Dat is ook weer zo, maar ach. Had niet echt zin om 2 weken binnen te zittenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 11:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer
Kan het maar gehad hebben toch
Waarom moest je testenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, maar ach. Had niet echt zin om 2 weken binnen te zitten
Keelontsteking al een paar dagen, dus dacht doe voor de zekerheid een test. Zeker omdat ik een paar dagen met een groep vrienden op pad ben geweest.quote:
Je wordt toch nasaal gepenetreerdquote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:27 schreef fetX het volgende:
En die test stelt geen reet voor trouwens.
Ja lekker wattenstaafje in je gok. Merk je niet zoveel van hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je wordt toch nasaal gepenetreerd
Haha, vergeet dat maar, dat 'even aanzetten en daarna uit als het koel is'. Binnen de kortste keren lig je dan weer in de warmte. Je huis zit vol hitte en buiten is het ook warm in de nacht.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 08:58 schreef onlogisch het volgende:
Voordeel van een airco is dat je die uurtje voor je gaat pitten aanzet en daarna uitlaat. Ventilator zal toch moeten blijven loeien om verkoeling te genereren.
Misschien is ze/hij er dan niet ver genoeg ingegaan en is je uitslag daarom negatiefquote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja lekker wattenstaafje in je gok. Merk je niet zoveel van hoor.
Als ik de ervaringen hoor en lees is het:quote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja lekker wattenstaafje in je gok. Merk je niet zoveel van hoor.
Een kokhalsreflex hebbenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als ik de ervaringen hoor en lees is het:
óf het wattenstaafje gaat helemaal in je neus totaan je brein en dat brandt/doet pijn ()
óf het wattenstaafje gaat helemaal in je keel en je moet kokhalzen
óf allebei
Wat is waar?
Bij mij ging die (achterin) de keel en door de neus.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als ik de ervaringen hoor en lees is het:
óf het wattenstaafje gaat helemaal in je neus totaan je brein en dat brandt/doet pijn ()
óf het wattenstaafje gaat helemaal in je keel en je moet kokhalzen
óf allebei
Wat is waar?
Hm, als het echt zo kort en vluchtig is lijkt testen mij een kleine moeite.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij mij ging die (achterin) de keel en door de neus.
Een wattenstaafje gaat achterin je keel, daar schrapen ze even 5 seconde; dat kietelt behoorlijk en kan zorgen voor kokhalzen.
Een wattenstaafje (of het was dezelfde met het andere uiteinde, even geen idee) door de neus en daar 5 seconden ronddraaien.
Ik vond het eerste vervelender. Die door de neus stelde niet zoveel voor imo. Ik was na 20 seconden ook alweer weg.
Reden op zich om even een testje te doenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hm, als het echt zo kort en vluchtig is lijkt testen mij een kleine moeite.
Dichtsbijzijnde testlocatie voor mij is op de parkeerplaats van De Kuip ()
Wat een vervelende snaar dit.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij dat wattenstaafje van hem?![]()
Voor zover ik kon zien op tv gebruikte men voor beide plekken hetzelfde uiteinde van de wattenstaafquote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij mij ging die (achterin) de keel en door de neus.
Een wattenstaafje gaat achterin je keel, daar schrapen ze even 5 seconde; dat kietelt behoorlijk en kan zorgen voor kokhalzen.
Een wattenstaafje (of het was dezelfde met het andere uiteinde, even geen idee) door de neus en daar 5 seconden ronddraaien.
Ik vond het eerste vervelender. Die door de neus stelde niet zoveel voor imo. Ik was na 20 seconden ook alweer weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |