Hoezo? Dat kan je toch gewoon kopen in een fles in de supermarkt.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk 2 minuten. Moet wachten totdat mijn curry voldoende is in gedikt.
Over half uurtje.quote:
Lachen hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo? Dat kan je toch gewoon kopen in een fles in de supermarkt.
heb net gelunchtquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over half uurtje.
Lekker om half 6 bord op schoot. Als een echte Hollander.
Wtfquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over half uurtje.
Barbaar dat je bent.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo? Dat kan je toch gewoon kopen in een fles in de supermarkt.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over half uurtje.
Nice, Nice. Helaas ga ik mijzelf niet kunnen aanzetten om mijn best te doen op eten vandaag.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Barbaar dat je bent.
[ afbeelding ]
pizzaatje in de oven of ga je laten bezorgenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nice, Nice. Helaas ga ik mijzelf niet kunnen aanzetten om mijn best te doen op eten vandaag.
ziet er goed uit maar nu jouw versiequote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Barbaar dat je bent.
[ afbeelding ]
Dat was het minste psv van de laatste tien jaar,tegen az speelde je ook nog es met tien manquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:03 schreef Durmada het volgende:
[..]
En toch is PSV pijnlijker afgegaan tegen LASK dan AZ.
Trek de vriezer wel leeg en kijk wat ik nog heb.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
pizzaatje in de oven of ga je laten bezorgen
Er zitten allemaal blaadjes in de pan.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Barbaar dat je bent.
[ afbeelding ]
dat ga je dit seizoen weer zeggenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat was het minste psv van de laatste tien jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |