quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die ging dus niet meer door, de confirm knop was te laat.
Anders 100 euro voor comitje met juve city bayern erbij to win
Barca lijkt me sterk.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonde. Zolang PSG en Barca uiteindelijk maar de CL niet winnen vind ik alles prima.
Lyon is het mooiste natuurlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonde. Zolang PSG en Barca uiteindelijk maar de CL niet winnen vind ik alles prima.
Maakt die goalquote:
Hopelijk wint Bayernquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
City spelers gun ik het ook wel en Atletico vind ik ook helemaal primaquote:
Als je goed luistert hoor je die botten op het asfalt kletsenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op 1 minuut ziet hij voor eerst het AT aankomen. Gelijk springen (je ziet niet veel)
Goeiste heisa in de buurt.
Van alle clubs die over zijn eigenlijk wel, maar ik mag niet voor moffen zijn.quote:
Liep zo naar achter en flikkert op de grond. Is later overleden aan zijn verwondingen.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Issie gesprongen en overleden dan?
Mee eens al leek PSG ook niet écht aanspraak te maken op een gelijkmaker. Dan is 1-2 wel heel extreem in de reguliere speeltijd.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:57 schreef Parafernalia het volgende:
Tja zonde maar ze bakken er echt helemaal niets meer van de 2e helft
Lekker toch, slapen in deze hitte.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:57 schreef Coco. het volgende:
ik ga ziedend mad zwetend als een otter naar bed.
Nederlaag voor het voetbalquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
El Plastico als finale komt dichterbij.
Ga weg met City. Kut Pep.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
City spelers gun ik het ook wel en Atletico vind ik ook helemaal prima
Iemand met inzicht.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:58 schreef RamboDirk het volgende:
Ik hoop dat Memphis de cup met de grote oren pakt, god wil dat.
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ga weg met City. Kut Pep.
Pep ook geen fan van maar Sterling Sane Aguero D/B Silva Laporte welquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ga weg met City. Kut Pep.
Een goedkope Julian Jennerquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:58 schreef Minimunt het volgende:
Draxler doet me altijd denken aan Dennis storm.....
Eens, het is prima te doen zoquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:57 schreef Erasmus het volgende:
De geluidstechnicus deed een puik werk vanavond met het achtergrondgeluid.
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als die finale er ooit moest komen is een leeg stadion als decor wel passend.
lekker gefilmd weer pfffff. Dit haalt rotten niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op 1 minuut ziet hij voor eerst het AT aankomen. Gelijk springen (je ziet niet veel)
Goeiste heisa in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |