quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:18 schreef bitterbal het volgende:
ik heb om 1300 afspraak bij de hypotheekshop. Ben benieuwd
Harry Mensbalquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:18 schreef bitterbal het volgende:
ik heb om 1300 afspraak bij de hypotheekshop. Ben benieuwd
En je had 3 meetings? aparte vakantiequote:Op maandag 10 augustus 2020 11:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jazeker, op vakantie zijn helpt ook zeker mee
Nee. Denk dat dat op maandag ook niet nodig is.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zijn de stranden afgesloten vandaag?
Dat was ikquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En je had 3 meetings? aparte vakantie
Hier is de airco kapot
Dat was @Budapestenaarquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En je had 3 meetings? aparte vakantie
Hier is de airco kapot
quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die doet ook veel in onroerend goed![]()
Prins Bernhardbal had ook gekund
nou zo ver ben ik nog laaaange niet dat ik mij met de prins kan metenquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die doet ook veel in onroerend goed![]()
Prins Bernhardbal had ook gekund
Hypotheekshop, eerste vraag, wat voor een werk doet u en wat voor een bruto inkomen heeft u op dit moment?quote:
ja dan eindigt het gesprek snel :pquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hypotheekshop, eerste vraag, wat voor een werk doet u en wat voor een bruto inkomen heeft u op dit moment?
Nog nietquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zo ver ben ik nog laaaange niet dat ik mij met de prins kan meten
Nee ik wil weten of ik zonder werk maar met geld en een huis toch iets kan lenenquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:22 schreef Koen66 het volgende:
Maar ga je een huis kopen @:bitterbal?
Zat ik ook aan te denken jaquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hypotheekshop, eerste vraag, wat voor een werk doet u en wat voor een bruto inkomen heeft u op dit moment?
Heb je nu ook koophuis?quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ik wil weten of ik zonder werk maar met geld en een huis toch iets kan lenen
Hernoemen naar de balletjes.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
over 10 jaar heb ik die 3 torens op de boompjes
gok ditquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan eindigt het gesprek snel :p
nee de boompjes is echt een perfecte naamquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hernoemen naar de balletjes.
Geen idee eigenlijk wat er dan kan, andere situatie dan een werkeloze starter die wil gaan kopenquote:
Hmmmquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ik wil weten of ik zonder werk maar met geld en een huis toch iets kan lenen
Ja als je je eigen geld komt afgeven hebben ze dat graag natuurlijk, het is beter speculeren met andermans geld dan met je eigen geld.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:24 schreef bitterbal het volgende:
Kijk ik ben veiliger dan iemand in dienstverband die dat geld nog moet gaan verdienen in de toekomst
Harry zal het je wel vertellenquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ook :p maar de vraag of iemand dit weet
Ik weet het niet, mijn gevoel zegt dat je geen hypotheek gaat krijgen zonder vaste inkomsten.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ook :p maar de vraag of iemand dit weet
Vrienden van me gaan naar het strand vandaag. Ik heb ze gisteren echt meerdere keren gewaarschuwd voor de drukte, de files, weggestuurd worden, het gevaar in het water, etc. Maar ze wilden per se gaan.quote:
dat denk ik ook hoor. Al kan je het bij mij gelijk terug halen als ik niet betaalquote:Op maandag 10 augustus 2020 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet het niet, mijn gevoel zegt dat je geen hypotheek gaat krijgen zonder vaste inkomsten.
k had in kijkduin echt zeeen van ruimte om mij heen trouwens.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vrienden van me gaan naar het strand vandaag. Ik heb ze gisteren echt meerdere keren gewaarschuwd voor de drukte, de files, weggestuurd worden, het gevaar in het water, etc. Maar ze wilden per se gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |