abonnement Unibet Coolblue
pi_194501973
Vriendin van mij hield ook echt belachelijk veel vocht vast tijdens haar zwangerschap. Die zat wel in haar laatste weken, maar die had echt geen enkels meer. :D Lijkt me echt afzien.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 11:29:47 #103
63722 z80
I fink you freaky
pi_194501979
Reclame filmpje dat afgelopen week gemaakt is van de trainer beul.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194502071
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 10:57 schreef Clubsoda het volgende:
De koele berglucht hier is een verademing 's nachts, lekker naast het open raam is het prima vol te houden. Gisteravond ook nog even een half uurtje yoga gedaan op het balkon O+ desondanks best spierpijn van de wandeling gister }:|

We liggen nu in het dorpszwembad, met prachtig uitzicht op de bergen O+

Je vakantie klinkt heerlijk O+
pi_194502105
Weinig de verwarming aan in de winter, als het aan mij ligt. De huizen zijn goed geisoleerd (daarom is het ook zo warm nu binnen :') dus echt koud wordt het niet in huis.

We hebben gewandeld. Het was een plek waar ik nog niet eerder geweest was en ik had niet echt een route. Het rondje was wat kort maar Dora heeft onder andere onvrijwillig gezwommen (eendenkroos is niet om op te lopen ;( ) dus die is wel moe.

Het was een beste plons. :')


Water stond flink wat hoger (ongeveer gelijk aan de stenen) en links zat helemaal vol eendenkroos, daar is het best diep. Was wel kopje onder en een beetje paniek. :')

We zijn maar omgedraaid ipv er helemaal overheen te lopen. :D

Het is overigens vies benauwd. :r
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 11:45:37 #106
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194502235
Superkort rond gras is water, dus :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194502248
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 11:45 schreef fietsie het volgende:
Superkort rond gras is water, dus :P
Ik hoop dat ze dat geleerd heeft nu. ja.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194502255
Dora :D Wat zal ze stinken!
pi_194502260
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 23:55 schreef AnneX het volgende:
Leuk...Tielman brothers en anderen gitaarlegendes, op npo 2.
Kijk je Blues?
Nee, dat was echt te laat na een werkdag :X ;) was al naar bed.
pi_194502272
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 11:46 schreef Blues het volgende:
Dora :D Wat zal ze stinken!
Was inderdaad niet te harden het eerste stuk. Echt zo'n slootlucht. :r

Inmiddels is ze droog *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194502345
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 11:37 schreef Lonaa het volgende:
Weinig de verwarming aan in de winter, als het aan mij ligt. De huizen zijn goed geisoleerd (daarom is het ook zo warm nu binnen :') dus echt koud wordt het niet in huis.

We hebben gewandeld. Het was een plek waar ik nog niet eerder geweest was en ik had niet echt een route. Het rondje was wat kort maar Dora heeft onder andere onvrijwillig gezwommen (eendenkroos is niet om op te lopen ;( ) dus die is wel moe.

Het was een beste plons. :')
[ afbeelding ]

Water stond flink wat hoger (ongeveer gelijk aan de stenen) en links zat helemaal vol eendenkroos, daar is het best diep. Was wel kopje onder en een beetje paniek. :')

We zijn maar omgedraaid ipv er helemaal overheen te lopen. :D

Het is overigens vies benauwd. :r
wel mooi daar!
pi_194502397
De hond van de campingeigenaren is gisteren voor het eerst wezen zwemmen, hoorde ik. Het is een labrador, dus zou dol moeten zijn op water, maar ze is bang voor nieuwe situaties. Het arme beest zou ook niet op een camping moeten wonen, want ze is ook als de dood voor nieuwe mensen. ;( De enige manier waarop ze haar mee krijgen naar dingen waar ze bang voor is, is optillen en als een baby dragen, maar ze is een forse labrador dus dat is geen pretje :')

@Clubsoda yoga cancelt je spierpijn inderdaad lang niet altijd ja. :( Al heb ik vaak wel de indruk dat het geholpen heeft tegen de stijfheid die meekomt met de spierpijn. :)

Ik overweeg om op de dagen dat er meer mensen yoga komen doen (donderdag en vrijdag) een tweede yogales te organiseren en dan poweryoga in plaats van heel kalme yoga. Dan zou de poweryoga om 9:30 moeten en de gewone yoga om 10:15. Nu is het alleen gewone yoga om 10:00. Er is animo voor poweryoga, maar ik weet niet of er ook animo is voor een halfuur vroeger. :s)

Nou ja. Eerst eens kijken of ik meerdere rustige/normale dagen achter elkaar ga hebben - vorige week was een gekkenhuis, en het is pas sinds dit weekend weer een beetje routinewerk in plaats van chaos. En na twee dagen routinewerk begin ik dus al na te denken over extra dingen _O-
pi_194502404
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 11:52 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

wel mooi daar!
Zeker. Ik wil ook wel de routes daar lopen, maar wilde nu geen risico lopen met dat het ineens te warm zou zijn of vol in de zon enzo.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194502408
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 09:30 schreef Kaatje1 het volgende:

Mocht ik sturen ? ;)
We zaten allebei in een eigen botsauto, dus je mocht sturen. Seborik was er ook...en nog iemand, maar ik kon mijn vinger er niet op leggen wie dat was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194502414
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 11:55 schreef Tele6 het volgende:
De hond van de campingeigenaren is gisteren voor het eerst wezen zwemmen, hoorde ik. Het is een labrador, dus zou dol moeten zijn op water, maar ze is bang voor nieuwe situaties. Het arme beest zou ook niet op een camping moeten wonen, want ze is ook als de dood voor nieuwe mensen. ;( De enige manier waarop ze haar mee krijgen naar dingen waar ze bang voor is, is optillen en als een baby dragen, maar ze is een forse labrador dus dat is geen pretje :')

Herkenbaar :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194502417
Goed, boodschappen ronde 1. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194502426
Ik heb afgelopen winter mijn winterjas niet aangehad, geloof ik. Of misschien een keer of zo. :D Mijn zomerjas is water- en winddicht en dat is zat. Door vermoeidheid had ik het wel vaker koud, maar meer slaap was daar de enige zinnige oplossing voor. Regelmatig bewegen helpt ook erg om op temperatuur te blijven, dat zal bij @z80 ook wel helpen.
pi_194502442
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 11:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Herkenbaar :')
Ja en dan heb jij nog een tenger langpotig hondje. Kan je voorstellen, zo'n labrador. :X
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 12:01:16 #119
63722 z80
I fink you freaky
pi_194502490
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 11:55 schreef Tele6 het volgende:
De hond van de campingeigenaren is gisteren voor het eerst wezen zwemmen, hoorde ik. Het is een labrador, dus zou dol moeten zijn op water, maar ze is bang voor nieuwe situaties. Het arme beest zou ook niet op een camping moeten wonen, want ze is ook als de dood voor nieuwe mensen. ;( De enige manier waarop ze haar mee krijgen naar dingen waar ze bang voor is, is optillen en als een baby dragen, maar ze is een forse labrador dus dat is geen pretje :')

@:Clubsoda yoga cancelt je spierpijn inderdaad lang niet altijd ja. :( Al heb ik vaak wel de indruk dat het geholpen heeft tegen de stijfheid die meekomt met de spierpijn. :)

Ik overweeg om op de dagen dat er meer mensen yoga komen doen (donderdag en vrijdag) een tweede yogales te organiseren en dan poweryoga in plaats van heel kalme yoga. Dan zou de poweryoga om 9:30 moeten en de gewone yoga om 10:15. Nu is het alleen gewone yoga om 10:00. Er is animo voor poweryoga, maar ik weet niet of er ook animo is voor een halfuur vroeger. :s)

Nou ja. Eerst eens kijken of ik meerdere rustige/normale dagen achter elkaar ga hebben - vorige week was een gekkenhuis, en het is pas sinds dit weekend weer een beetje routinewerk in plaats van chaos. En na twee dagen routinewerk begin ik dus al na te denken over extra dingen _O-
Een schapendoes is er ook in 2 smaken. De waterrad, als deze water ruikt ligt deze er in. En de uitvoering die graag droge poten houd.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 12:03:23 #120
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194502510
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 11:55 schreef Isabeau het volgende:

We zaten allebei in een eigen botsauto, dus je mocht sturen. Seborik was er ook...en nog iemand, maar ik kon mijn vinger er niet op leggen wie dat was.
Ik was het niet. Ik ga niet in botsautootjes. :6
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194502516
hmm ik appte met de fokker van mijn katers..
mopperde wat dat migi een vervelend ventje was en zowaar ook last van de warmte leek te krijgen.
(dat is normaal net zo'n hagedis... die lag tot gister gewoon nog liefst in de zon te bakken)
maar nu zat ie echt zichzelf (en de rest van het huis)) in de weg..

dus de fokker appte vrolijk terug: ohja.. dat deed B bij ons ook weleens.. zet hem maar in een emmer water dan is het zo over.

zie je het voor je _O-

maar goed.. beide dus toch maar even onder de kraan gezet.. en idd zijn ze nu weer gezellig :)
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 12:13:11 #122
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194502603
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 11:55 schreef Tele6 het volgende:

Ik overweeg om op de dagen dat er meer mensen yoga komen doen (donderdag en vrijdag) een tweede yogales te organiseren en dan poweryoga in plaats van heel kalme yoga. Dan zou de poweryoga om 9:30 moeten en de gewone yoga om 10:15. Nu is het alleen gewone yoga om 10:00. Er is animo voor poweryoga, maar ik weet niet of er ook animo is voor een halfuur vroeger. :s)

Poweryoga op een Nudistencamping lijkt me typisch wel een dingetje waarbij kleding dan weer wel wenselijker is..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 12:14:38 #123
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194502615
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 12:04 schreef Uhmmpie het volgende:
hmm ik appte met de fokker van mijn katers..
mopperde wat dat migi een vervelend ventje was en zowaar ook last van de warmte leek te krijgen.
(dat is normaal net zo'n hagedis... die lag tot gister gewoon nog liefst in de zon te bakken)
maar nu zat ie echt zichzelf (en de rest van het huis)) in de weg..

dus de fokker appte vrolijk terug: ohja.. dat deed B bij ons ook weleens.. zet hem maar in een emmer water dan is het zo over.

zie je het voor je _O-

maar goed.. beide dus toch maar even onder de kraan gezet.. en idd zijn ze nu weer gezellig :)
[ afbeelding ]
grin; dat deed ik vroeger met de Maine Coon ook :)

En dan gelijk een sopje zodat ie weer blinkend wit was :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194502650
Leidt ook lekker af, dat moeten poetsen van zo'n natte vacht.. logisch dat ze rustiger zijn nu :D
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 12:19:30 #125
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194502671
quote:
Toch is die blik iets van “waarom moest dit nou?”
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194502846
Wat doe je als je met dit weer zin hebt in bloemkool? Nou, gewoon bloemkool koken natuurlijk. :9
pi_194502884
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 12:32 schreef Myraela het volgende:
Wat doe je als je met dit weer zin hebt in bloemkool? Nou, gewoon bloemkool koken natuurlijk. :9
Lekker :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 12:33:56 #128
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194502891
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 12:32 schreef Myraela het volgende:
Wat doe je als je met dit weer zin hebt in bloemkool? Nou, gewoon bloemkool koken natuurlijk. :9
Bloemkoolbom op de BBQ maken

https://melebest.nl/bloemkoolbom/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194502896
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 12:19 schreef fietsie het volgende:

[..]

Toch is die blik iets van “waarom moest dit nou?”
Beter dan de duffe gedweee blik van daarvoor...
pi_194502905
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 12:33 schreef fietsie het volgende:
Bloemkoolbom op de BBQ maken
Is dat die met gehakt en spek er omheen? Dat lijkt me wel echt superlekker. :9
pi_194503045
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 12:33 schreef fietsie het volgende:

[..]

Bloemkoolbom op de BBQ maken

https://melebest.nl/bloemkoolbom/
Zou eten
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194503096
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 12:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Zou eten
Ik ook wel, trek nu
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 12:48:05 #133
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194503118
Er zitten techneuten hier te rekenen aan de koelsystemen... patiënt gebieden op 22 graden houden enzo wordt een uitdaging
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194503183
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 12:13 schreef fietsie het volgende:

[..]

Poweryoga op een Nudistencamping lijkt me typisch wel een dingetje waarbij kleding dan weer wel wenselijker is..
De meeste mensen dragen wel iets van een broekje. Bij veel yogahoudingen ben je anders je kruis wel erg aan het etaleren :P
pi_194503193
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 12:04 schreef Uhmmpie het volgende:
hmm ik appte met de fokker van mijn katers..
mopperde wat dat migi een vervelend ventje was en zowaar ook last van de warmte leek te krijgen.
(dat is normaal net zo'n hagedis... die lag tot gister gewoon nog liefst in de zon te bakken)
maar nu zat ie echt zichzelf (en de rest van het huis)) in de weg..

dus de fokker appte vrolijk terug: ohja.. dat deed B bij ons ook weleens.. zet hem maar in een emmer water dan is het zo over.

zie je het voor je _O-

maar goed.. beide dus toch maar even onder de kraan gezet.. en idd zijn ze nu weer gezellig :)
[ afbeelding ]
Mooierds zijn dat zeg :Y
pi_194503204
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 12:01 schreef z80 het volgende:

[..]

Een schapendoes is er ook in 2 smaken. De waterrad, als deze water ruikt ligt deze er in. En de uitvoering die graag droge poten houd.
Nou ja, deze vindt water dus wel leuk, maar de eerste keer was het eng. De tuinslang vond ze inmiddels bijvoorbeeld ook al leuk, maar zwemmen durfde ze eerst nog niet.
pi_194503299
Onze merel zit weer gezellig in de tuin :) op een paar meter van mij. Afentoe een druif pikken en tussendoor badderen in het vogelbadje :D
pi_194503359
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 13:00 schreef Sarabi het volgende:
Onze merel zit weer gezellig in de tuin :) op een paar meter van mij. Afentoe een druif pikken en tussendoor badderen in het vogelbadje :D
Leuk om te zien he.
Ik heb t vogelbadje (lees schotel) verplaatst naar een schaduwplekje omdat die in de zon stond en ook niet echt gebruikt wordt daardoor heb ik het idee...
pi_194503431
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 13:03 schreef Blues het volgende:

[..]

Leuk om te zien he.
Ik heb t vogelbadje (lees schotel) verplaatst naar een schaduwplekje omdat die in de zon stond en ook niet echt gebruikt wordt daardoor heb ik het idee...
Hier is het een oude ovenschaal :D
En ja in de schaduw is nu wel slim. Paar keer per dag wat nieuw water er in.

We hadden alleen 3 merels, benieuwd waar de rest uithangt.
pi_194503495
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 12:52 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Mooierds zijn dat zeg :Y
Mja en lief ook nog.

Maar vanochtend stik chagerijnig

Nu weer aardig in hun hummetje

Ze hebben ook geen onwijze hekel aan water.. dat scheelt

[ Bericht 4% gewijzigd door Uhmmpie op 11-08-2020 13:16:45 ]
pi_194503504
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 11:46 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze dat geleerd heeft nu. ja.
Mijn schoonmoeder heeft her en der in de tuin kleine ingegraven vijfers staan. Ook vol met groen, en ze zitten echt tussen de planten. Mijn kleinste is aan 2x in een vijver gestapt. We moeten echt elke minuut oppassen hier...
pi_194503987
De katten van mijn ouders zijn ook al tig keer in de vijver gedonderd :')

Ik maakte even een rondje buiten op de fiets. (In het kader van: even van de bank af, want dat helpt ook niet echt tegen hoofdpijn), nu eerst even uitzweten en daarna afspoelen.
pi_194504127
Mijn zwager is toen hij klein was eens op volle snelheid in de vijver in het park gefietst. Dat verhaal horen we nu nog regelmatig. Vooral over de bril die nog op de bodem van de vijver ligt. Dat arme kind had/heeft -12 dus zag niets tot hij een nieuwe bril had.
Spoilers!
pi_194504444
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 13:11 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Mijn schoonmoeder heeft her en der in de tuin kleine ingegraven vijfers staan. Ook vol met groen, en ze zitten echt tussen de planten. Mijn kleinste is aan 2x in een vijver gestapt. We moeten echt elke minuut oppassen hier...
Oei. :X Maar dat vind ik met kleine kinderen ook echt gevaarlijk. Ik bedoel, Dora kan zwemmen. Er is wel beetje paniek enzo, maar de kan wel weer met d'r neus boven water komen en er zelf uit klauteren.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194504449
Ik deed boodschappen. Warm. Trek.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194504500
Pff. De warmte werd me even teveel. Misschien kwam het door het dampende bord bloemkool. :') Nu maar even met m'n laptops op bed om verder te werken in de airco.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 14:17:11 #147
63722 z80
I fink you freaky
pi_194504522
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 13:00 schreef Sarabi het volgende:
Onze merel zit weer gezellig in de tuin :) op een paar meter van mij. Afentoe een druif pikken en tussendoor badderen in het vogelbadje :D
Vogels zijn nu niet te zien of horen. In de ochtend en vanavond is het wel weer een drukte.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194504625
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 14:14 schreef Myraela het volgende:
Pff. De warmte werd me even teveel. Misschien kwam het door het dampende bord bloemkool. :') Nu maar even met m'n laptops op bed om verder te werken in de airco.
Ach je had er zin in, en gezond :) Heet blijft het toch wel. Wilde gisteren liever ook niet koken toch gedaan.
Hoewel het steeds warmer wordt bij mij mag ik niet klagen over de temperatuur als ik het van hier zie of op fb wat sommige mensen hebben. 32 Graden de hel... Bij een vriendin van me is het 48 :{
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_194504655
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 14:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Ach je had er zin in, en gezond :) Heet blijft het toch wel. Wilde gisteren liever ook niet koken toch gedaan.
Hoewel het steeds warmer wordt bij mij mag ik niet klagen over de temperatuur als ik het van hier zie of op fb wat sommige mensen hebben. 32 Graden de hel... Bij een vriendin van me is het 48 :{
48!? Hoe dan.
pi_194504766
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 13:11 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Mijn schoonmoeder heeft her en der in de tuin kleine ingegraven vijfers staan. Ook vol met groen, en ze zitten echt tussen de planten. Mijn kleinste is aan 2x in een vijver gestapt. We moeten echt elke minuut oppassen hier...
Ja, dat bedoel ik dus. Je moet steeds goed opletten. Ik heb de eerste jaren ook altijd vakantiehuisjes uitgezocht zonder vijvertjes en zwembaden. Maar bij andere mensen thuis is het onhandig, zoiets.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_194504812
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 11:55 schreef Tele6 het volgende:
De hond van de campingeigenaren is gisteren voor het eerst wezen zwemmen, hoorde ik. Het is een labrador, dus zou dol moeten zijn op water, maar ze is bang voor nieuwe situaties. Het arme beest zou ook niet op een camping moeten wonen, want ze is ook als de dood voor nieuwe mensen. ;( De enige manier waarop ze haar mee krijgen naar dingen waar ze bang voor is, is optillen en als een baby dragen, maar ze is een forse labrador dus dat is geen pretje :')

@:Clubsoda yoga cancelt je spierpijn inderdaad lang niet altijd ja. :( Al heb ik vaak wel de indruk dat het geholpen heeft tegen de stijfheid die meekomt met de spierpijn. :)

Ik overweeg om op de dagen dat er meer mensen yoga komen doen (donderdag en vrijdag) een tweede yogales te organiseren en dan poweryoga in plaats van heel kalme yoga. Dan zou de poweryoga om 9:30 moeten en de gewone yoga om 10:15. Nu is het alleen gewone yoga om 10:00. Er is animo voor poweryoga, maar ik weet niet of er ook animo is voor een halfuur vroeger. :s)

Nou ja. Eerst eens kijken of ik meerdere rustige/normale dagen achter elkaar ga hebben - vorige week was een gekkenhuis, en het is pas sinds dit weekend weer een beetje routinewerk in plaats van chaos. En na twee dagen routinewerk begin ik dus al na te denken over extra dingen _O-
Klopt helaas :Y maar dat kan ook komen omdat ik vooral spierpijn bovenop mijn voeten en in mijn scheenbenen heb en dat is niet perse de plek waar je er bij de meeste yogahoudingen rek op zet :P Zwemmen was wel heel lekker vandaag.

Een half uur vroeger moet wel lukken toch? Anders noem je het 'rise&shine yoga' of '(early) morning yoga', dan klinkt het niet te versmaden :+ (bij mijn yogaschool is de early morning op zaterdag om 7.45 :O Ze hadden ook maandagochtend om 7 uur maar die is er inmiddels weer uit.)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_194504825
Ik krijg zo marillenknödel :9
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 14:42:30 #153
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_194504840
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 14:27 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ach je had er zin in, en gezond :) Heet blijft het toch wel. Wilde gisteren liever ook niet koken toch gedaan.
Hoewel het steeds warmer wordt bij mij mag ik niet klagen over de temperatuur als ik het van hier zie of op fb wat sommige mensen hebben. 32 Graden de hel... Bij een vriendin van me is het 48 :{
34 graden 8-).

En achter ons grote raam gaat de thermometer naar 44 graden. Dus tja, daar moet zonwering komen. En ik vermoed dat we toch binnen nu en een paar jaar airco laten installeren.
  Moderator dinsdag 11 augustus 2020 @ 15:02:44 #154
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194505080
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 10:32 schreef fietsie het volgende:
Het gekke is, ik kan met dit weer prima buiten werken / klussen / fietsen, maar lamlendig zitten op een bankje trek ik niet...
Klussen heeft nut, bij fietsen heb je rijwind.

De Franse manier van werken is ook prima. Kuilbult bloot maken > zwembad in.
Even aan de trekker gesleuteld > hup, weer afkoelen. Stier vangen, hup, weer zwemmen _O-

Klinkt alsof er dan weinig op een dag gebeurd, maar ja, er waren nu ineens heel wat extra paar handjes. Dus gebeurden er soms drie dingen tegelijk
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194505129
Festini Perenijsje O+ Thuiswerken bevalt wel zo :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194505166
Gesport en daarna mezelf beloond met een ijsje. Smaak van de week (straciatella met Crisp), mango-kokos en abrikozen ski vlaai :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194505206
En verse abrikozen en kersen van de Turkse buurtsuper :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 15:12:41 #158
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194505212
Heekfilet bij de visjuwelier gekocht. Vanavond maar eens lekker knapperig op de huid bakken, samen met gekookte Opperdoese rondes en gewokte paksoi met sjalotten. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 15:27:50 #159
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194505471
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:02 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Klussen heeft nut, bij fietsen heb je rijwind.

De Franse manier van werken is ook prima. Kuilbult bloot maken > zwembad in.
Even aan de trekker gesleuteld > hup, weer afkoelen. Stier vangen, hup, weer zwemmen _O-

Klinkt alsof er dan weinig op een dag gebeurd, maar ja, er waren nu ineens heel wat extra paar handjes. Dus gebeurden er soms drie dingen tegelijk
Stier vangen! Hier heb ik een mi bij! :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194506012
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 14:17 schreef z80 het volgende:

[..]

Vogels zijn nu niet te zien of horen. In de ochtend en vanavond is het wel weer een drukte.
Hier zitten een boel bijeneters. Die zijn nu nog steeds te horen, al hoor je er in de ochtend wel meer van. Bijzondere vogels O+ ze zitten alleen te hoog om goed te kunnen bekijken. Je hoort ze dus alleen.
pi_194506032
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 14:40 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Klopt helaas :Y maar dat kan ook komen omdat ik vooral spierpijn bovenop mijn voeten en in mijn scheenbenen heb en dat is niet perse de plek waar je er bij de meeste yogahoudingen rek op zet :P Zwemmen was wel heel lekker vandaag.

Een half uur vroeger moet wel lukken toch? Anders noem je het 'rise&shine yoga' of '(early) morning yoga', dan klinkt het niet te versmaden :+ (bij mijn yogaschool is de early morning op zaterdag om 7.45 :O Ze hadden ook maandagochtend om 7 uur maar die is er inmiddels weer uit.)
Bovenop je voeten kan wel, bij geknielde houdingen. :)

De mensen zijn hier wel op vakantie hè ;)
pi_194506383
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 14:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

48!? Hoe dan.
Klein appartementje bovenin gebouw met nogal veel zon erop, en slechte isolatie.
Als ik daar kom, vlieg ik naar buiten want hou t geen minuut binnen uit. Met 28 graden buiten is t daar al 40 graden.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_194506402
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 14:42 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

34 graden 8-).

En achter ons grote raam gaat de thermometer naar 44 graden. Dus tja, daar moet zonwering komen. En ik vermoed dat we toch binnen nu en een paar jaar airco laten installeren.
Help :%
Airco lijkt me een zeer welkome investering binnen nu en een paar dagen ipv jaren 8-)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 16:22:24 #164
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194506431
Is het een paar dagen warm ofzo dat bijna iedereen loopt te klagen over het weer?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194506440
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gesport en daarna mezelf beloond met een ijsje. Smaak van de week (straciatella met Crisp), mango-kokos en abrikozen ski vlaai :9
Klinkt heerlijk! Alleen wat is ski vlaai?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_194506441
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Klein appartementje bovenin gebouw met nogal veel zon erop, en slechte isolatie.
Als ik daar kom, vlieg ik naar buiten want hou t geen minuut binnen uit. Met 28 graden buiten is t daar al 40 graden.
Pff, jeetje, daar wil je toch niet wonen.
pi_194506485
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Klein appartementje bovenin gebouw met nogal veel zon erop, en slechte isolatie.
Als ik daar kom, vlieg ik naar buiten want hou t geen minuut binnen uit. Met 28 graden buiten is t daar al 40 graden.
Dat klinkt niet gezond
pi_194506589
Wat klinkt dat afschuwelijk voor je vriendin. Neem aan dat ze op zoek is naar iets anders en duim voor het dat ze dat ook snel gaat vinden
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 16:48:23 #169
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194506814
35 graden dus wij eten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:Y)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194506976
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat klinkt dat afschuwelijk voor je vriendin. Neem aan dat ze op zoek is naar iets anders en duim voor het dat ze dat ook snel gaat vinden
Ze zoekt al een tijd maar woont in Den Haag dus best moeilijk. Gelukkig heeft ze nu een vriend al een paar maanden dus hebben ze dubbel salaris. Zij verdient sowieso het dubbele van mij dus heeft niets te klagen maar DH is gewoon duur. Met zn 2 kunnen ze vast iets moois vinden.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_194506980
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:48 schreef Barreltje het volgende:
35 graden dus wij eten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:Y)
LEKKER!!!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 17:01:29 #172
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194506996
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:59 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ze zoekt al een tijd maar woont in Den Haag dus best moeilijk. Gelukkig heeft ze nu een vriend al een paar maanden dus hebben ze dubbel salaris. Zij verdient sowieso het dubbele van mij dus heeft niets te klagen maar DH is gewoon duur. Met zn 2 kunnen ze vast iets moois vinden.
Nou ven ik wel heel benieuwd waar dat snikhete apartment zich bevindt.. :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194507164
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:22 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Klinkt heerlijk! Alleen wat is ski vlaai?
De ski toevoeging zijn schuimpjes O+
Abrikozen met schuimpjes dus, maar dan in ijsvorm :9~
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194507166
Pasta pesto gaat het hier worden. Zo even langs de AH.
Ik wilde eerst quiche maken, maar 45 minuten die oven gaan gaat de temperatuur in huis geen goed doen.

Verder heb ik mijn tijd vooral besteed aan de telefoon met de technische hulptroepen van de laptop. (Er was wat miscommunikaaaaatie intern geweest, dus er moest even wat rechtgezet worden. Van de spelling van mijn naam (redelijk essentieel om mail te kunnen ontvangen) tot het productnummer, waardoor dus een beste monteur vanuit Delft naar hier was gekomen maar onverrichte zake weer terug kon want het type laptop klopte heel niet met de onderdelen. En later bleek ook dat míjn type laptop dus heel geen 'On Site' garantie had. :+ ) Best gezellig nog wel :D . Morgen heb ik weer even een belafspraakje.
pi_194507193
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Klein appartementje bovenin gebouw met nogal veel zon erop, en slechte isolatie.
Als ik daar kom, vlieg ik naar buiten want hou t geen minuut binnen uit. Met 28 graden buiten is t daar al 40 graden.
:X

Ik las net dat de brandweer een verzorgingshuis is gaan natsproeien. De kamers zijn 45 graden heet ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 17:22:45 #176
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_194507285
Zit nou op de pijnbank. Tattoo.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_194507533
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 17:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

:X

Ik las net dat de brandweer een verzorgingshuis is gaan natsproeien. De kamers zijn 45 graden heet ;(
Dat hoorde ik ook. Heel lang geleden ergens gewerkt in een soort barakken en daar hadden ze ook nooit gehoord over isolatie en kwam de bedrijfsbrandweer een paar keer sproeien
We have far more in common than that which devides us..
pi_194507593
Onweersklap! Hopelijk barst het even los zodat het kan afkoelen *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194507613
Snel even de Dora plas laten doen in de achtertuin, maar nu wil ze niet meer naar binnen. Ik krijg grote bek als ik d'r roep. Zo'n 'WOEF!' die klinkt als 'Nee willikniet!'

Dus uh, ja.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194507617
Ik snap het wel. Het is ook allemaal vet stom en saai. Ze ligt nu te spelen met zo'n plsatic binnenpot :')
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 17:49:37 #181
370431 drakin
vurig typje
pi_194507670
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 11:56 schreef Lonaa het volgende:
Goed, boodschappen ronde 1. ;(
aj in deze warmte. Sterkte
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194507703
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 17:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Zit nou op de pijnbank. Tattoo.
Owww vertel! Waar en wat.
pi_194507726
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 17:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Onweersklap! Hopelijk barst het even los zodat het kan afkoelen *O*
Volgens buienalarm zou het hier moeten (gaan) hozen, dus de kussens binnengehaald, het is echt bloedwarm buiten, en keiharde wind.
Zag op fb een flimpje van iemand die in de buurt van Ede woont en daar is het heel heel nat
We have far more in common than that which devides us..
pi_194507742
Thuisgekomen met ruim een pond laatste pruimen uit de koeling van de teler.
Daar moest wat mee...
En er lag een rol bladerdeeg in de koelkast.
Gegoocheld op pruimen en bladerdeeg. Nu staat de plaattaart in de oven https://www.boodschappen.nl/recept/pruimenplaattaart-met-custard/

Anthraxx...hoe zo dat het de komende jaren pas wat wordt met airco?
Er blijven hete zomers komen.
pi_194507797
Pak zo mn boek en duik in het badje. Heb wel een tele nodig want echt fris is het niet meer :D

Schep er nu steeds maar veel water in en vul dat aan met schoon. Morgen geloof iklaatste dag van deze gekte? Daar ga ik niet voor lopen hanessen om het weer spic en span te krijgen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194507798
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:57 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Hier zitten een boel bijeneters. Die zijn nu nog steeds te horen, al hoor je er in de ochtend wel meer van. Bijzondere vogels O+ ze zitten alleen te hoog om goed te kunnen bekijken. Je hoort ze dus alleen.
Bijeneters zijn mooi! We hebben ze in Spanje ook veel rond ons landje vliegen. En eenmaal hebben we er een getroffen die uit een hol kwam (ze maken holen in hellingen, zoals oeverzwaluwen en ijsvogels ook doen), die vloog voor onze neus op ooghoogte weg. We wisten niet wat we zagen :D.

Heb je ook hop, daar waar je nu zit?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194507821
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 17:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Zit nou op de pijnbank. Tattoo.
Je nam een mooi blommetje toch?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 18:08:54 #188
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_194507942
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 17:51 schreef Blues het volgende:

[..]

Owww vertel! Waar en wat.
Een petunia met 3 blommen. Paars, rood en roze met een soort van watermerk effect erin
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_194508010
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 18:08 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Een petunia met 3 blommen. Paars, rood en roze met een soort van watermerk effect erin
Ging het goed?

Mij́n plaattaart:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_194508139
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 18:13 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ging het goed?

Mij́n plaattaart:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker
We have far more in common than that which devides us..
pi_194508334
Hier hoost het ook, terwijl het aan de overkant onbewolkt is dus de zon knalt op het balkon. Maffe combi :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_194508376
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 18:08 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Een petunia met 3 blommen. Paars, rood en roze met een soort van watermerk effect erin
Lijkt me mooi!
Ik hoor graag waar en de betekenis :*
pi_194508383
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 17:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Pak zo mn boek en duik in het badje. Heb wel een tele nodig want echt fris is het niet meer :D

Schep er nu steeds maar veel water in en vul dat aan met schoon. Morgen geloof iklaatste dag van deze gekte? Daar ga ik niet voor lopen hanessen om het weer spic en span te krijgen.
Nou blijft nog wel een week tussen de 25 en 30 graden hoor :)
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 18:37:14 #194
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194508459
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 18:08 schreef uniekhoorn het volgende:


Een petunia met 3 blommen. Paars, rood en roze met een soort van watermerk effect erin
En waar?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194508617
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 17:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Bijeneters zijn mooi! We hebben ze in Spanje ook veel rond ons landje vliegen. En eenmaal hebben we er een getroffen die uit een hol kwam (ze maken holen in hellingen, zoals oeverzwaluwen en ijsvogels ook doen), die vloog voor onze neus op ooghoogte weg. We wisten niet wat we zagen :D.

Heb je ook hop, daar waar je nu zit?
Ik geloof het niet. Het is volgens de campingeigenaren ook het eerste jaar dat de bijeneters hier zitten - we zitten helemaal niet zo zuidelijk hier.
pi_194508736
Smullen hier hoor @PdeHoog, bloemkoolpizza, met crème fraiche, rauwe ham, rode ui, olijf en parmezaanse kaas
We have far more in common than that which devides us..
pi_194508792
Wij hadden barbecue. Ik had de vegan juice steak van de Lidl. Die is echt superlekker. :9 Beste vega burger die ik tot nu toe heb geprobeerd.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 18:56:52 #198
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_194508829
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 18:37 schreef golfer het volgende:

[..]

En waar?
Ben. Mijn moeder had altijd een blo2menzee achter huis met als petunia als favoriet

Probeer wel even te up te loaden
Petunia https://imgur.com/a/MPDtDd0
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_194508879
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 18:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nou blijft nog wel een week tussen de 25 en 30 graden hoor :)
Ja, ok maar hij moet wel snel een keer leeg en opgeruimd of alleen schoongemaakt worden. Dat stel ik dan wel uit tot deze maximale hitte weg is :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194508911
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 18:54 schreef Myraela het volgende:
Wij hadden barbecue. Ik had de vegan juice steak van de Lidl. Die is echt superlekker. :9 Beste vega burger die ik tot nu toe heb geprobeerd.
Was je vriend blij met de surprise bbq? :D
pi_194508943
Moet dit een ontspannen houding voorstellen? :D

pi_194508969
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 17:01 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Nou ven ik wel heel benieuwd waar dat snikhete apartment zich bevindt.. :+
Statenkwartier (achter de fred)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')