"Bij Alkmaar begint de victorie."quote:
Nee, jij kijkt liever voetbalwedstrijden met tegenzin.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nice, Nice. Helaas ga ik mijzelf niet kunnen aanzetten om mijn best te doen op eten vandaag.
En wie moet hem dan krijgen?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:10 schreef Vriezzer het volgende:
Als AZ niet van deze dronken tegenstander wint, dan doet het er verstandig aan om de komende vijf seizoenen ieder Europees ticket af te staan.
pressure is a bitchquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:10 schreef Vriezzer het volgende:
Als AZ niet van deze dronken tegenstander wint, dan doet het er verstandig aan om de komende vijf seizoenen ieder Europees ticket af te staan.
en nu is psv veel sterker door die nieuwe keeper?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat was het minste psv van de laatste tien jaar,tegen az speelde je ook nog es met tien man
NK OsijekGodenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV zal er wel weer uitvliegen in de voorrondes EL.
Iemand moet het doen en slaag tot nog toe met verve. Ik kan namelijk niet echt zeggen te genieten.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:11 schreef Durmada het volgende:
[..]
Nee, jij kijkt liever voetbalwedstrijden met tegenzin.
Moeten zij weten.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Momenteel zijn Andre van Duin en Jenny op een bootje aan het varen.
Neen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:21 schreef Tarado het volgende:
telt het uitvoordeel bij bijvoorbeeld 1-1?
Mocht het een CL-ticket betreffen en Ajax onverhoopt nog geen CL-ticket hebben: Ajax. Anders lijkt Fortuna Sittard mij een meer dan geschikte optie.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wie moet hem dan krijgen?
valt wel mee toch, niet beter dan adidas, Nike of Pumaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:25 schreef Erasmus het volgende:
Zonde dat AZ geen Under Armour meer draagt, is wel een van de betere sportmerken.
AT?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |