quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:18 schreef bitterbal het volgende:
ik heb om 1300 afspraak bij de hypotheekshop. Ben benieuwd
Harry Mensbalquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:18 schreef bitterbal het volgende:
ik heb om 1300 afspraak bij de hypotheekshop. Ben benieuwd
En je had 3 meetings? aparte vakantiequote:Op maandag 10 augustus 2020 11:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jazeker, op vakantie zijn helpt ook zeker mee
Nee. Denk dat dat op maandag ook niet nodig is.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zijn de stranden afgesloten vandaag?
Dat was ikquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En je had 3 meetings? aparte vakantie
Hier is de airco kapot
Dat was @Budapestenaarquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En je had 3 meetings? aparte vakantie
Hier is de airco kapot
quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die doet ook veel in onroerend goed![]()
Prins Bernhardbal had ook gekund
nou zo ver ben ik nog laaaange niet dat ik mij met de prins kan metenquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die doet ook veel in onroerend goed![]()
Prins Bernhardbal had ook gekund
Hypotheekshop, eerste vraag, wat voor een werk doet u en wat voor een bruto inkomen heeft u op dit moment?quote:
ja dan eindigt het gesprek snel :pquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hypotheekshop, eerste vraag, wat voor een werk doet u en wat voor een bruto inkomen heeft u op dit moment?
Nog nietquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zo ver ben ik nog laaaange niet dat ik mij met de prins kan meten
Nee ik wil weten of ik zonder werk maar met geld en een huis toch iets kan lenenquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:22 schreef Koen66 het volgende:
Maar ga je een huis kopen @:bitterbal?
Zat ik ook aan te denken jaquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hypotheekshop, eerste vraag, wat voor een werk doet u en wat voor een bruto inkomen heeft u op dit moment?
Heb je nu ook koophuis?quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ik wil weten of ik zonder werk maar met geld en een huis toch iets kan lenen
Hernoemen naar de balletjes.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
over 10 jaar heb ik die 3 torens op de boompjes
gok ditquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan eindigt het gesprek snel :p
nee de boompjes is echt een perfecte naamquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hernoemen naar de balletjes.
Geen idee eigenlijk wat er dan kan, andere situatie dan een werkeloze starter die wil gaan kopenquote:
Hmmmquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ik wil weten of ik zonder werk maar met geld en een huis toch iets kan lenen
Ja als je je eigen geld komt afgeven hebben ze dat graag natuurlijk, het is beter speculeren met andermans geld dan met je eigen geld.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:24 schreef bitterbal het volgende:
Kijk ik ben veiliger dan iemand in dienstverband die dat geld nog moet gaan verdienen in de toekomst
Harry zal het je wel vertellenquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ook :p maar de vraag of iemand dit weet
Ik weet het niet, mijn gevoel zegt dat je geen hypotheek gaat krijgen zonder vaste inkomsten.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ook :p maar de vraag of iemand dit weet
Vrienden van me gaan naar het strand vandaag. Ik heb ze gisteren echt meerdere keren gewaarschuwd voor de drukte, de files, weggestuurd worden, het gevaar in het water, etc. Maar ze wilden per se gaan.quote:
dat denk ik ook hoor. Al kan je het bij mij gelijk terug halen als ik niet betaalquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet het niet, mijn gevoel zegt dat je geen hypotheek gaat krijgen zonder vaste inkomsten.
k had in kijkduin echt zeeen van ruimte om mij heen trouwens.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vrienden van me gaan naar het strand vandaag. Ik heb ze gisteren echt meerdere keren gewaarschuwd voor de drukte, de files, weggestuurd worden, het gevaar in het water, etc. Maar ze wilden per se gaan.
je doet het klinken alsof je geen hypotheek nodig hebt dan..quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat denk ik ook hoor. Al kan je het bij mij gelijk terug halen als ik niet betaal
wel voro wat ik wilquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je doet het klinken alsof je geen hypotheek nodig hebt dan..
Rode vlag is weer gehezenquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k had in kijkduin echt zeeen van ruimte om mij heen trouwens.
Ja ach eigenwijsquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vrienden van me gaan naar het strand vandaag. Ik heb ze gisteren echt meerdere keren gewaarschuwd voor de drukte, de files, weggestuurd worden, het gevaar in het water, etc. Maar ze wilden per se gaan.
Ik maak me echt flink zorgen om die vrienden. Ze zijn nu al drie weken aan een stuk dronken, ze gaan die shit echt onderschatten.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rode vlag is weer gehezen
Zonder inkomsten gaat dat niet lukken denk ik.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wel voro wat ik wilmaar dan betaal ik 75% zelf en wil ik 25% lenen
aar die 25% heb je wel? omdat je zegt dat ze het gewoon bij je kunnen halenquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wel voro wat ik wilmaar dan betaal ik 75% zelf en wil ik 25% lenen
die 25% heb ik maar dan in stenen in dit huisquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:39 schreef FranticDJ het volgende:
m
[..]
aar die 25% heb je wel? omdat je zegt dat ze het gewoon bij je kunnen halen
dan snap ik niet dat je een hypotheek wilt. tenzij je dit wil gaan verhuren? maar daar zou ik niet aan beginnen als ik je zo hoor over de 'klachten'.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die 25% heb ik maar dan in stenen in dit huis
ik wil deze wel verhuren. In den haag worden er fucking veel van dit soort huizen verhuurdquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan snap ik niet dat je een hypotheek wilt. tenzij je dit wil gaan verhuren? maar daar zou ik niet aan beginnen als ik je zo hoor over de 'klachten'.
volgens mij valt dat allemaal wel meequote:Op maandag 10 augustus 2020 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet er niet aan denken om iets te verhuren. Alleen maar gezeik.
Hmm?quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah chill![]()
heb je die 'vriend ' nog gesproken?
Als je de juiste huurders hebt en geen idioten.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens mij valt dat allemaal wel mee
Dit ja.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je de juiste huurders hebt en geen idioten.
Komt wel goed.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik maak me echt flink zorgen om die vrienden. Ze zijn nu al drie weken aan een stuk dronken, ze gaan die shit echt onderschatten.
Ja het meeste zeewater is toch zaad, urine en uitwerpselen van vissen en ander zeegespuis?quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Wacht wat.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)sters-lijkt-wel-melk
Ja dit, maar zolang er veel mensen willen (of moeten, omdat ze niet kunnen kopen) huren kan je als verhuurder lekker zelf kiezen aan wie je wil verhuren.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
North Sea Gone Sexual NOT CLICKBAIT!!!11!!!1quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Wacht wat.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)sters-lijkt-wel-melk
Ja das met alles zo in het levenquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
True, maar die kop.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja het meeste zeewater is toch zaad, urine en uitwerpselen van vissen en ander zeegespuis?
Da's nu wel het verhuurdersvoordeel ja, zeker op een populaire plaats.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja dit, maar zolang er veel mensen willen (of moeten, omdat ze niet kunnen kopen) huren kan je als verhuurder lekker zelf kiezen aan wie je wil verhuren.
Nee maar hij heeft alleen toetsenbord gesloopt he, moederbord was al kapot. En verzekering heeft nu alles betaald.quote:
Koen is oud, Buda is oud. Ja, ik snap je verwarring wel hoorquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow oeps. Zelfde kleurtjes in de UI. ofzo. Bevangen door de hitte
Maak er maar wat van.
Het is dat je het zelf zegtquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Koen is oud, Buda is oud. Ja, ik snap je verwarring wel hoor
Yup, want iedereen ‘moet’ op een populaire plaats wonenquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's nu wel het verhuurdersvoordeel ja, zeker op een populaire plaats.
Shit in de buurt hebben is ook gewoon chill.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Yup, want iedereen ‘moet’ op een populaire plaats wonen
Tja, in Oslo centrum gewoond en gebruikte de voorzieningen niet meer of minder dan toen ik naar een andere wijk verhuisde. Kwartier met de metro vond ik prima te doen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Shit in de buurt hebben is ook gewoon chill.
Da's ook gewoon nog shit in de buurt.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tja, in Oslo centrum gewoond en gebruikte de voorzieningen niet meer of minder dan toen ik naar een andere wijk verhuisde. Kwartier met de metro vond ik prima te doen.
Kwartiertje metro noem ik nog 'in de buurt'quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tja, in Oslo centrum gewoond en gebruikte de voorzieningen niet meer of minder dan toen ik naar een andere wijk verhuisde. Kwartier met de metro vond ik prima te doen.
gelukkig werken steeds meer gemeenten aan een bewoningsverplichting en zijn we van dit soort gezeik af straksquote:Op maandag 10 augustus 2020 12:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Yup, want iedereen ‘moet’ op een populaire plaats wonen
het gezeik van huren?quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gelukkig werken steeds meer gemeenten aan een bewoningsverplichting en zijn we van dit soort gezeik af straks
het gezeik van huisjesmelkers en onbetaalbaar wonen.quote:
Ik woonde in Boedapest tien minuten van het centrum. Ideaal.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
ik in Deventer ook. Hoef er eigenlijk nooit te wezenquote:Op maandag 10 augustus 2020 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik woonde in Boedapest tien minuten van het centrum. Ideaal.
In Dordt woon ik 30 seconden van het centrumquote:Op maandag 10 augustus 2020 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik in Deventer ook. Hoef er eigenlijk nooit te wezen
quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Reis omgeboekt. Schwarzwald is out, het wordt een combi van Harz en Sauerland
leuk D: wanneer?quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met het Schwarzwald dat niet mis is met de Harz of het Sauerland?quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Moest je omboeken?quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Er is niks mis het met Schwarzwald, maar toen ik me ging verdiepen in de Harz kwam ik tot de conclusie dat ik dat gebied net wat interessanter vind.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk mis met het Schwarzwald dat niet mis is met de Harz of het Sauerland?
Oh, beter wel!quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga een dag langer en het is nog 100 euro goedkoper ook
Ja, nou enquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dronken sukkels en overal verboden te zwemmen? Ik kan me voorstellen dat je dan graag even zeker weet dat ze niks doms doen als je ermee bevriend bent.quote:
Pff alsof het oorlogsgebied is.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dronken sukkels en overal verboden te zwemmen? Ik kan me voorstellen dat je dan graag even zeker weet dat ze niks doms doen als je ermee bevriend bent.
De halve kust heeft rode vlaggen nu, doen ze niet omdat ze het leuk vinden hoor.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pff alsof het oorlogsgebied is.
De andere helft niet en er zijn heus andere stranden dan skeeveningenquote:Op maandag 10 augustus 2020 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De halve kust heeft rode vlaggen nu, doen ze niet omdat ze het leuk vinden hoor.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
En hier dus een kwartiertje fietsen van het centrum (of tien als je niet zo traag fietst als ik), met vijf minuten de andere kant op een fijn recreatiegebiedje en een half uurtje fietsen naar het strand. (Of een kwartier naar de duinen, want veel duin hier.
)
We leven in bange tijden waarin de zwakkelingen meer meetellen dan de sterkeren.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pff alsof het oorlogsgebied is.
Tel ik eindelijk eens mee.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We leven in bange tijden waarin de zwakkelingen meer meetellen dan de sterkeren.
Ga jij het land es effe redden jij danquote:Op maandag 10 augustus 2020 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We leven in bange tijden waarin de zwakkelingen meer meetellen dan de sterkeren.
Rood met witte stip en een ‘vredesteken’? Was destijds ook niet leuk.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De halve kust heeft rode vlaggen nu, doen ze niet omdat ze het leuk vinden hoor.
Ik zit in Noord-Holland lieve schat. Weinig mensen in het water op de webcams bij mij in de regio, en da's nog met gele vlaggen zo te zien.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De andere helft niet en er zijn heus andere stranden dan skeeveningen
Tsja, dat heb je met al die lui die alleen maar in zwembaden zwemmen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijf het bijzonder vindenquote:Op maandag 10 augustus 2020 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt zwemmen kan link zijn, maar gewoonmlummelen en knietje diep wat maakt het uitquote:Op maandag 10 augustus 2020 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit in Noord-Holland lieve schat. Weinig mensen in het water op de webcams bij mij in de regio, en da's nog met gele vlaggen zo te zien.
[..]
Tsja, dat heb je met al die lui die alleen maar in zwembaden zwemmen.
Ja, dát kan ook wel (hier, want gele vlaggen). Alleen mensen letten dus niet op de vlaggen en gaan wel dieper.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja echt zwemmen kan link zijn, maar gewoonmlummelen en knietje diep wat maakt het uit
nicequote:Op maandag 10 augustus 2020 12:46 schreef Karzai het volgende:
Twee en een half uur gewandeld, bij terugkomst kreeg ik een perenijsje
quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:46 schreef Karzai het volgende:
Ik snap dat om vrienden en familie geven voor jou een moeilijk concept isquote:
Van wie kreeg je ijs?quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:46 schreef Karzai het volgende:
Gek. Ik zit energie te verzamelen om naar de kliko te lopen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:46 schreef Karzai het volgende:
Ik wil hier grapjes mee maken, maar dat vind ik lullig van mezelf.quote:
pussyquote:Op maandag 10 augustus 2020 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil hier grapjes mee maken, maar dat vind ik lullig van mezelf.
Zou wel tof zijn, een vriezer met een robotarm ofzo om dingen te geven. Dan moet er ook bog een functie bij zodat de vriezer zonder opdracht te moeten geven weet wanneer er iets aangeboden hoort te wordenquote:
Ik ben ook lui, maar dat ligt niet aan die dikke 16 graden buiten.quote:
Toch maar de walking fridge.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn, een vriezer met een robotarm ofzo om dingen te geven. Dan moet er ook bog een functie bij zodat de vriezer zonder opdracht te moeten geven weet wanneer er iets aangeboden hoort te worden
Nu alleen nog even afwachten of de / loop niet terugkomt maar kan hem iig weer zelf typen.quote:
Haha nee ik ga eerst maar eens alles installeren wat nodig is.quote:
Pussy'squote:Op maandag 10 augustus 2020 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, dat heb je met al die lui die alleen maar in zwembaden zwemmen.
Is beter dan dat 'ie niet blaast.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:01 schreef Amarantha het volgende:
Ventilator blaast wel echt niet normaal hard nu.
Ai.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:05 schreef RockNijntje het volgende:
Gisteren 36 graden in de woonkamer omdat mijn vriend alle ramen op kiepstand had gezet om het lekker te laten doorluchten (met welke wind?). Vanochtend heb ik maar alle gordijnen en ramen dichtgedaan in de hoop dat we het dan onder de 32 kunnen houden
.
Och, arm beestje.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:04 schreef Bos81 het volgende:
en Sjefke zit er ook niet lekker bij. Werd vanochtend tijdens het werk gebeld door de begeleiding, dat Sjefke wel erg veel kabaal maakte...
Lekker!quote:
Ik heb laatst een koelmatje gekocht, maar daar wil ie niet op gaan liggen...quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, arm beestje.Heb je een beetje verkoelingsopties voor 'm?
De hond van mijn broer schijnt er nu ook heel veel last van te hebben. Ben je al thuis?quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:04 schreef Bos81 het volgende:
en Sjefke zit er ook niet lekker bij. Werd vanochtend tijdens het werk gebeld door de begeleiding, dat Sjefke wel erg veel kabaal maakte...
Ja nu ben ik thuis en ik heb hem al even uitgelaten..quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De hond van mijn broer schijnt er nu ook heel veel last van te hebben. Ben je al thuis?
SukkelSjefke.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb laatst een koelmatje gekocht, maar daar wil ie niet op gaan liggen...
Ja preciesquote:Op maandag 10 augustus 2020 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ai.![]()
Zodra de zon onder is nog eens proberen, dat doorluchten.
Misschien een stom voorstel want veel honden zullen het vreselijk vinden, maar kan je hem niet onder een lauw/lauwwarme douche zetten? Als hij niet van water houdt misschien alleen wat spetters?quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja nu ben ik thuis en ik heb hem al even uitgelaten..
Of gewoon autisjefke. Wat de hond niet kent, vreet ie niet..quote:
Ja ben ik wel van plan. Heb ik vorig jaar ook een paar keer gedaan...quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja precies.
[..]
Misschien een stom voorstel want veel honden zullen het vreselijk vinden, maar kan je hem niet onder een lauw/lauwwarme douche zetten? Als hij niet van water houdt misschien alleen wat spetters?
Kan ook.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of gewoon autisjefke. Wat de hond niet kent, vreet ie niet..
Knapte hij daar van op?quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ben ik wel van plan. Heb ik vorig jaar ook een paar keer gedaan...
Heb je ergens tegels? In de badkamer? Misschien dat hij daar wil liggen? Tegels zijn koelerquote:Op maandag 10 augustus 2020 13:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ben ik wel van plan. Heb ik vorig jaar ook een paar keer gedaan...
Gewoon flink met de tong uit de bek, koelen ze van af.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:14 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind het wel zielig voor alle arme huisdiertjes hoor. Mensen kunnen zich er nog een beetje op kleden of zich op andere manieren aanpassen, zij moeten het er maar mee doen.
Ik doe dit nu dagelijks als ik net van de fiets af ben gestapt, omdat de badkamer veruit onze koelste ruimte isquote:Op maandag 10 augustus 2020 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik geloof dat ik ook maar even op de badkamervloer ga liggen
Ja, bij mij ook. Ik weet niet of ik helemaal gestrekt kan liggenquote:Op maandag 10 augustus 2020 13:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik doe dit nu dagelijks als ik net van de fiets af ben gestapt, omdat de badkamer veruit onze koelste ruimte is![]()
.
Als m'n cavia's dat doen zijn ze al een tijdje dood.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon flink met de tong uit de bek, koelen ze van af.
Sinds wanneer is een cavia een hond?quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als m'n cavia's dat doen zijn ze al een tijdje dood.
Waar zei ik hondquote:Op maandag 10 augustus 2020 13:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een cavia een hond?
In de badkamer komt hij liever niet, te veel associatie met de douche...quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je ergens tegels? In de badkamer? Misschien dat hij daar wil liggen? Tegels zijn koeler
Goed punt wel, mijn interpretatie was dat het nog over Sjefke ging, vandaar.quote:
Volgens sommigen is Sjefke een cavia....quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Goed punt wel, mijn interpretatie was dat het nog over Sjefke ging, vandaar.
I stand corrected.
Je hebt dus van die dingetjes van 30cm doorsnedequote:Op maandag 10 augustus 2020 13:21 schreef Bos81 het volgende:
Mini zwembadje kan, maar ik denk neit dat dat gaat werken. Hij is al bijna 13 en heeft nooit gezwommen, beetje laat om hem daar aan te laten beginnen/wennen
quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:23 schreef Bos81 het volgende:
Ik kan het natuurlijk altijd kopen, en als het niet werkt, heb ik een voetenbadje voor mezelf![]()
![]()
Ik zie 'arme huisdiertjes' staan.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een cavia een hond?
Win-win.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:23 schreef Bos81 het volgende:
Ik kan het natuurlijk altijd kopen, en als het niet werkt, heb ik een voetenbadje voor mezelf![]()
![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In de badkamer komt hij liever niet, te veel associatie met de douche...
MOEEHHHquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MOEEHHH
Are you drinking my Muller Milk??
Maar toch maar gaan kijken in je supermarkt dus?quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik ken die reclame niet.
Maar ik vind het wel lekker spulAlleen jammer dat ze hier nog geen banaansmaak verkopen.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar toch maar gaan kijken in je supermarkt dus?
Is dat niet gewoon een soort fristi?quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar ik vind het wel lekker spulAlleen jammer dat ze hier nog geen banaansmaak verkopen.
Veel beter dan die chemisch smakende Fristi-rommel.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een soort fristi?
Dit lijkt nog wel op melk ja?quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel beter dan die chemisch smakende Fristi-rommel.
Meer Yogho-Yogho achtig dan?quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel beter dan die chemisch smakende Fristi-rommel.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Oh, dat klinkt wel ok inderdaad.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Veel dunner, minder zoet, minder heftig smaakje.
Ik probeer me te concentreren op een klein klusje, maar dat lukt voor geen meterquote:Op maandag 10 augustus 2020 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben echt zo belachelijk blij dat ik niets meer moet straks.
Melk met een smaakje lijkt met dan weer juist heel smerig.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is drinkyoghurt. Maar dit is dunner.
Ga je daar U2 liedjes van zingen?quote:
Ik wilde deze disclaimer er nog bij plaatsen, maar dacht dat zoiets flauws zelfs hier niet nodig zou zijn.quote:
Misschien vind je het ook wel smerigquote:Op maandag 10 augustus 2020 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Melk met een smaakje lijkt met dan weer juist heel smerig.
Goddank heeft het gros van mijn klanten vrij nu.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik probeer me te concentreren op een klein klusje, maar dat lukt voor geen meter
Bestaat dit spul allemaal echt?quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals je van Gargamel smurfen gaat kakken.
Ik ben sowieso wel een rare qua zuivelquote:Op maandag 10 augustus 2020 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien vind je het ook wel smerig
Ik ben er dol op
Barbaar.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel een rare qua zuivelMelk en kwark vind ik lekker maar kaas moet ik niks van hebben
Het is het weer vrees ik.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wilde deze disclaimer er nog bij plaatsen, maar dacht dat zoiets flauws zelfs hier niet nodig zou zijn.
Bonomel wel.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bestaat dit spul allemaal echt?
:’)
niet als het een chocoladesmaakje isquote:Op maandag 10 augustus 2020 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Melk met een smaakje lijkt met dan weer juist heel smerig.
Rebel to the grain there's no way to barricade mequote:
Die punt had je ook wel na rare kunnen plaatsenquote:Op maandag 10 augustus 2020 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel een rare qua zuivelMelk en kwark vind ik lekker maar kaas moet ik niks van hebben
Sowieso chocolade.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet als het een chocoladesmaakje is
Meer kaas voor mij I guess?quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rebel to the grain there's no way to barricade me
Het is een rare, maar nog meer qua zuivel.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die punt had je ook wel na rare kunnen plaatsen
Grapje
Vroeger was ik gek op chocomel, maar kon er niet te veel van drinken want dan ging ik gelijk aan de schijterijquote:Op maandag 10 augustus 2020 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet als het een chocoladesmaakje is
gesmolten kaasquote:Op maandag 10 augustus 2020 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pas op hoor of ik haal @bitterbal erbijquote:Op maandag 10 augustus 2020 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die punt had je ook wel na rare kunnen plaatsen
Grapje
Ik ben gewoon dat irritante figuur dat zijn pizza zonder kaas besteltquote:
Ik weet niet of zij het hier mee oneens is. Ik bedoel, er is een reden dat ze jouw hoofd wilquote:Op maandag 10 augustus 2020 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pas op hoor of ik haal @:bitterbal erbij
Zolang niet met ananas mag je blijven.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben gewoon dat irritante figuur dat zijn pizza zonder kaas bestelt
quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang niet met ananas mag je blijven.
Oh, maar daar heb ik verder geen last van hoor, je doet maar.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, schiet ik ook niks mee opquote:Op maandag 10 augustus 2020 13:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet of zij het hier mee oneens is. Ik bedoel, er is een reden dat ze jouw hoofd wil
Warm fruit maak je me sowieso niet blij mee, appeltaart heb ik ook het liefste zo koud als mogelijk.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang niet met ananas mag je blijven.
Een pizza zonder kaas is een stuk deeg met tomatensaus en wat groenten en vlees erop.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en anders is een pizza een stuk deeg met tomatensaus en wat groenten en vlees erop met wat kaas eroverheen gedonderdquote:Op maandag 10 augustus 2020 13:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een pizza zonder kaas is een stuk deeg met tomatensaus en wat groenten en vlees erop.
Precies!quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en anders is een pizza een stuk deeg met tomatensaus en wat groenten en vlees erop met wat kaas eroverheen gedonderd
de tomatensaus mag je van mij ook weg laten. maar de kaas niet.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een pizza zonder kaas is een stuk deeg met tomatensaus en wat groenten en vlees erop.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:56 schreef Amarantha het volgende:
Mensen die geen kaas eten vertrouw ik niet.
Ik ken iemand die geen kaas lust, omdat haar oppas haar vroeger dagelijks dwong zo'n enorm stuk kaas te eten dat ze er een klein trauma aan overgehouden heeftquote:Op maandag 10 augustus 2020 13:56 schreef Amarantha het volgende:
Mensen die geen kaas eten vertrouw ik niet.
Dan moet je dus niet in België kwark kopen...quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:12 schreef UitStraling het volgende:
Moet altijd een beetje eentrekken als mensen iets niet lusten.
Eensquote:Op maandag 10 augustus 2020 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Warm fruit maak je me sowieso niet blij mee, appeltaart heb ik ook het liefste zo koud als mogelijk.
O nee die zet ik altijd even in de magnetron.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Warm fruit maak je me sowieso niet blij mee, appeltaart heb ik ook het liefste zo koud als mogelijk.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moet je dus niet in België kwark kopen...Ja dat weet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mascarpone vind ik ook lekker (in de tiramisu
) en dat heeft ook de classificatie kaas.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Oh, goeie, ik smeer me nu vast in, dan moet dat straks z'n werk doen.quote:
Als die niet zou branden, zouden we allemaal deaud zijn..quote:
Ja dan zouden we het nu erg koud hebben ook.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als die niet zou branden, zouden we allemaal deaud zijn..
quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee die zet ik altijd even in de magnetron.
Factor 50 !!!quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, goeie, ik smeer me nu vast in, dan moet dat straks z'n werk doen.
Wat let je?quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:17 schreef RockNijntje het volgende:
Het is verdomme 32 graden en ik krijg zin in appeltaart van jullie gesprek.
Hier niet echt, allemaal sluierbewolking, dus gewoon lekker plakken ipv branden.quote:
Tot 18:00 op werk zitten en daarna dat mijn oven de keuken waarschijnlijk 40 graden zou makenquote:
Oh misschien Krijg je straks wel mooie buien danquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier niet echt, allemaal sluierbewolking, dus gewoon lekker plakken ipv branden.
Niemand die je tegenhoudt hoor.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:17 schreef RockNijntje het volgende:
Het is verdomme 32 graden en ik krijg zin in appeltaart van jullie gesprek.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moet je dus niet in België kwark kopen...Mn zus is helemaal leip van platte kaas als we in Frankrijk zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Dat is wel een reden om het niet te doen ja..quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tot 18:00 op werk zitten en daarna dat mijn oven de keuken waarschijnlijk 40 graden zou maken![]()
.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tot 18:00 op werk zitten en daarna dat mijn oven de keuken waarschijnlijk 40 graden zou maken![]()
.
Minder scheren.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, even voor ¤ 316 aan Kruidvatspullen besteld. En ¤ 229 betaaldScheermesjes zijn duur.
Ik greep precies terwijl deze post in beeld verscheen naar een leeg glasquote:
Hoe lang verwacht je met de voorraad te doen?quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, even voor ¤ 316 aan Kruidvatspullen besteld. En ¤ 229 betaaldScheermesjes zijn duur.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik greep precies terwijl deze post in beeld verscheen naar een leeg glas.
Meh, het is niet alleen datquote:
tot ergens in oktober 2021 of zo.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe lang verwacht je met de voorraad te doen?
Dat is 1 van de voordelen van het dragen van een baardquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
dat zijn flink wat mesjesquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meh, het is niet alleen dat![]()
[ afbeelding ]
Ik wou ook nog 8 pallets toiletpapier inslaan maar dan kwamen er vrachtkosten bijNee geintje
Dit ja, gewoon een simpele trimmer is genoegquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is 1 van de voordelen van het dragen van een baard![]()
Wat ben jij van plan allemaal te gaan scheren?quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wou ook nog 8 pallets toiletpapier inslaan maar dan kwamen er vrachtkosten bijNee geintje
Wtfquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, hoewel met dit weer het wel erg aantrekkelijk is om je baard er af te halen...quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit ja, gewoon een simpele trimmer is genoeg
Waar heb je trouwens zoveel wattenstaafjes voor nodigquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
^^quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat ben jij van plan allemaal te gaan scheren?
nee daar doe ik mijn oren mee.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar heb je trouwens zoveel wattenstaafjes voor nodigOf gebruik je die met schoonmaken van biljetjes?
Bij mij is die gelukkig nooit heel erg lang, stelregel is een beetje dat als ik de haartjes makkelijk tussen duim en wijsvinger kan vastpakken dan is het tijd om te trimmenquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, hoewel met dit weer het wel erg aantrekkelijk is om je baard er af te halen...
Oh, je weet dat dat niet verstandig is he?quote:
er is zo veel niet verstandig. Koffie drinken ook.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, je weet dat dat niet verstandig is he?
maar het voelt zo lekkerquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, je weet dat dat niet verstandig is he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |