SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Algemeen: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/
* Coëfficiënten: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2019.html
Dit is het algemene Champions League topic. 'We gaan beginnen!', in Pauw-voice.What can change the nature of a man?
Donny is inderdaad geen speler voor op de flanken.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:33 schreef Minimunt het volgende:
Is Donny geen speler voor op de flanken? vind hem echt onderschat, en dat zet ik als PSV-supporter.
Uit de speakers.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:34 schreef Yreal het volgende:
Waar komt dat supporters geluid nou vandaan?
Uit de slaapkamer van je moeder.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:34 schreef Yreal het volgende:
Waar komt dat supporters geluid nou vandaan?
Ja, eens, maar denk dat de Nations League ook wel een mooie leerschool is voor hem. En het is bijzonder te hopen dat Haps fit blijft, het zijn bij hem allemaal ongerelateerde blessures geweest dus wie weetquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende: [..] Moet Haps wel fit zijn. Wijndal is wel een goede optie, maar laat hem eerst nog maar een goed tweede seizoen draaien.
In de Nations League mag Koeman wel wat testen, sowieso zitten er ook weer wat onnodige oefenpotjes bij dus dan kan het helemaal.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, eens, maar denk dat de Nations League ook wel een mooie leerschool is voor hem. En het is bijzonder te hopen dat Haps fit blijft, het zijn bij hem allemaal ongerelateerde blessures geweest dus wie weet
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:39 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:zipportal @:haags_kwartiertje
Crisisactorsquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:39 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:zipportal @:haags_kwartiertje
Dat heb ik @GGMM ook subtiel duidelijk gemaakt.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt van Curacao dus maakt niks uit.
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan kun je nog beter Sanogoal rengen
Leipzig of Atlético.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:43 schreef Duveldrinker het volgende:
Dit speelt straks tegeb Lyon of Leipzig? Lijkt verdomme wel Europa League.
Ophef in de provinciequote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:43 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Paar uur geleden alweer. DSIGoden.
Liever dit dan de zoveelste Juventus - Real.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lijkt verdomme wel Europa League
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:43 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Wel matige finalist ja of in ieder geval geen topclub. Wel leuk.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:43 schreef Duveldrinker het volgende:
Dit speelt straks tegeb Lyon of Leipzig? Lijkt verdomme wel Europa League.
Trainingskamp in Scheveningen.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Schieten kunnen ze niet meer bij PSG
Zolang de finale daardoor maar niet een walkover wordtquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:47 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wel matige finalist ja of in ieder geval geen topclub. Wel leuk.
sowquote:
thenycquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja precies. Ik kijk graag maar amateur actiebeelden van dakspringers en neergeknalden
PSG en Juventus verliezen toch echt zelfquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lijkt verdomme wel Europa League
Bayern?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:47 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wel matige finalist ja of in ieder geval geen topclub. Wel leuk.
Ik zou eerder Liverpool noemen die verloren van Atletico of Tottenham die verloren van Leipzig.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
PSG en Juventus verliezen toch echt zelf
Atletico/Atalanta/Leipzig is finalist als PSG niet meer scoortquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bayern?
Barcelona?
Atletico?
City?
Net op tijd gepostquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Atletico/Atalanta/Leipzig is finalist als PSG niet meer scoort
Hoeveel winst?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:50 schreef skysherrif het volgende:
Op het moment dat ik cash out druk, scoort psg -,-
Kut voor je ben je net te laat.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:50 schreef skysherrif het volgende:
Hoezo Tottenham. Dat is toch ook geen top. Liverpool was raar jaquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou eerder Liverpool noemen die verloren van Atletico of Tottenham die verloren van Leipzig.
gokken is voor tokkiesquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:50 schreef skysherrif het volgende:
Op 1 minuut ziet hij voor eerst het AT aankomen. Gelijk springen (je ziet niet veel)quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja precies. Ik kijk graag maar amateur actiebeelden van dakspringers en neergeknalden
Hierop terugkomend, Liverpool en Tottenham horen zeker ook in dat lijstje.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou eerder Liverpool noemen die verloren van Atletico of Tottenham die verloren van Leipzig.
Issie gesprongen en overleden dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op 1 minuut ziet hij voor eerst het AT aankomen. Gelijk springen (je ziet niet veel)
Goeiste heisa in de buurt.
Die ging dus niet meer door, de confirm knop was te laat.quote:
Inktzwart jaarquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:52 schreef RamboDirk het volgende:
Mokerslag voor heel Bergamo dit. Nachtmerrie.
Moneyballquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
El Plastico als finale komt dichterbij.
Hopelijk gaat RasenBallsport door.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:53 schreef LordVoldermort het volgende:
Tuurlijk is het verdiend. Al zal psg er tegen Atleti wel aangaan als ze zo ballen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die ging dus niet meer door, de confirm knop was te laat.
Anders 100 euro voor comitje met juve city bayern erbij to win
Barca lijkt me sterk.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonde. Zolang PSG en Barca uiteindelijk maar de CL niet winnen vind ik alles prima.
Lyon is het mooiste natuurlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonde. Zolang PSG en Barca uiteindelijk maar de CL niet winnen vind ik alles prima.
Maakt die goalquote:
Hopelijk wint Bayernquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
City spelers gun ik het ook wel en Atletico vind ik ook helemaal primaquote:
Als je goed luistert hoor je die botten op het asfalt kletsenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op 1 minuut ziet hij voor eerst het AT aankomen. Gelijk springen (je ziet niet veel)
Van alle clubs die over zijn eigenlijk wel, maar ik mag niet voor moffen zijn.quote:
Liep zo naar achter en flikkert op de grond. Is later overleden aan zijn verwondingen.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Issie gesprongen en overleden dan?
Mee eens al leek PSG ook niet écht aanspraak te maken op een gelijkmaker. Dan is 1-2 wel heel extreem in de reguliere speeltijd.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:57 schreef Parafernalia het volgende:
Tja zonde maar ze bakken er echt helemaal niets meer van de 2e helft
Lekker toch, slapen in deze hitte.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:57 schreef Coco. het volgende:
ik ga ziedend mad zwetend als een otter naar bed.
Nederlaag voor het voetbalquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
El Plastico als finale komt dichterbij.
Ga weg met City. Kut Pep.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
City spelers gun ik het ook wel en Atletico vind ik ook helemaal prima
Iemand met inzicht.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:58 schreef RamboDirk het volgende:
Ik hoop dat Memphis de cup met de grote oren pakt, god wil dat.
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ga weg met City. Kut Pep.
Pep ook geen fan van maar Sterling Sane Aguero D/B Silva Laporte welquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ga weg met City. Kut Pep.
Een goedkope Julian Jennerquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:58 schreef Minimunt het volgende:
Draxler doet me altijd denken aan Dennis storm.....
Eens, het is prima te doen zoquote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:57 schreef Erasmus het volgende:
De geluidstechnicus deed een puik werk vanavond met het achtergrondgeluid.
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als die finale er ooit moest komen is een leeg stadion als decor wel passend.
lekker gefilmd weer pfffff. Dit haalt rotten niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Duitse Rambo on tour.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:43 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Die kunnen me dan weer gestolen worden.quote:
Ja maar 1-1 was meer een terechte uitslag.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kunnen me dan weer gestolen worden.
Tweede helft miste Atalanta duidelijk stootkracht voorin. Gomez en Ilicic zijn wat dat betreft toch wel heel belangrijk.
Ik schakelde pas na 40-45 minuten in maar vond het helemaal nergens op lijken bij Atalanta. PSG probeerde het iig nog (en faalde daarin ook)quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kunnen me dan weer gestolen worden.
Tweede helft miste Atalanta duidelijk stootkracht voorin. Gomez en Ilicic zijn wat dat betreft toch wel heel belangrijk.
Genotquote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik schakelde pas na 40-45 minuten in maar vond het helemaal nergens op lijken bij Atalanta. PSG probeerde het iig nog (en faalde daarin ook)
Ik hoop het maar. gvdquote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:03 schreef El-Stinho het volgende:
Gelukkig gaat Atlético het lelijke PSG eruit kieperen.
Zou Ziggo Mitchell Bakker proberen te vissen voor een interview?quote:
Eerste helft was het van beide kanten wel wat sterker. Tweede helft was de wedstrijd best wel dood.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik schakelde pas na 40-45 minuten in maar vond het helemaal nergens op lijken bij Atalanta. PSG probeerde het iig nog (en faalde daarin ook)
Wat is het nut daarvan?quote:
Was geen 1-7 maar wel makkelijk uiteindelijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:03 schreef El-Stinho het volgende:
Gelukkig gaat Atlético het lelijke PSG eruit kieperen.
hahahaquote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:06 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Was geen 1-7 maar wel makkelijk uiteindelijk.
Zijn allemaal Finnen ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat is het nut daarvan?
of zijn het jongeren met een niet-westerse migratie achtergrond?
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sinds wanneer is het cool om brandkranen open te doen? Nooit van gehoord überhaupt.
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als die finale er ooit moest komen is een leeg stadion als decor wel passend.
Denk ik over komen waaien uit het rifgebergtequote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sinds wanneer is het cool om brandkranen open te doen? Nooit van gehoord überhaupt.
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:06 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Was geen 1-7 maar wel makkelijk uiteindelijk.
Welkom op de Atlético-bandwagon makker. De CL-finale is imminent.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
vanwege Memphis
Anders gun ik het Atleti
Atletico Bayern.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
Welkom op de Atlético-bandwagon makker. De CL-finale is imminent.
Atalanta hadden ze ook gesloopt, amice.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
Thanksquote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
City - Bayern ben ik nog niet zeker van, meest open wedstrijd wmbquote:
Atlético post-Corona?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Atalanta hadden ze ook gesloopt, amice.
Dan had Atalanta ook drie tandjes beter moeten spelen dan vandaag.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Atlético post-Corona?
Pre-corona zou ik daarmee akkoord gaan.
Oh, wacht. Ik snap je post nu pas.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan had Atalanta ook drie tandjes beter moeten spelen dan vandaag.
wiequote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:58 schreef Minimunt het volgende:
Draxler doet me altijd denken aan Dennis storm.....
Altijd liever Atletico dan Real. Maar die liggen er gelukkig uit.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:23 schreef Tarado het volgende:
Atletico? Mijn club is het niet, liever Bayern
quote:2005 Johnson
2007 Crouch
2008 Fletcher
2009 Fletcher
2010 Bojan
2011 Fletcher
2013 Shaqiri
2015 Jese
2016 Jese
2019 Shaqiri
2020 Choupo-Moting
Eens.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:23 schreef Tarado het volgende:
Atletico? Mijn club is het niet, liever Bayern
Hij kan wel erg weinig goed doen bij de haters ook. Ben ook geen fan van z'n trekjes maar gisteren brak 'ie toch weer de wedstrijd open imo.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft een geweldige voetballer al was z'n afwerking gisteren wel beneden de maat
Hij was, totdat Mbappé erin kwam, gewoon de enige reden dat PSG meedeed in de wedstrijd. Daarna kwamen Mbappé en Choupo-Moting die de drie verdedigers wat beter bezighielden.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 08:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij kan wel erg weinig goed doen bij de haters ook. Ben ook geen fan van z'n trekjes maar gisteren brak 'ie toch weer de wedstrijd open imo.
Net als Sarabiaquote:Op donderdag 13 augustus 2020 08:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Icardi scheen ook te spelen?
ik las er iets over, wel vreemd inderdaadquote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg vreemd dat Danny Makkelie een wedstrijd met belang voor Ajax mag fluiten.
Ik verwacht een onterechte pingel in de 89e minuut. Aangifte is een zekerheidje.
Ik wacht nog even de mening van @PSVCL afquote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg vreemd dat Danny Makkelie een wedstrijd met belang voor Ajax mag fluiten.
Ik verwacht een onterechte pingel in de 89e minuut. Aangifte is een zekerheidje.
Makkelie is een kakkerlakquote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wacht nog even de mening van @:psvcl af
Ook jammer dat Keita niet meer mee speelt bij RBL.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:31 schreef Duveldrinker het volgende:
Jammer dat Werner niet mee mag spelen.
Dat slaat nergens op. Werner speelde tegen Spurs nog mee.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:39 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ook jammer dat Keita niet meer mee speelt bij RBL.
Door gemakzucht en arrogantie, vooral.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:47 schreef Duveldrinker het volgende:
Dat Liverpool werd weer eens uitgeschakeld door hun keeper.
Verkocht is verkocht. Als je in Januari iemand verkoopt heb je hetzelfde.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:41 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Werner speelde tegen Spurs nog mee.
Waarom niet?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:49 schreef Coco. het volgende:
Ik kan Marco gewoon niet serieus nemen.
Hij had mee kunnen doen, hij wilde dat alleen zelf niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Verkocht is verkocht. Als je in Januari iemand verkoopt heb je hetzelfde.
Perezquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete analist op de Nederlandse TV?
Ja kost je 6 euroquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:52 schreef Makamba_ het volgende:
Kan je deze wedstrijd zien als klant bij XS4ALL?
Van jou zeker Blind xDquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete analist op de Nederlandse TV?
Ik wel, ik heb het betaald. Ik heb zin om voetbal te kijken. En ben niet op vakantie gegaan. Dus het vakantie geld moet ergens aan op.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:54 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ben niet gek maar alsnog bedankt voor het antwoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@MexicanobakkerWhat can change the nature of a man?
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:56 schreef Coco. het volgende:
Wie zijn deze spelers?Ik ben er, maar mijn laptop is “gezellig” aan het updatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Mexicanobakker[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:57 schreef 3rr0r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Klonk wel als een watermeloen die uiteen spatte.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
die is niet dood toch, met de benen vooruit springen
https://www.telegraaf.nl/(...)erleden-in-amsterdamquote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
die is niet dood toch, met de benen vooruit springen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |