge mus. Kan ik morgen alsnog dat enorme gazon van m'n op vakantie zijnde werkgever gaan sproeien.Voor de tigste keer. Geef me nou toch even één goede plens.
Ramen dicht allen. Helpt toch niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:49 schreef Wereldgozer het volgende:
100% luchtvochtigheid om 1 uur, kan dat?
In Woensdrecht wel. Daar is het nu 100%quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:49 schreef Wereldgozer het volgende:
100% luchtvochtigheid om 1 uur, kan dat?
Same here. Alles lost op boven het Markermeer/IJsselmeerquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
Stonden hier plotseling drie druppels in de kaart voor 01:00. Maar zo plotseling als ze erin stonden, zo plotseling zijn ze weer uit de kaarten![]()
West vlaanderen 30km van belgische kustquote:
Wat een domperquote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:00 schreef Dagoduck het volgende:
Het klinkt wel als onweer buiten, maar dat zijn mensen die de plasticbak aan de straat zetten.
Ach wat sneu zeg.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:35 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Denk dat er hier niet 1 persoon is die medelijden met je heeft. Integendeel zelfs.
Ik kan de helft sproeien in 2.5 uur. En dan de avond erna de andere helft. Terwijl de sproeier het gras doet (die verplaats ik af en toe) doe ik de rest van de tuin en planten zelf met de slang. En de tuin van hun buren. En hun vissen verzorgen. Het is heel leuk, maar niet als je weken lang elke avond weg bent omdat het gazon tot acht uur in de zon ligt en niet eerder gesproeid kon omdat het anders verbrandt.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie nu een mega lap voor me Greys.![]()
Ik dacht altijd dat het een gewone tuin was, geheel met gras.
Mijn tuin kan ook wel wat gebruiken, ik gieter het minimale, om zo zuinig mogelijk te doen. (En dat is te merken, zijn best wat dingen naar de klote gegaan.) Ik vind het heerlijk om te tuinieren en gieteren, als ik in de buurt woonde, kwam ik je helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |