Van alle clubs die over zijn eigenlijk wel, maar ik mag niet voor moffen zijn.quote:
Liep zo naar achter en flikkert op de grond. Is later overleden aan zijn verwondingen.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Issie gesprongen en overleden dan?
Mee eens al leek PSG ook niet écht aanspraak te maken op een gelijkmaker. Dan is 1-2 wel heel extreem in de reguliere speeltijd.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:57 schreef Parafernalia het volgende:
Tja zonde maar ze bakken er echt helemaal niets meer van de 2e helft
Lekker toch, slapen in deze hitte.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:57 schreef Coco. het volgende:
ik ga ziedend mad zwetend als een otter naar bed.
Nederlaag voor het voetbalquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
El Plastico als finale komt dichterbij.
Ga weg met City. Kut Pep.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
City spelers gun ik het ook wel en Atletico vind ik ook helemaal prima
Iemand met inzicht.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:58 schreef RamboDirk het volgende:
Ik hoop dat Memphis de cup met de grote oren pakt, god wil dat.
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ga weg met City. Kut Pep.
Pep ook geen fan van maar Sterling Sane Aguero D/B Silva Laporte welquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ga weg met City. Kut Pep.
Een goedkope Julian Jennerquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:58 schreef Minimunt het volgende:
Draxler doet me altijd denken aan Dennis storm.....
Eens, het is prima te doen zoquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:57 schreef Erasmus het volgende:
De geluidstechnicus deed een puik werk vanavond met het achtergrondgeluid.
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als die finale er ooit moest komen is een leeg stadion als decor wel passend.
lekker gefilmd weer pfffff. Dit haalt rotten niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op 1 minuut ziet hij voor eerst het AT aankomen. Gelijk springen (je ziet niet veel)
Goeiste heisa in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |