Beeldvullend materiaal welquote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Deze big had, op het moment dat ik het poste, spreektijd in de Tweede Kamer. De camera was daarom volop op haar ingezoomd.
Ze was een paar weken geleden toch weer uit een partij gestapt ofzow?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beeldvullend materiaal wel
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze was een paar weken geleden toch weer uit een partij gestapt ofzow?
Klopt, op de middelbare school zat ik in de klas met een meid die heel kort was qua lengte en een peervormige figuur had. Maar haar goever was in verhouding tot de rest van haar lichaam te breed. Vandaar dat we haar ook 'breedbeeld' noemde.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beeldvullend materiaal wel
Nou ..ho ho ..mijn neus doet het prima , ik hou wel van lekkere mannen die zwetenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Jij houdt niet zo van dat soort geuren![]()
Nou zeg dat!!quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:36 schreef stokj het volgende:
[..]
De zomer doet gekke dingen met mensen
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Klopt, op de middelbare school zat ik in de klas met een meid die heel kort was qua lengte en een peervormige figuur had. Maar haar goever was in verhouding tot de rest van haar lichaam te breed. Vandaar dat we haar ook 'breedbeeld' noemde.
Zeker, ik ben heel lekkerquote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ..ho ho ..mijn neus doet het prima , ik hou wel van lekkere mannen die zweten![]()
Geen idee of jij lekker bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, ik ben heel lekkerIk word altijd opgegeten
Oehh stokbrood is idd lekker!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vers...geen bezweette stokbroden uiteraardMy age is very
Inappropriate
for my behavior
Maar het ergste was toch wel een vrouw van de communicatieafdeling (ze werkt al 2 jaar ergens anders). Zij was bij haar buik en billen letterlijk groot. Zo groot dat ze aangepaste kleding, stoel etc nodig had. De rest van haar lichaam was prima in verhouding, benen waren oké en de borsten waren natuurlijk ook wel groot. Maar die buik en billen zaten haar wel in de weg met bepaalde dingen.quote:
Precies, niet van die stokbroden die liggen te zweten in een oven, magnetron of pan om weer opgewarmd te worden.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oehh stokbrood is idd lekker!!![]()
Vers...geen bezweette stokbroden uiteraard
Dan ben ik voorrrrquote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Precies, niet van die stokbroden die liggen te zweten in een oven, magnetron of pan om weer opgewarmd te worden.
Gewoon de verse die gelijk uit de oven komt
Daarom altijd #altijdvers #altijdready zijn
Gewoon altijd alles zelf vers makenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Precies, niet van die stokbroden die liggen te zweten in een oven, magnetron of pan om weer opgewarmd te worden.
Gewoon de verse die gelijk uit de oven komt
Daarom altijd #altijdvers #altijdready zijn
Zou rakenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 13:34 schreef stokj het volgende:
Is dit de vriendin van @:biggie96 zij lijkt namelijk wel op een big.
[ afbeelding ]
Dat is altijd het beste (moet je wel tijd genoeg hebben om een stokjbrood vanaf scratch te kunnen maken).quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon altijd alles zelf vers maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |