Duitse Rambo on tour.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:43 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Paar uur geleden alweer. DSIGoden.
Die kunnen me dan weer gestolen worden.quote:
Ja maar 1-1 was meer een terechte uitslag.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kunnen me dan weer gestolen worden.
Tweede helft miste Atalanta duidelijk stootkracht voorin. Gomez en Ilicic zijn wat dat betreft toch wel heel belangrijk.
Ik schakelde pas na 40-45 minuten in maar vond het helemaal nergens op lijken bij Atalanta. PSG probeerde het iig nog (en faalde daarin ook)quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kunnen me dan weer gestolen worden.
Tweede helft miste Atalanta duidelijk stootkracht voorin. Gomez en Ilicic zijn wat dat betreft toch wel heel belangrijk.
Genotquote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik schakelde pas na 40-45 minuten in maar vond het helemaal nergens op lijken bij Atalanta. PSG probeerde het iig nog (en faalde daarin ook)
Ik hoop het maar. gvdquote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:03 schreef El-Stinho het volgende:
Gelukkig gaat Atlético het lelijke PSG eruit kieperen.
Zou Ziggo Mitchell Bakker proberen te vissen voor een interview?quote:
Eerste helft was het van beide kanten wel wat sterker. Tweede helft was de wedstrijd best wel dood.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik schakelde pas na 40-45 minuten in maar vond het helemaal nergens op lijken bij Atalanta. PSG probeerde het iig nog (en faalde daarin ook)
Wat is het nut daarvan?quote:
Was geen 1-7 maar wel makkelijk uiteindelijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:03 schreef El-Stinho het volgende:
Gelukkig gaat Atlético het lelijke PSG eruit kieperen.
hahahaquote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:06 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Was geen 1-7 maar wel makkelijk uiteindelijk.
Zijn allemaal Finnen ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat is het nut daarvan?
of zijn het jongeren met een niet-westerse migratie achtergrond?
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sinds wanneer is het cool om brandkranen open te doen? Nooit van gehoord überhaupt.
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als die finale er ooit moest komen is een leeg stadion als decor wel passend.
Denk ik over komen waaien uit het rifgebergtequote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sinds wanneer is het cool om brandkranen open te doen? Nooit van gehoord überhaupt.
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:06 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Was geen 1-7 maar wel makkelijk uiteindelijk.
Welkom op de Atlético-bandwagon makker. De CL-finale is imminent.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
vanwege Memphis
Anders gun ik het Atleti
Atletico Bayern.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
Welkom op de Atlético-bandwagon makker. De CL-finale is imminent.
Atalanta hadden ze ook gesloopt, amice.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
Thanksquote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
City - Bayern ben ik nog niet zeker van, meest open wedstrijd wmbquote:
Atlético post-Corona?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Atalanta hadden ze ook gesloopt, amice.
Dan had Atalanta ook drie tandjes beter moeten spelen dan vandaag.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Atlético post-Corona?
Pre-corona zou ik daarmee akkoord gaan.
Oh, wacht. Ik snap je post nu pas.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan had Atalanta ook drie tandjes beter moeten spelen dan vandaag.
wiequote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:58 schreef Minimunt het volgende:
Draxler doet me altijd denken aan Dennis storm.....
Altijd liever Atletico dan Real. Maar die liggen er gelukkig uit.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:23 schreef Tarado het volgende:
Atletico? Mijn club is het niet, liever Bayern
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |