En die dikzak kan het prima terugkijkenquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vooral Theo vind ik echt heel kwalijk. Jan moet alle vragen voor hem beantwoorden en hij geeft ook doodleuk aan dat die wedstrijden niet kijkt. Voetbal kijken schijnt toch vrij vitaal te zijn voor een analist.
Kan je net zo goed Co Stompé aan tafel zetten, die voegt inhoudelijk evenveel toe als Theo.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:52 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En die dikzak kan het prima terugkijken
Is blijkbaar heel plaatselijk.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hier had ik nog nooit van gehoord.
Duivekater of deuvekater is een traditioneel feestbrood, dat voornamelijk in de streek ten noorden van Amsterdam wordt gebakken. Het is een langgerekt ovaal, zoet witbrood, dat rond Pasen, Pinksteren en met de kerstdagen wordt gegetenquote:
Haha ik ook. Een van de meest onredelijke nederlagen die ik ooit heb gezien.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:56 schreef De_Kraam het volgende:
Toen Ajax won met die goal van Van Rhijn was ik echt ZIEDEND. Zelden zo mad geweest. Zelfs om de 10-0 kon ik wel lachen.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:40 schreef El-Stinho het volgende:
Kazim Kazan heeft na Feyenoord nog 40-45 andere clubs gehad, de god.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kans van Kazim destijds. Zo prachtig vrijgespeeld en toch missen (lol).Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
4-1? Het had 9-1 moeten zijn. Ajax is een keer over de middellijn geweest en vol-le-dig weggevaagd.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat deze pot geen 4-1 is geworden was echt een wonder. In 10 minuten al 3x op de lat geschoten![]()
Die speelde nu toch in Mexico ofzo?quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:58 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kazim Kazan heeft na Feyenoord nog 40-45 andere clubs gehad, de god.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |