abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_194493306
Ik dacht bij mezelf, Ik werk nou al onderhand 25 jaar op de betoncentrale, en ik zal het zoals het er nu uitziet ook wel vol maken tot mijn pensioen.
Ik heb het geluk dat ik het hier nog steeds naar mijn zin heb.

Maar wat ik wilde vragen:
hebben jullie weleens een rotbaan gehad dat je denkt hier wil ik nog geen minuut langer lopen?
Misschien ondanks teruggang in loon?
Zo ja, waar en wat voor werk was het?
pi_194493322
1 dag toen ik op de betoncentrale ict klus moest doen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_194493339
Ooit twee weken op de betoncentrale gewerkt, dat was de slechtste periode uit m'n leven. Een sociale werkplaats is er niks bij.
blablablabla
  Spellchecker maandag 10 augustus 2020 @ 19:53:58 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194493356
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 19:53 schreef Elan het volgende:
Ooit twee weken op de betoncentrale gewerkt, dat was de slechtste periode uit m'n leven. Een sociale werkplaats is er niks bij.
Dat was bij mij als klantenservicemedewerker. Er is geen kantoorarbeid mensonterender dan dat.

Maar ik gaf niet op en probeerde zsm door te groeien binnen het bedrijf. Wat ook lukte :Y

[ Bericht 13% gewijzigd door Erasmus op 10-08-2020 19:54:53 ]
  maandag 10 augustus 2020 @ 19:54:56 #6
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_194493369
Heeft niks met soort werk te maken. In elke sector kom je wel klootzakken als chefs/managers tegen. Ik heb wel eens binnen een minuut mijn tas gepakt en gezegd: zoek het maar lekker uit.
Je moest die kop zien.
Kon toen, het werk lag voor het oprapen. Kreeg nog een kwaad telefoontje van de directeur. Nooit spijt van gehad. Voor idioten werk ik niet.
Praat over de hel en je komt er.
  maandag 10 augustus 2020 @ 19:56:00 #7
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194493388
Bediening bij van der valk :') Ben na 1 avond niet meer teruggekomen.
pi_194493425
Callcenter outbound. Verschrikkelijk.
pi_194493428
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 19:56 schreef kwiwi het volgende:
Bediening bij van der valk :') Ben na 1 avond niet meer teruggekomen.
Een keer bij Van Der Valk moeten met ex-schoonfamilie (en ze waren nogal tokkie, elke dag hun AOW online vergokken en zuipen). Ik heb tot de dag van vandaag spijt dat ik er ben wezen eten, maar het kon niet anders want kerstdiner. Dat volk wat er ook zat was: :')

Voelde mij totaal niet op mijn plek en het pseudo-chique eten was smerig.

Laat staan om er te werken met al die ordinaire tokkiegasten, dan spring ik nog liever van een brug af.

[ Bericht 6% gewijzigd door Erasmus op 10-08-2020 20:03:39 ]
pi_194493434
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 19:56 schreef kwiwi het volgende:
Bediening bij van der valk :') Ben na 1 avond niet meer teruggekomen.
Extra bijklussen zeker |:) |:) |:)
Ik zwaai naar dieren.
  Moderator maandag 10 augustus 2020 @ 20:00:33 #11
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_194493436
Meerdere eigenlijk. Maar ik ben geen opgever.

Heb bij een supermarkt gewerkt, een kleine, met een hele dikke snikkel van een baas. Een echte klassieke baas. Hij wilde dat we altijd de agenda vulden met momenten dat we niet ingepland konden worden. Dus dat deed ik, ookal werkte ik alleen vrijdags van 7-17. Ik liep daarnaast 4 dagen stage voor mn studie en zo kwam het voor dat ik veelal op zaterdagavond dingen te doen had. “Ja wat denk je, ik ben exclusief en daarom zaterdags niet inplanbaar?! Heb je weer een familieweekend of zo?! Ik wil je inplannen wanneer ík dat wil” etcetera.

Dus ik ging in een zakelijke dienstverlening werken. Daar was het een concentratiekamp. Geen muziek. Geen telefoon, moest allemaal in een kluis, geen praatjes, iedereen verlinkte elkaar bij foutjes en dat voor her letterlijk minimumloon. Ik werd ouder en moet 50 cent per uur loonsverhoging. Toen werd ik te duur :7 .
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_194493447
Bedieningswerk bij B-kwaliteit dinner-shows. Urenlang mensen bedienen en 8 gangen diner serveren bij mensen die eigenlijk geen geld hebben voor dit soort uitjes, en het dan maar doen in een opgedirkt zaaltje op een bedrijventerrein ergens buiten amersfoort waar er van die half gehandicapte circusartiesten acts staan op te voeren op een podium. Het is zo Hollands kneuterig, en tegelijk zo onwerkelijk ver van mijn bed, maar het werk was in elk geval verschrikkelijk geestdodend, het volk te ordinair voor woorden, de outfit die ik aanhad was vernederend en het salaris was schandalig. En ook nog om 4 uur 's nachts thuis want de spoelapparatuur was kapot dus alles moest met de hand afgewassen in een keukentje die kleiner is dan mijn eigen keuken nu.
-nee-
pi_194493454
Ooit een dag als (industriële) schoonmaker aan de bak geweest via UZB. Man man wat was dat zwaar... na 1 dag nooit meer komen opdagen.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_194493460
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 20:00 schreef Hamzoef het volgende:
Callcenter outbound. Verschrikkelijk.
Haha, outbound nam ik op dezelfde dag al ontslag. Mensen oplichten was niet mijn ding.

Inbound is ook kut (zie mijn eerdere post), maar het was nog te verdragen als het rustig was. iPad meenemen, Netflix of voetbal aan en wachten tot de volgende klant.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 10-08-2020 20:02:26 ]
pi_194493479
quote:
10s.gif Op maandag 10 augustus 2020 20:00 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Een keer bij Van Der Valk moeten met ex-schoonfamilie (en ze waren nogal tokkie, elke dag hun AOW online vergokken en zuipen). Ik heb tot de dag van vandaag spijt dat ik er ben wezen eten, maar het kon niet anders want kerstdiner. Dat volk wat er ook zat was: :')

Voelde mij totaal niet op mijn plek en het pseudo-chique eten was smerig.

Laat staan om er te werken, dan spring ik nog liever van een brug af.
Eten bij van der valk. Dat je dan zo'n gesuikerd dingetje wat op een kers lijkt op een stuk ontdooide taart krijgt, en er dan mensen helemaal trots zijn dat ze uit eten zijn bij een heuse van der valk _O_
Nederland in de jaren '80 _O_
-nee-
  maandag 10 augustus 2020 @ 20:05:38 #16
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194493512
quote:
10s.gif Op maandag 10 augustus 2020 20:00 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Een keer bij Van Der Valk moeten met ex-schoonfamilie (en ze waren nogal tokkie, elke dag hun AOW online vergokken en zuipen). Ik heb tot de dag van vandaag spijt dat ik er ben wezen eten, maar het kon niet anders want kerstdiner. Dat volk wat er ook zat was: :')

Voelde mij totaal niet op mijn plek en het pseudo-chique eten was smerig.

Laat staan om er te werken, dan spring ik nog liever van een brug af.
Ik vergeet nooit dat ze me een biefstuk met saus hadden meegegeven terwijl het blijkbaar zonder saus besteld was. Ik ging terug naar de keuken, biefstuk werd onder de kraan gehouden (door iemand met vieze handen) om de saus eraf te wassen, en zo weer op het bord geflikkerd :{ Heb er nooit meer gegeten.
  maandag 10 augustus 2020 @ 20:06:08 #17
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194493521
Ooit bij een van de grote 4 aan de slag geweest via een uitzendbureau. Heb er 1 dag gewerkt, dat beviel aan beide kanten niet :').
KuikenGuppy
  maandag 10 augustus 2020 @ 20:06:48 #18
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_194493531
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 20:00 schreef Hamzoef het volgende:
Callcenter outbound. Verschrikkelijk.
Dit.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  Miss 200.000.000! maandag 10 augustus 2020 @ 20:08:59 #19
367000 roos94
pi_194493557
1 woord:

Spoelkeuken.
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 10 augustus 2020 @ 20:11:09 #20
206731 Mortaxx
Doomer
pi_194493586
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 20:08 schreef roos94 het volgende:
1 woord:

Spoelkeuken.
Dat is echt genieten op je 16e. Prima werk, gratis bier na afloop
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_194493600
Papiersorteerder bij een papierfabriek. In een klein hokje beetje karton en vieze luiers uit de eindeloze stroom oud papier vissen. Na elke shift was je snot zwart en je hoestte als een kolenmijner _O-
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_194493604
Kippen vangen. 1 ochtend volgehouden
pi_194493611
Als vakkenvuller bij een c1000, klote managers en onbeleefde klanten. Maar gezegd dat ze iemand anders moeten zoeken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 10 augustus 2020 @ 20:12:26 #24
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_194493614
Starbucks.

Werk was leuk, maar de mensen op de locatie waar ik stond waren niet te doen.
Leuke collega's maken het kutste werk nog leuk.
pi_194493630
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 20:11 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dat is echt genieten op je 16e. Prima werk, gratis bier na afloop
Bluetooth-speakertje meenemen en je eigen muziek aanzetten want je viel er toch geen gasten mee lastig.
pi_194493641
Ik opende ooit ook zo'n topic, mooie verhalen :D
WGR / K*tste baan ooit?
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_194493648
En kinderentertainment op een camping :r
  maandag 10 augustus 2020 @ 20:15:29 #28
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194493666
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 20:14 schreef Fugue het volgende:
En kinderentertainment op een camping :r
Dit lijkt me echt de meest verschrikkelijke baan ever :r
pi_194493676
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 20:15 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dit lijkt me echt de meest verschrikkelijke baan ever :r
Kids waren wel oke maar die ouders :r
pi_194493677
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 20:05 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik vergeet nooit dat ze me een biefstuk met saus hadden meegegeven terwijl het blijkbaar zonder saus besteld was. Ik ging terug naar de keuken, biefstuk werd onder de kraan gehouden (door iemand met vieze handen) om de saus eraf te wassen, en zo weer op het bord geflikkerd :{ Heb er nooit meer gegeten.
Serieus?


:{
  maandag 10 augustus 2020 @ 20:17:15 #31
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194493696
quote:
7s.gif Op maandag 10 augustus 2020 20:16 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Serieus?


:{
Ja, toen ik dat zag was ik er gelijk klaar mee.
  maandag 10 augustus 2020 @ 20:20:17 #32
3542 Gia
User under construction
pi_194493736
Ik dacht ooit een leuke baan gevonden te hebben als secretaresse. Bij een bedrijf dat kantoorapparatuur verkocht. Faxen, kopieerapparaten, dat soort dingen.

Echter, ik kreeg een 2-delig mantelpakje in bruikleen, dat ik de hele week moest dragen, in het weekend naar de stomerij.
Ik kreeg te horen dat ik meer make-up moest gebruiken en door de telefoon moest ik zo klinken dat potentiële klanten mij zouden willen komen bekijken.

Heb de proeftijd niet vol gemaakt.
  maandag 10 augustus 2020 @ 20:21:18 #33
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_194493750
Schoonmaken bij een fabriek waar de bazin verwachte dat het daar net zo kon blinken als bij iemand met smetvrees.
De modder en stof kwam overal vandaan het was niet schoon te krijgen of te houden.
En ze schreeuwde en ze schreeuwde maar. En ze ging nog harder schreeuwen toen het bleek dat ik niet terug schreeuwde.
Ontslag genomen na de zoveelste schreeuwpartij van haar.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  maandag 10 augustus 2020 @ 20:25:18 #34
3542 Gia
User under construction
pi_194493816
Kleding en poetsdoeken vouwen bij een grote wasserette.
pi_194493866
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 20:20 schreef Gia het volgende:
Ik dacht ooit een leuke baan gevonden te hebben als secretaresse. Bij een bedrijf dat kantoorapparatuur verkocht. Faxen, kopieerapparaten, dat soort dingen.

Echter, ik kreeg een 2-delig mantelpakje in bruikleen, dat ik de hele week moest dragen, in het weekend naar de stomerij.
Ik kreeg te horen dat ik meer make-up moest gebruiken en door de telefoon moest ik zo klinken dat potentiële klanten mij zouden willen komen bekijken.

Heb de proeftijd niet vol gemaakt.
Wat een viezerikken. :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194493875
Werken in een magazijn. Zat ik daar als 16-jarige tussen de 20+'ers die dat fulltime deden. Begonnen er een paar over mij te klagen. Ze vonden dat ik het werk niet goed deed of konden er niet tegen dat ik zij met hun leeftijd hetzelfde werk verichtte als een 16-jarige met een vakantiebaantje. :')
Werd ik de tweede dag door de manager geroepen, moest ik naar zijn kantoor en kreeg ik te horen dat er op de eerste dag al klachten over mij waren en dat hij die tweede dag wou weten of ik vooruitgang boekte. Ik had geen enkele klacht gehoord, maar blijkbaar waren er weer klachten en dat was voor hem reden genoeg om mij weg te sturen. 8)7
Man van het uitzendbureau die mij gestuurd had, vertelde mij dat hij wel iets anders voor me zou vinden. Nooit meer wat van gehoord. Nou was het de laatste week van de vakantie en had ik op andere locaties al vrij veel uren gemaakt, dus ik vond het wel prima en ging lekker de rest van de week chillen met vrienden. :P
Het was wel bullshit. Ik had die week al bijna 40 uur gewerkt en ze hadden mij die eerste ochtend uit bed gebeld, omdat ze perse iemand nodig hadden. Ze mochten al lang blij zijn dat ik daar kwam. 8)7

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2020 20:42:59 ]
  Spellchecker maandag 10 augustus 2020 @ 20:29:17 #37
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194493950
Er is niks veel kutter dan 25 jaar op de betoncentrale werken, denk ik.

Nee, top dat je lekker een pensioen heb.

De vraag is voor mij eerder, heb je wel eens een baan gehad waar je enigszins met plezier naar toe gaat.

Ik denk nu voor het eerst in 7 jaar.

Ergste waren call centre/klantcontact achtige banen.
pi_194493966
Schoonloopmatten opvouwen en sorteren.Warm en zwaar kutwerk.
Dingen worden in een grote wasmachine
gedaan en daarna gewassen en gedroogd.
pi_194494054
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 20:20 schreef Gia het volgende:
Ik dacht ooit een leuke baan gevonden te hebben als secretaresse. Bij een bedrijf dat kantoorapparatuur verkocht. Faxen, kopieerapparaten, dat soort dingen.

Echter, ik kreeg een 2-delig mantelpakje in bruikleen, dat ik de hele week moest dragen, in het weekend naar de stomerij.
Ik kreeg te horen dat ik meer make-up moest gebruiken en door de telefoon moest ik zo klinken dat potentiële klanten mij zouden willen komen bekijken.

Heb de proeftijd niet vol gemaakt.
Verschrikkelijke plek.

Moest ooit eens voor uitzendwerk in de RAI m'n baard afscheren. Gedaan, 's avonds om 10 uur, omdat als ik het 's ochtends doe ik een gezicht vol bultjes heb wat een halve dag nodig heeft voordat het wegtrekt, wat ik echt niet leuk vond. Volgende dag gemeld op werk, kreeg meteen te horen dat ik mn 5 oclock shade moest wegscheren, kreeg een wegwerpmesje van ze en werd naar de toiletten gewezen. Mesje terug over de balie geflikkerd en lekker naar huis gegaan, Fallout New Vegas spelen en stoned worden. :)

Uitzendbureau was over de zeik maar dat was ook meteen de laatste keer dat ik me ooit geschoren heb :P
-nee-
pi_194494104
Ik heb de gebruikelijke bijbaantjes gehad vroeger zoals iedereen ze wel heeft gehad, van winkels en magazijnwerk tot administratief werk et cetera. Nooit écht heel veel moeite mee gehad, maar het heeft me wel gemotiveerd om mijn studies serieus te nemen en daarna 100% zelfvoorzienend in arbeid te zijn/mijn "eigen ding" opbouwen.
pi_194494147
Vorig jaar nog. Bij een bedrijf wat aan wegwerkzaamheden en groenvoorziening doet.

Ik was aangenomen omdat ik erg op de ITIL leunde en alles wat erbij komt kijken.
Iemand wilde een stukje software zomaar geinstalleerd hebben in een gesloten systeem.

Aangegeven dat dit niet zomaar gaat zonder packaging, testen etc.

Staat 1 dag later de persoon naast me die me notabene had aangenomen. Of ik het maar gewoon wilde doen, want familie.

Ik heb gezegd nee, aangezien hier een officieel traject voor is (ik wist al meer over hun infrastructuur dan hij zelf).

Daar was hij het niet mee eens en ik moest niet zeiken (letterlijk).
Nou, ben opgestaan, pas op het bureau geflikkerd en gezegd zoek het uit met je voorkeursbehandelingen.

En naar huis gereden. Idioten.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
  maandag 10 augustus 2020 @ 20:46:22 #43
3542 Gia
User under construction
pi_194494162
quote:
16s.gif Op maandag 10 augustus 2020 20:28 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Wat een viezerikken. :o
Eénmanszaak. Was wel raar, op zich.
pi_194494215
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 20:45 schreef HostiHawaii het volgende:
Vorig jaar nog. Bij een bedrijf wat aan wegwerkzaamheden en groenvoorziening doet.

Ik was aangenomen omdat ik erg op de ITIL leunde en alles wat erbij komt kijken.
Iemand wilde een stukje software zomaar geinstalleerd hebben in een gesloten systeem.

Aangegeven dat dit niet zomaar gaat zonder packaging, testen etc.

Staat 1 dag later de persoon naast me die me notabene had aangenomen. Of ik het maar gewoon wilde doen, want familie.

Ik heb gezegd nee, aangezien hier een officieel traject voor is (ik wist al meer over hun infrastructuur dan hij zelf).

Daar was hij het niet mee eens en ik moest niet zeiken (letterlijk).
Nou, ben opgestaan, pas op het bureau geflikkerd en gezegd zoek het uit met je voorkeursbehandelingen.

En naar huis gereden. Idioten.
Ik snap de emotie wel compleet maar inhoudelijk heb ik echt no clue waar de neuk je het over hebt :P
-nee-
pi_194494269
quote:
14s.gif Op maandag 10 augustus 2020 20:49 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik snap de emotie wel compleet maar inhoudelijk heb ik echt no clue waar de neuk je het over hebt :P
Ik werkte daar als ICT-er en was aangenomen wegens mijn procesmatige manier van werken.

Op dag 3 werd mij gevraagd dit overboord te gooien omdat het een neef van de baas was.

:D

Nou dikke doei met je kutbaan.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_194494364
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Schoonmaken bij een fabriek waar de bazin verwachte dat het daar net zo kon blinken als bij iemand met smetvrees.
De modder en stof kwam overal vandaan het was niet schoon te krijgen of te houden.
En ze schreeuwde en ze schreeuwde maar. En ze ging nog harder schreeuwen toen het bleek dat ik niet terug schreeuwde.
Ontslag genomen na de zoveelste schreeuwpartij van haar.
Als ze tegen mij schreeuwen sla ik ze op hun bek.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_194494379
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 20:58 schreef halfway het volgende:

[..]

Als ze tegen mij schreeuwen sla ik ze op hun bek.
Keyboardhero spotted!! :')
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_194494383
Een of ander verzekerings- en spaarplan verkoop telemarketing oplichtersbende. De eigenaar was een labiele cougar wat snel binnen wilde lopen. Terwijl een groep van 15 man/vrouw voor haar neus druk onbekenden lastigvielen per de telefoon. Zat zij doodleuk sexafspraakjes te maken want ze had wat aandacht nodig... Haar leven vlotte niet zo. Ofzo.. Het ergste waren de medewerkers/collegas. Die namen dit baantje te serieus. En smeten met de hoorns en vloekten elke keer, wanneer ze iemand niet konden srikken. Zo'n werksfeer is voor mij verstikkend.
  maandag 10 augustus 2020 @ 21:03:16 #49
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_194494453
Afbakbroodjes die uit een grote oven kwamen op een lopende band in dozen flikkeren en dat een week lang van 23.00 tot 07.00 als bijbaantje.

Pauze, toiletbezoek of überhaupt eten/drinken was niet toegestaan want geen tijd voor. En er liepen serieus mensen rond die dat al 20 jaar deden als gewoon vaste baan. Ik was er na 2 dagen al zo klaar mee, maar nog wel de week volgemaakt.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_194494538
Callcenter werk. Heb het 3x een kans gegeven, zowel inbound als outbound. Echt verschrikkelijk!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')