Flinke bliksem ook zo koekoek.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:59 schreef LordVoldermort het volgende:
Hier niks geen regen, worden weer gepasseerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Zou inmiddels zomaar weer anders kunnen zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die speelde nu toch in Mexico ofzo?
Gaat Sevilla dit winnen?quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
4-1? Het had 9-1 moeten zijn. Ajax is een keer over de middellijn geweest en vol-le-dig weggevaagd.
Jasper Cillessenquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
4-1? Het had 9-1 moeten zijn. Ajax is een keer over de middellijn geweest en vol-le-dig weggevaagd.
Weet ik veel. Als Sevilla wint is het met 1-0 of 2-1, net zo andersom.quote:
Ik denk dan aan het Alcázar.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:04 schreef fetX het volgende:
‘Als je aan Sevilla denkt, denk je aan Luuk de Jong’
Bankgenot.
Ik ook. Was ook nog mn eerste Klassieker in de Kuipquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:56 schreef De_Kraam het volgende:
Toen Ajax won met die goal van Van Rhijn was ik echt ZIEDEND. Zelden zo mad geweest. Zelfs om de 10-0 kon ik wel lachen.
Ik denk dan aan mijn FM-game.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:04 schreef fetX het volgende:
‘Als je aan Sevilla denkt, denk je aan Luuk de Jong’
Bankgenot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |