te heet om je druk te maken.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is er mis met aan het strand liggen?
Oh ja, eensquote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:13 schreef Vallon het volgende:
[..]
De vraag is niet of een test nodig is maar hoe zij dat dwz de huisartsen, voor bij & door wie, dan inregelen.
Sws lijkt het niet verkeerd dat je gewoon altijd eerst naar je huisarts gaat wanneer je ergens qua gezondheid aan twijfelt. Dat hij je dan doortverwijst naar een teststraat is dan zijn afweging.
NB: in mijn beleving is een test nodig wanneer je dat wilt, vindt en waarvoor geen enkel oordeel nodig is. Iedereen mag zich (en moet zich kunnen) laten testen. Niet dat testen iets verandert aan je momentele besmettingsrisico maar het kan een goed gevoel geven.
Oh Pieter houdt niet van het strand, dat kan natuurlijk.quote:
Willen de jongeren netjes meewerken en zich laten testen, krijg je ditquote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:45 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Maar we hadden toch genoeg testmateriaal volgens De Jonge?
Faal op faal.
Op faal.
Als jij denkt daarmee lekker rebels en activistist te zijn ofzo, tja. Bij gebrek aan echt doel moet je wat denk ik.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is er mis met aan het strand liggen?
Nou ja, je kan lachen of huilen om de incompententie van de betrokken ambtenaren.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:06 schreef Mr.Sandman het volgende:
Wat is sowieso het nut van: 'haha domme overheid nog steeds niet genoeg capaciteit haha'. Dat zijn zeker dezelfde mensen die ook massaal aan het strand liggen.
Vervoersproblemen enorm zeldzaam? Als mensen serieuze klachten hebben en niet de beschikking over een eigen auto is er in veel gevallen al sprake van een vervoersprobleem. De locaties zijn namelijk vaak enigszins afgelegen gekozen om te voorkomen dat men er met het OV naar toe zou gaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:00 schreef Hannnnn het volgende:
[..]
Dat is echt enorm zeldzaam, daar zullen echt enkele gevallen uitkomen. En die moeten dan ook maar net in deze peiling zitten.
Aan het strand liggen is rebels jaquote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:14 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Als jij denkt daarmee lekker rebels en activistist te zijn ofzo, tja. Bij gebrek aan echt doel moet je wat denk ik.
Dat zijn de huisartsen peilstations. Iedereen laat zich nu via de GGD testen. Andere instantie dus.quote:
Daar drukte maken, ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Aan het strand liggen is rebels ja?
Sorry dat ik kritiek heb, wist niet dat dat niet mocht van jou.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:09 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Er is ook gewoon voldoende. Moet De Jonge er dan persoonlijk voor zorgen dat er genoeg van dat testmateriaal wordt meegenomen naar een of ander eiland? Mag toch hopen van niet.
Maar goed ik snap dat nadenken er bij jou niet inzit en je gewoon alles aangrijpt om heel dom 'faal' te roepen, net als een 16-jarige kutpuber op het internet.
Dat kan, in dit geval. Ja. 'Ga niet naar drukke plekken'.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Aan het strand liggen is rebels ja?
Dan komen ze bij je thuis om te testen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Vervoersproblemen enorm zeldzaam? Als mensen serieuze klachten hebben en niet de beschikking over een eigen auto is er in veel gevallen al sprake van een vervoersprobleem. De locaties zijn namelijk vaak enigszins afgelegen gekozen om te voorkomen dat men er met het OV naar toe zou gaan.
En iemand die al koorts heeft gaat waarschijnlijk niet nog een eind fietsen naar zo'n teststraat. Bovendien stap je als je echt sterk corona vermoed ook liever niet bij iemand anders in de auto. Of nou ja misschien maar achterin gaan zitten met alle ramen open en zelf half uit het raam hangen of zo ?
Dit mag je niet zeggen van @Nielschquote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Willen de jongeren netjes meewerken en zich laten testen, krijg je dit
Maar volgens die user is dat enorm zeldzaam. Dat lijkt me niet, zeker niet in studentensteden.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan komen ze bij je thuis om te testen.
Kleine newsflash misschien, maar er is meer strand dan Zandvoort.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:19 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dat kan, in dit geval. Ja. 'Ga niet naar drukke plekken'.
Zelfde denkwijze om 5 uur voor een BCO te reserveren, terwijl de WHO 12 uur adviseert.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:15 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nou ja, je kan lachen of huilen om de incompententie van de betrokken ambtenaren.
ambtenaar 1: "Hé Henk, er zitten nog 800 jongeren op die camping op Terschelling en we hebben net iedereen opgeroepen zich te laten testen. Hoeveel testkits zullen we morgen meenemen?"
ambtenaar 2 (Henk): "200 moet dan wel genoeg zijn."
quote:
Wat bedoel je?quote:
Leg je kritiek dan neer bij de GGD.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:18 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Sorry dat ik kritiek heb, wist niet dat dat niet mocht van jou.
GGD doet het helemaal geweldig, vooral de uitstraling.
op Terschelling, dat is toch niet zo vreemdquote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:45 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Maar we hadden toch genoeg testmateriaal volgens De Jonge?
Faal op faal.
Op faal.
Het is zeldzaam dat een huisarts op dit moment de test uitvoert.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar volgens die user is dat enorm zeldzaam. Dat lijkt me niet, zeker niet in studentensteden.
Daarom zeg ik, dat kan. Maar als dit je bijdrage was snap ik niet wat je wilt toevoegen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kleine newsflash misschien, maar er is meer strand dan Zandvoort.
Ach ja, beetje humor, maar kennelijk niet op z'n plaats. Dat kan.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh Pieter houdt niet van het strand, dat kan natuurlijk.
Geloof me, dat wordt hier doorgaans niet gewaardeerd.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ach ja, beetje humor, maar kennelijk niet op z'n plaats. Dat kan.
Ik vroeg me af wat er mis is met op het strand liggen, daar leek me zeer weinig Chinees bij.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:22 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, dat kan. Maar als dit je bijdrage was snap ik niet wat je wilt toevoegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |