Hij was nog even druk aan het wachten in WLR-SC of iemand op hem zou reageren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Twee mensen waren voor je met corrigeren, trage slak.
Klopt deze zin?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, ik denk soms de hele dag nergens aan.
Is ook niet op centraal dom varken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:32 schreef Erasmus het volgende:
In Rotterdam-Centrum he-le-maal niks te merken van de coronamaatregelen.
Waar het verplicht is om een mondkapje op te hebben heeft de helft het niet aan en de popo staat erbij maar handhaaft helemaal niet.
Echt top.
Ja, al was het niet wat ik wilde zeggen.quote:
Domme dildo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:34 schreef Caland het volgende:
Oh wacht ik las weer eens verkeerd
Excuus
Probeer me nu een voorstelling te maken van mensen met een mondkapje aan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:32 schreef Erasmus het volgende:
In Rotterdam-Centrum he-le-maal niks te merken van de coronamaatregelen.
Waar het verplicht is om een mondkapje op te hebben heeft de helft het niet aan en de popo staat erbij maar handhaaft helemaal niet.
Echt top.
Ik heb mijn woedende reactie teruggetrokken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:34 schreef Caland het volgende:
Oh wacht ik las weer eens verkeerd
Excuus
Gewoon lekker voor t kruisjequote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Probeer me nu een voorstelling te maken van mensen met een mondkapje aan.
Was het maar zo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Terecht.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Was het maar zo.
Ik woon letterlijk tegenover de mondkapjeszone van het centrum. Mijn buurman doet hem nooit om want “ik woon hier dus dat geldt niet voor mij”.
x 100
Misschien kun jij er gaan staan met een tentje, je hebt er nog genoeg voor de hele stad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Was het maar zo.
Ik woon letterlijk tegenover de mondkapjeszone van het centrum. Mijn buurman doet hem nooit om want “ik woon hier dus dat geldt niet voor mij”.
x 100
heet hij Casper?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Was het maar zo.
x 100
Eurootje per stuk, niks mis mee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun jij er gaan staan met een tentje, je hebt er nog genoeg voor de hele stad.
Mondkapje aan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ze kunnen ook de tyfus genieten. Ben niet pro-maatregelen op lokaal niveau zoals dat nu gebeurt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Terecht.
Laat ze lekker de tering/Corona krijgen, Aboutaleb voorop.
Had je die persco van hem gezien op Rijnmond?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun jij er gaan staan met een tentje, je hebt er nog genoeg voor de hele stad.
Dat zei @Erasmus ja. Ik mis @Ifrane , daar kwamen nog wel eens zinnige teksten uit.quote:
Lijkt fok wel hahaatjesquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:45 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ze kunnen ook de tyfus genieten. Ben niet pro-maatregelen op lokaal niveau zoals dat nu gebeurt.
Het is gewoon inconsequentie van die achterlijke mongolen die de beslissingen mogen maken. Iets verplichten maar het vervolgens niet handhaven.
Doe dan gewoon helemaal niks.
Volgens Aboutaleb is dat de volgende stapquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:45 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ze kunnen ook de tyfus genieten. Ben niet pro-maatregelen op lokaal niveau zoals dat nu gebeurt.
Het is gewoon inconsequentie van die achterlijke mongolen die de beslissingen mogen maken. Iets verplichten maar het vervolgens niet handhaven.
Doe dan gewoon helemaal niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |