abonnement Unibet Coolblue
pi_194527714
https://www.ad.nl/rotterd(...)angehouden~a07c6004/

Dode na steekpartij op de Mathenesserdijk in Rotterdam: 16-jarig meisje aangehouden
Bij een steekpartij op de Mathenesserdijk in Rotterdam is een meisje overleden. De traumahelikopter werd opgeroepen zo snel mogelijk medische hulp te verlenen. Het slachtoffer werd gereanimeerd, maar die hulp mocht niet meer baten. Een 16-jarig meisje is opgepakt.

Het drama in de wijk Spangen heeft zich omstreeks 20.15 uur afgespeeld. Wat precies is voorgevallen is nog onduidelijk. Behalve dat er gestoken is, zou er ook geschoten zijn.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_194527726
minderjarige door minderjarige doodgestoken.. is schijnbaar ook geschoten volgens artikel.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_194527739
Tja, dat krijg je met door de media gepropageerde “stoere” rolmodellen hè.
  Miss 200.000.000! woensdag 12 augustus 2020 @ 21:56:23 #4
367000 roos94
pi_194527776
Altijd gezellig in Rotjeknor
pi_194528017
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 21:54 schreef Hamzoef het volgende:
Tja, dat krijg je met door de media gepropageerde “stoere” rolmodellen hè.
In combinatie met een ongekende hoeveelheid sociaal gehandicapte mensen met een laag IQ.
pi_194528272
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 22:09 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

In combinatie met een ongekende hoeveelheid sociaal gehandicapte mensen met een laag IQ.
Ja, dat is een gevaarlijke combinatie. Maar het is toch te gestoord voor woordenstrijd er allerlei gemeenschapsgeld naar zogenaamde ‘rappers’ gaat? Ik begrijp dat echt niet.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 22:21:21 #7
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_194528274
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 21:54 schreef Hamzoef het volgende:
Tja, dat krijg je met door de media gepropageerde “stoere” rolmodellen hè.
Waar doel je precies op?
pi_194528339
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 22:21 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Waar doel je precies op?
Media waarin rappers, die crimineel gedrag vertonen/daarover rappen , een podium krijgen en verheerlijkt worden. Dat gebeurt zelfs bij de publieke omroep.
pi_194528346
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 21:54 schreef Hamzoef het volgende:
Tja, dat krijg je met door de media gepropageerde “stoere” rolmodellen hè.
Arie Boomsma zal trots zijn. Met zijn vechtsportschool :r
U MAD?
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 12 augustus 2020 @ 22:25:21 #11
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_194528362
Er groeit een totaal verloren generatie op.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_194528367
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 22:24 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Media waarin rappers, die crimineel gedrag vertonen/daarover rappen , een podium krijgen en verheerlijkt worden. Dat gebeurt zelfs bij de publieke omroep.

goden
U MAD?
  woensdag 12 augustus 2020 @ 22:25:57 #13
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_194528375
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 22:24 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Media waarin rappers, die crimineel gedrag vertonen/daarover rappen , een podium krijgen en verheerlijkt worden. Dat gebeurt zelfs bij de publieke omroep.
Die filmpjes zijn offline gehaald, aannemende dat je 101barz bedoelt. Wat er verder allemaal aan verheerlijking heeft plaatsgevonden is mij niet bekend.
pi_194528436
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 22:25 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Die filmpjes zijn offline gehaald, aannemende dat je 101barz bedoelt. Wat er verder allemaal aan verheerlijking heeft plaatsgevonden is mij niet bekend.
Ze zijn privé gezet. Wel wat laat overigens.... En zoals geenstijl.nl terecht opmerkt: hoezo privé? Dat platform is met belastinggeld betaald dus het zou gewoon openbaar moeten zijn. Wordt het nu opeens te heet onder de voeten van BNNVARA?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 12 augustus 2020 @ 22:30:22 #15
256666 leeell
I know you're lonely
pi_194528468
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 22:25 schreef Straatcommando. het volgende:
Er groeit een totaal verloren generatie op.
:')
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_194528487
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 22:25 schreef Straatcommando. het volgende:
Er groeit een totaal verloren generatie op.
Dat durf ik niet perse te zeggen
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_194528491
Op zich beter dat ze mekaar dan maar afslachten dan dat ze hardwerkende mensen gaan overvallen.
blablablabla
pi_194528509
Inderdaad. Ik heb er voor betaald dus nu wil ik het zien ook.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 22:32:38 #19
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_194528513
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 22:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ze zijn privé gezet. Wel wat laat overigens.... En zoals geenstijl.nl terecht opmerkt: hoezo privé? Dat platform is met belastinggeld betaald dus het zou gewoon openbaar moeten zijn. Wordt het nu opeens te heet onder de voeten van BNNVARA?
Laat ik dat artikel van GeenStijl zo dan maar eens gaan lezen voor extra informatie.

Los daarvan, om binnen 2 uur en 15 minuten na het incident hier ook drillrap aan te linken is toch wel vrij snel? Dat is mijn voornaamste punt.
pi_194528515
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 22:25 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Die filmpjes zijn offline gehaald, aannemende dat je 101barz bedoelt. Wat er verder allemaal aan verheerlijking heeft plaatsgevonden is mij niet bekend.
Hahahahahahahahahahahahahahahaha. Die filmpjes. En de andere filmpjes dan? Luister eens naar die teksten, in veruit de meeste gevallen gaat het over op criminele wijze je geld verdienen en geweld. En ja, ik heb ze vrijwel allemaal wel geluisterd.

Kijk, rotjoch lijkt me een prima gast en is redelijk selfmade in wat hij doet, maar je kan niet ontkennen dat er geweld en crimineel gedrag gelofprijst wordt, en dat het eigenlijk raar is dat dit door publieke omroep gefaciliteerd is.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2020 22:33:39 ]
  woensdag 12 augustus 2020 @ 22:33:39 #21
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_194528541
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 22:32 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Hahahahahahahahahahahahahahahaha. Die filmpjes. En de andere filmpjes dan? Luister eens naar die teksten, in veruit de meeste gevallen gaat het over op criminele wijze je geld verdienen en geweld.

Kijk, rotjoch lijkt me een prima gast en is redelijk selfmade in wat hij doet, maar je kan niet ontkennen dat er geweld en crimineel gedrag gelofprijst wordt, en dat het eigenlijk raar is dat dit door publieke omroep gefaciliteerd is.
Je hoeft mij niet uit te leggen wat 101barz is en wie daar langskomt.

Beetje gefrustreerd dat ik er minder radicaal in sta?
pi_194528571
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 22:33 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Je hoeft mij niet uit te leggen wat 101barz is en wie daar langskomt.

Beetje gefrustreerd dat ik er minder radicaal in sta?
:’)
pi_194528823
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 22:25 schreef Straatcommando. het volgende:
Er groeit een totaal verloren generatie op.
Zo negatief dit. Dit zijn de kassameisjes
en schoonmaaksters van de toekomst, die heb je ook nodig
U MAD?
  woensdag 12 augustus 2020 @ 22:57:55 #24
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_194529025
Bestaat dat nog 101 barz ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_194529430
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 22:32 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Laat ik dat artikel van GeenStijl zo dan maar eens gaan lezen voor extra informatie.

Los daarvan, om binnen 2 uur en 15 minuten na het incident hier ook drillrap aan te linken is toch wel vrij snel? Dat is mijn voornaamste punt.
Dat ben ik met je eens.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_194529477
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 22:24 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Media waarin rappers, die crimineel gedrag vertonen/daarover rappen , een podium krijgen en verheerlijkt worden. Dat gebeurt zelfs bij de publieke omroep.
Ik ben het eens een keer roerend met je eens Hamzoef. _O_
pi_194529523
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 22:32 schreef Hamzoef het volgende:
Kijk, rotjoch lijkt me een prima gast en is redelijk selfmade in wat hij doet, maar je kan niet ontkennen dat er geweld en crimineel gedrag gelofprijst wordt, en dat het eigenlijk raar is dat dit door publieke omroep gefaciliteerd is.
Ik vind het vooral raar dat je de initiatiefnemer van het podium/voetstuk voor dit soort verwerpelijke uitingen een prima gast vindt maar ondertussen wel blaam plaatst bij de publieke omroep die het zou faciliteren terwijl het nou juist die "prima gast" rotjoch is die dit alles heeft opgezet en blijft runnen bij de publieke omroep, dikwijls gezellig meebouncet/knikt terwij er om hem heen vuurwapens worden uitgebeeld, steekbewegingen worden gemaakt, geweld en criminele rivaliteit verheerlijkt wordt en er wordt gefilosofeert over wat voor moois allemaal te kopen van de enorme criminele verdiensten. De zogenaamde artiesten steeds vaker ook stoer met bivakmuts op. :')

Sterker nog, hij heeft er zelfs een lintje voor gekregen en is toen (met 101barz) door het jeugdjournaal in het zonnetje gezet. Want de jeugd kan niet vroeg genoeg aan (gangster)rap geintroduceerd worden. :')



[ Bericht 6% gewijzigd door van_Lamehuizen op 12-08-2020 23:35:21 ]
pi_194529546
quote:
Er zit wel een enorm verschil tussen de 101barz-sessies. Alsof je een restaurant hebt waar je de ene dag 3***-maaltijden krijgt en de dag erna voor hetzelfde geld de kots van een rottweiler.

Drillrap is wel echt pure aids maar dit hierboven is misschien wel de beste sessie ooit.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Spellchecker woensdag 12 augustus 2020 @ 23:32:50 #29
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194529558
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 23:32 schreef maily het volgende:
Gaan de meisjes nu ook doodsteken?
Hoog tijd dat het glazen plafond in de misdaadstatistieken en dan met name de geweldsdelicten doorbroken wordt! Emancipatie en representatie! _O_ :B
  woensdag 12 augustus 2020 @ 23:43:34 #32
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_194529624
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 21:54 schreef Hamzoef het volgende:
Tja, dat krijg je met door de media gepropageerde “stoere” rolmodellen hè.
Zou het niet gewoon de schuld zijn van het 16-jarige meisje dat heeft gestoken? Of vonden er nooit steekpartijen plaats onder jongeren voor de populariteit van de huidige rappers?
pi_194529640
Ik kan het niet meer bijhouden met de steekpartijen.

Owh dit is niet de steekpartij in Apeldoorn, sorry.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_194529654
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 23:45 schreef tesssssssss het volgende:
Ik kan het niet meer bijhouden met de steekpartijen.
Is leuk toch elke morgen weer wat te lezen bij de koffie
I will do what i must !!
  woensdag 12 augustus 2020 @ 23:48:30 #35
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_194529675
Warmte doet rare dingen met mensen.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_194529686
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 23:46 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Is leuk toch elke morgen weer wat te lezen bij de koffie
Hier heb je nog een steepartij.. Nieuw, denk ik. Ja.

Man neergestoken in Apeldoorn, dader voortvluchtig

Link was ik vergeten, ja.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_194529692
De vraag is, was het slachtoffer ook tuig?
pi_194529698
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 23:43 schreef Repentless het volgende:

[..]

Zou het niet gewoon de schuld zijn van het 16-jarige meisje dat heeft gestoken? Of vonden er nooit steekpartijen plaats onder jongeren voor de populariteit van de huidige rappers?
Voor die belachelijke uit andere landen (het verenigd koninkrijk en de verenigde staten) overgewaaide/gekopieerde straat/bendecultuur kwam het zo ongeveer niet voor dat jeugd met grote kapmessen over straat ging.
pi_194529702
Heeft Aboutaleb al een reactie gegeven?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_194529705
Schuld van drillrap?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_194529711
Misschien was het zelfverdediging, aangezien er ook geschoten werd.
pi_194529734
Ik hoop dat Aboutaleb even met zijn Marrokaanse collega’s belt, want dit gaat ons petje te boven.

Volgens mij hebben we nog een gevangenis leeg staan in Rotterdam. Pleur de potentiële gekken daar maar in.

Bedreig jij iemand met de dood? Prima oppakken en vastzetten en dan kijken we wel wanneer we tijd hebben. Invoeren vanaf 12 jaar.

Doen ze in Marokko ook, je niet aan de voorschriften houden ok, twee weken quarantaine bij de politie.
pi_194529748
quote:
12s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 23:50 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Voor die belachelijke uit andere landen (het verenigd koninkrijk en de verenigde staten) overgewaaide/gekopieerde straat/bendecultuur kwam het zo ongeveer niet voor dat jeugd met grote kapmessen over straat ging.
Dat is niet helemaal waar er zijn altijd straatbendes geweest maar nu met social media enzo fokken die gasten elkaar zo op plus de multicul bullshit
I will do what i must !!
pi_194529749
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 23:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik hoop dat Aboutaleb even met zijn Marrokaanse collega’s belt, want dit gaat ons petje te boven.

Volgens mij hebben we nog een gevangenis leeg staan in Rotterdam. Pleur de potentiële gekken daar maar in.

Bedreig jij iemand met de dood? Prima oppakken en vastzetten en dan kijken we wel wanneer we tijd hebben. Invoeren vanaf 12 jaar.

Doen ze in Marokko ook, je niet aan de voorschriften houden ok, twee weken quarantaine bij de politie.
En als de daders nou geen marokkaanse achtergrond hebben? Waarom de Marokkaanse aanpak overnemen? Vanwege de etniciteit van de burgemeester? :?
pi_194529789
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 23:49 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Hier heb je nog een steepartij.. Nieuw, denk ik. Ja.

Man neergestoken in Apeldoorn, dader voortvluchtig

Link was ik vergeten, ja.
Ja het is toch klaar nu of niet?

Hier op het eiland zo’n prinsje. Kutjoch.
Weet de wegen, eerste twee meldingen al gedaan, nog zes maanden en het prinsje kan naar speciaal onderwijs. Moeder heb hier niets meer te halen, dus doei.

We hebben hier ook extreem fijne nieuwe medelanders. Werken in de zwembaden en leren kinderen beter zwemmen tijdens recreatief zwemmen.

Echt topmannen!

Maar die rotte appels, ik spreek dat wijf aan op het steekgedrag van haar kind, zegt ze go to the teacher. Ok do ik.
Had het wijf ff niet verwacht, leerkrachten waren ook al klaar met dit pracht exemplaar van vier. Een en al haat, je herkend ze en wegwezen of zorgen dat zij gaat moven.
pi_194529800
Het geweld word steeds harder vroeger kreeg je gewoon een paar klappen en was het klaar nu is het kopschoppen en steken
I will do what i must !!
pi_194529849
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 00:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja het is toch klaar nu of niet?

Hier op het eiland zo’n prinsje. Kutjoch.
Weet de wegen, eerste twee meldingen al gedaan, nog zes maanden en het prinsje kan naar speciaal onderwijs. Moeder heb hier niets meer te halen, dus doei.

We hebben hier ook extreem fijne nieuwe medelanders. Werken in de zwembaden en leren kinderen beter zwemmen tijdens recreatief zwemmen.

Echt topmannen!

Maar die rotte appels, ik spreek dat wijf aan op het steekgedrag van haar kind, zegt ze go to the teacher. Ok do ik.
Had het wijf ff niet verwacht, leerkrachten waren ook al klaar met dit pracht exemplaar van vier. Een en al haat, je herkend ze en wegwezen of zorgen dat zij gaat moven.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 00:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja het is toch klaar nu of niet?

Hier op het eiland zo’n prinsje. Kutjoch.
Weet de wegen, eerste twee meldingen al gedaan, nog zes maanden en het prinsje kan naar speciaal onderwijs. Moeder heb hier niets meer te halen, dus doei.

We hebben hier ook extreem fijne nieuwe medelanders. Werken in de zwembaden en leren kinderen beter zwemmen tijdens recreatief zwemmen.

Echt topmannen!

Maar die rotte appels, ik spreek dat wijf aan op het steekgedrag van haar kind, zegt ze go to the teacher. Ok do ik.
Had het wijf ff niet verwacht, leerkrachten waren ook al klaar met dit pracht exemplaar van vier. Een en al haat, je herkend ze en wegwezen of zorgen dat zij gaat moven.
Wacht even, je doet hier je beklag over een kind van vier dat één en al haat zou zijn? :?
pi_194529854
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 00:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja het is toch klaar nu of niet?

Hier op het eiland zo’n prinsje. Kutjoch.
Weet de wegen, eerste twee meldingen al gedaan, nog zes maanden en het prinsje kan naar speciaal onderwijs. Moeder heb hier niets meer te halen, dus doei.

We hebben hier ook extreem fijne nieuwe medelanders. Werken in de zwembaden en leren kinderen beter zwemmen tijdens recreatief zwemmen.

Echt topmannen!

Maar die rotte appels, ik spreek dat wijf aan op het steekgedrag van haar kind, zegt ze go to the teacher. Ok do ik.
Had het wijf ff niet verwacht, leerkrachten waren ook al klaar met dit pracht exemplaar van vier. Een en al haat, je herkend ze en wegwezen of zorgen dat zij gaat moven.
Wat is deze?
pi_194529873
quote:
3s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 00:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het geweld word steeds harder vroeger kreeg je gewoon een paar klappen en was het klaar nu is het kopschoppen en steken
hakmes in je nek en die klapjosti schoot twee keer mis.

Vroeger gingen debielen hier in tehuizen in de bossen. Ik stel dat wederom voor, in Amsterdam wat daar zijn ze graag. En dan met multiculturele begeleiding. Budget niveau Marokko en Suriname. Want dat herkennen ze.

Beetje een eigen eiland, waar ze hun eigen ding doen.
pi_194529889
Goeie zaak dit, het werd tijd dat de vrouwen ook eens een steentje bijdragen, de misdaadstatistieken worden nu wel lang genoeg gedomineerd door mannen.

GIRLPOWER *O*
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_194529900
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 00:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

hakmes in je nek en die klapjosti schoot twee keer mis.

Vroeger gingen debielen hier in tehuizen in de bossen. Ik stel dat wederom voor, in Amsterdam wat daar zijn ze graag. En dan met multiculturele begeleiding. Budget niveau Marokko en Suriname. Want dat herkennen ze.

Beetje een eigen eiland, waar ze hun eigen ding doen.
Het loopt deze zomer de spuigaten uit omdat ze niet op vakantie gaan vanwege Covid. Tijdens de vorige jaren was het niet zo'n chaos. Het gaat ook maar door.
pi_194529919

Even een liefdes rap voor alle ellende.
pi_194530040
quote:
5s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 23:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

En als de daders nou geen marokkaanse achtergrond hebben? Waarom de Marokkaanse aanpak overnemen? Vanwege de etniciteit van de burgemeester? :?
Marokko heeft een streng en duidelijk beleid, Surinamers ook.
pi_194530054
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 00:13 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Het loopt deze zomer de spuigaten uit omdat ze niet op vakantie gaan vanwege Covid. Tijdens de vorige jaren was het niet zo'n chaos. Het gaat ook maar door.
Daarom optreden op zijn Marrokaans, is geen discriminatie maar Marokko dienen we als voorbeeld te nemen. Wat ze hier flikken, flikken ze daar echt niet.
pi_194530072
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 00:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Daarom optreden op zijn Marrokaans, is geen discriminatie maar Marokko dienen we als voorbeeld te nemen. Wat ze hier flikken, flikken ze daar echt niet.
Nou...ik heb wat filmpjes gezien daar.
pi_194530088
quote:
10s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 00:06 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]


[..]

Wacht even, je doet hier je beklag over een kind van vier dat één en al haat zou zijn? :?
Yep, vier jaar ervaring in Rotterdam.

1 zitten de kids opgeslotenen in een buggy tot vier jaar? Ja, opletten
2 spreken de moeders Nederlands aan de telefoon die altijd aan hun oor vastgeplakt zit? Nee
3 zijn de buggykids die al gefrustreerd zijn omdat ze vier jaar lang vastgesnoerd zaten in de buggy klaar voor de kleuterschool? Nee

Ok probleem geval.

En de een na de ander gaat naar speciaal onderwijs. Het is geen discriminatie maar een gegeven. Gaat er zelf maar eens staan en rondlopen.

O en vier jaar, zonder luier naar school. Ze schijten gemiddeld twee keer per dag hun kleding onder. Ook heel normaal.
pi_194530209
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 00:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Yep, vier jaar ervaring in Rotterdam.

1 zitten de kids opgeslotenen in een buggy tot vier jaar? Ja, opletten
2 spreken de moeders Nederlands aan de telefoon die altijd aan hun oor vastgeplakt zit? Nee
3 zijn de buggykids die al gefrustreerd zijn omdat ze vier jaar lang vastgesnoerd zaten in de buggy klaar voor de kleuterschool? Nee

Ok probleem geval.

En de een na de ander gaat naar speciaal onderwijs. Het is geen discriminatie maar een gegeven. Gaat er zelf maar eens staan en rondlopen.

O en vier jaar, zonder luier naar school. Ze schijten gemiddeld twee keer per dag hun kleding onder. Ook heel normaal.
Ik moet je gelijk geven. Mijn zoon met autisme zit op S.E.
Daar zitten o.a. ook kinderen die niks mankeren qua autisme of PDD nos maar gewoon niet zijn opgevoed. Ze doen zelfs niet mee aan geschiedenis omdat het over kruistochten ging. En ze zeggen dat Allah iedereen dood maakt die niet in hem geloofd. Groep 5 heh.
pi_194530281
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 00:13 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Het loopt deze zomer de spuigaten uit omdat ze niet op vakantie gaan vanwege Covid. Tijdens de vorige jaren was het niet zo'n chaos. Het gaat ook maar door.
Owwww..

''Ze mochten niet op vakantie''.

''En ze hebben geen buurthuis''.

''En het word eb en vloed''.

''En ze hebben nota bene kickbokslessen gehad''.

''En ze vervelen zich''.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_194530307
quote:
4s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 01:16 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Owwww..

''Ze mochten niet op vakantie''.

''En ze hebben geen buurthuis''.

''En het word eb en vloed''.

''En ze hebben nota bene kickbokslessen gehad''.

''En ze vervelen zich''.
Dit lijkt me meer een " 'Ze' waren normaal gesproken veelal fysiek niet aanwezig dus konden onmogelijk hier rellen."
pi_194540199
Het zou gaan om onbeantwoorde liefde

quote:
'Vijftienjarige Alice werd doodgestoken om onbeantwoorde liefde'
De fatale steekpartij woensdagavond in een woning aan de Mathenesserdijk in Rotterdam, waarbij de 15-jarige Alice om het leven kwam, had te maken met een onbeantwoorde liefde. Rijnmond sprak met een bekende van de familie van het slachtoffer.

De verdachte, een 16-jarig meisje, zou verliefd zijn geweest op het slachtoffer. Het verhaal wordt niet bevestigd door de politie. Volgens de vrouw was er een afspraak, woensdagavond, in het huis aan de Mathenesserdijk, waar de verdachte woonachtig is. Daar zou de zaak uitgesproken worden. Daar kwam het uiteindelijk niet van.

In de woning zouden ook nog drie of vier volwassenen binnen zijn geweest. Donderdagmorgen liet de politie al weten dat voor hen slachtofferhulp is geregeld.

Een 'mooi en lief' meisje
Alice, het 15-jarige slachtoffer, woonde in Schiedam en wordt omschreven als een 'mooi en lief meisje'. Ze is zes jaar geleden van Brazilië naar Nederland verhuisd.

De politie zegt dat ze nu druk bezig zijn om alle relaties tussen de verdachte, het slachtoffer en alle andere aanwezigen in kaart te brengen. "Mede vanwege de leeftijden van het slachtoffer en de verdachte zijn we erg terughoudend over het delen van informatie in deze zaak", laat een woordvoerder weten.
https://www.rijnmond.nl/n(...)onbeantwoorde-liefde
  Spellchecker donderdag 13 augustus 2020 @ 18:08:18 #61
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Miss 200.000.000! donderdag 13 augustus 2020 @ 18:10:19 #62
367000 roos94
pi_194540393
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 17:57 schreef NedKelly het volgende:
Het zou gaan om onbeantwoorde liefde
[..]

https://www.rijnmond.nl/n(...)onbeantwoorde-liefde
1 leven afgenomen en vele levens verwoest waaronder die van de dader. Pohhh
pi_194546192
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 17:57 schreef NedKelly het volgende:
Het zou gaan om onbeantwoorde liefde
[..]

https://www.rijnmond.nl/n(...)onbeantwoorde-liefde
Ja klopt, hoorde dit ook gisteren. Uit de buurt daar. Wel vreemd, ik ben in love op je! Ok wtf??? Hup mes erin.

Hoe “verliefd” ben je dan? Je geliefde doden?

Laat dit een alarm zijn voor hoe onze jeugd in elkaar zit. Heel vreemd en onherkenbaar.
pi_194557850
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 23:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja klopt, hoorde dit ook gisteren. Uit de buurt daar. Wel vreemd, ik ben in love op je! Ok wtf??? Hup mes erin.

Hoe “verliefd” ben je dan? Je geliefde doden?

Laat dit een alarm zijn voor hoe onze jeugd in elkaar zit. Heel vreemd en onherkenbaar.
De liefde was niet wederzijds, het komt vaker voor (niet alleen bij jeugdigen) dat de dader daar niet mee om kan gaan en een crime passionnel pleegt. Motief is dan eigenlijk jaloezie ("ik kan je niet krijgen, dan zal niemand je kunnen krijgen!").
  Spellchecker vrijdag 14 augustus 2020 @ 18:57:03 #65
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194557988
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 23:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja klopt, hoorde dit ook gisteren. Uit de buurt daar. Wel vreemd, ik ben in love op je! Ok wtf??? Hup mes erin.

Hoe “verliefd” ben je dan? Je geliefde doden?

Laat dit een alarm zijn voor hoe onze jeugd in elkaar zit. Heel vreemd en onherkenbaar.
Het schijnt dat huiselijk/relationeel geweld bij lesbische stellen naar verhouding veel vaker voorkomt dan bij hetero- en homostellen.
  Spellchecker vrijdag 14 augustus 2020 @ 19:12:29 #67
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194558140
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:00 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Het schijnt dat huiselijk/relationeel geweld bij lesbische stellen naar verhouding veel vaker voorkomt dan bij hetero- en homostellen.
Was het een stel?
pi_194558174
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:12 schreef maily het volgende:

[..]

Was het een stel?
Nee, voor zover ik weet niet maar de dader viel wel op vrouwen.
  Spellchecker vrijdag 14 augustus 2020 @ 19:17:58 #69
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194558213
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:14 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Nee, voor zover ik weet niet maar de daderes viel wel op vrouwen.
Ja.
pi_194558661
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:00 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Het schijnt dat huiselijk/relationeel geweld bij lesbische stellen naar verhouding veel vaker voorkomt dan bij hetero- en homostellen.
Onzin. Wijvennijd is een hoax.
pi_194581371
Mijn mening is eigen allochtoon eerst en de rest zou ik graag het land uit hebben , maar helaas dat is vaak een droom
pi_194581406
Lekker stille toch houden omdat dochterlief liep te flikflooien en mamma met zichzelf bezig was. Why the fuck moet hier een stille tocht voor worden gehouden?
  zondag 16 augustus 2020 @ 01:25:54 #73
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_194581440
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 01:21 schreef Duveldrinker het volgende:
Lekker stille toch houden omdat dochterlief liep te flikflooien en mamma met zichzelf bezig was. Why the fuck moet hier een stille tocht voor worden gehouden?
Rouwverwerking?
pi_194581445
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 01:25 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Rouwverwerking?
Daar is een begravenis voor.
  zondag 16 augustus 2020 @ 01:29:27 #75
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_194581451
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 01:26 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Daar is een begravenis voor.
En een stille tocht ook.
pi_194581491
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 01:29 schreef Scuidward het volgende:

[..]

En een stille tocht ook.
Nee
  zondag 16 augustus 2020 @ 01:41:23 #77
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_194581509
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 01:37 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Nee
Daar denken de nabestaanden die een stille tocht organiseren dan toch anders over. Ken die wijk niet, zal wel een shock zijn geweest?
pi_194581536
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 01:41 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Daar denken de nabestaanden die een stille tocht organiseren dan toch anders over. Ken die wijk niet, zal wel een shock zijn geweest?
Boeit niet, het is geen maatschappelijke ding. Crime passioneel. Who to blame fore? Waarom ga je de straat op? Wie moet boeten?
pi_194627775
Doodgestoken Alice (15) kan worden begraven in Brazilië, crowdfunding binnen anderhalve dag geslaagd

https://www.rijnmond.nl/n(...)erhalve-dag-geslaagd

https://www.whydonate.nl/fundraising/alice/nl
  woensdag 19 augustus 2020 @ 13:48:35 #80
215628 woid
let's get Friendly
pi_194632235
quote:
'Huis binnengelokt'
"Het enige wat ik kan zeggen is dat ze het huis is binnengelokt en daar heeft zich misschien een ruzie of woordenwisseling voorgedaan en is ze om het leven gebracht", zegt Bruno Lima, een vriend van de familie. "Zoals het er nu naar uitziet, en wat het OM ook naar buiten heeft gebracht, is het voorbedachten rade. Dat verwacht je niet. Ik moet het nog bevatten."
https://www.rijnmond.nl/n(...)edreigd-en-afgeperst

toch een ander motief...?
pi_195236211
Verdachte van doodsteken vijftienjarige Alice blijft voorlopig in de cel

quote:
Het meisje (16) dat verdacht wordt van het doodsteken van de 15-jarige Alice uit Schiedam, blijft zeker een maand langer vastzitten. Dat heeft de rechtbank donderdag besloten.
Er lopen nog meerdere onderzoeken naar de verdachte, onder meer naar haar psychische gesteldheid. Justitie kan niet zeggen, ook vanwege haar leeftijd, of de tiener een bekentenis heeft afgelegd.

De 16-jarige wordt verdacht van moord dan wel doodslag. Alice werd op 12 augustus doodgestoken in een woning aan de Mathenesserdijk in Rotterdam-West.

De aanleiding voor de steekpartij is nog niet bekend. Volgens betrokkenen zou er sprake zijn van een onbeantwoorde liefde. Familie van het slachtoffer heeft tegen Rijnmond gezegd dat Alice werd bedreigd en afgeperst en dat ze naar het huis aan de Mathenesserdijk was gelokt door de verdachte.

https://www.rijnmond.nl/n(...)-voorlopig-in-de-cel
pi_195236269
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 01:21 schreef Duveldrinker het volgende:
Lekker stille toch houden omdat dochterlief liep te flikflooien en mamma met zichzelf bezig was. Why the fuck moet hier een stille tocht voor worden gehouden?
Misschien omdat er hier een jong meisje is doodgestoken, 't is maar een idee.
pi_195255286
quote:
15s.gif Op donderdag 24 september 2020 17:00 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Misschien omdat er hier een jong meisje is doodgestoken, 't is maar een idee.
En waarom moet je dan de straat op? De dader is gepakt toch? Crime passional.
pi_195255336
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 19:27 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

En waarom moet je dan de straat op? De dader is gepakt toch? Crime passional.
In wat voor gevallen is een stille tocht volgens Duveldrinker wel geoorloofd/gepast dan?
pi_195255651
quote:
5s.gif Op vrijdag 25 september 2020 19:30 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

In wat voor gevallen is een stille tocht volgens Duveldrinker wel geoorloofd/gepast dan?
Wanneer het fust leeg is.
pi_198989166
Jeugddetentie en TBS voor Rotterdams meisje (16) voor doodsteken 15-jarige Alice

quote:
De rechtbank legt 18 maanden jeugddetentie en jeugd-tbs op aan een Rotterdams meisje (16) voor het doodsteken van de 15-jarige Alice. Vorig jaar augustus speelde het drama zich af in een huis aan de Mathenesserdijk in Rotterdam.
De Rotterdamse rechtbank acht bewezen dat de 16-jarige verdachte het slachtoffer heeft gestoken en verwerpt haar beroep op noodweer. Volgens de rechter heeft het meisje haar vriendin drie keer met een mes in het bovenlichaam gestoken. Daarbij is een steek door het hart het 15-jarige meisje fataal geworden.

De meiden hadden volgens bekenden een relatie die ze voor de buitenwereld geheim hielden. Binnen de relatie zou jaloezie een rol hebben gespeeld.

Nog steeds is volgens de rechter onduidelijk wat zich vooraf en tijdens dit drama precies heeft afgespeeld. Het 16-jarige meisje heeft al die tijd haar mond gehouden. Na psychologisch onderzoek is vastgesteld dat de verdachte verminderd toerekeningsvatbaar is en dat de kans op herhaling matig tot hoog is.

Langdurige jeugddetentie en TBS
Daarom legt de rechtbank een langdurige jeugddetentie van achttien maanden op. De maximale straf voor een 16-jarige verdachte is vierentwintig maanden.

https://www.rijnmond.nl/n(...)eken-15-jarige-Alice
pi_198993118
Een 16-jarige die tot nu toe heeft gezwegen. Zou me niet verbazen als het een psychopaat is.
pi_198995886
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Een 16-jarige die tot nu toe heeft gezwegen. Zou me niet verbazen als het een psychopaat is.
Doh.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')