SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op maandag 10 augustus 2020 00:10 schreef Meke het volgende:
Even @:Strani laten weten dat ik hem op de hielen zit!!
Ik ben ook slaperigquote:Op maandag 10 augustus 2020 10:11 schreef Aoibhin het volgende:
Ik slaap op zich wel prima met dit weer; de hitte maakt me loom en slaperig. Alleen ik val vroeger in slaap en ben dan voor mijn doen ook weer redelijk vroeg wakker
Ik hoop dat de koelte in de fitness dan wel goed geregeld isquote:Op maandag 10 augustus 2020 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van e fitness. Op de fiets is het nog wel te doen, maar je moet dan wel in beweging blijven en niet voor het verkeerslicht moeten blijven staan.
Zelf een ventilator mee? Of mag dat dan weer niet omdat die mogelijk niet is goedgekeurd etc? (Dat heb ik ook wel eens gehad bij een klant.)quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:20 schreef molloot200 het volgende:
Hier waar ik werk is het wat temperatuur betreft in de zomer altijd een hel: een dak zo plat als een dubbeltje, slechts wat ventilatoren want airco's kunnen virusdeeltjes verspreiden, en veel te weinig ventilatoren dan eigenlijk. En ik moet vanmiddag weer
Ik vond 'm van 't weekend beter dan vandaag.quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de koelte in de fitness dan wel goed geregeld is
Oh neequote:Op maandag 10 augustus 2020 10:24 schreef Greys het volgende:
De langste en bangste dag van mn leven dit. Bietje is één groot medisch raadsel en sinds de spoedkliniek zaterdag ging het gister wat beter en liep ze zelf door het park en vanmorgen kon ze niet eens meer staan en lopen. Ligt nu opgenomen aan het infuus. Vol met bulten die heel snel opkomen en daarna doorbreken. Wat een hel. Ik geloof niet dat dit goedkomt.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:24 schreef Greys het volgende:
De langste en bangste dag van mn leven dit. Bietje is één groot medisch raadsel en sinds de spoedkliniek zaterdag ging het gister wat beter en liep ze zelf door het park en vanmorgen kon ze niet eens meer staan en lopen. Ligt nu opgenomen aan het infuus. Vol met bulten die heel snel opkomen en daarna doorbreken. Wat een hel. Ik geloof niet dat dit goedkomt.
Nou ja ik moet wel constant door het gebouw heenlopen dus tenzij ik 'm op de rug knoop is dat niet mogelijkquote:Op maandag 10 augustus 2020 10:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Zelf een ventilator mee? Of mag dat dan weer niet omdat die mogelijk niet is goedgekeurd etc? (Dat heb ik ook wel eens gehad bij een klant.)
Ah nee wat ergquote:Op maandag 10 augustus 2020 10:24 schreef Greys het volgende:
Oh serieusquote:Op maandag 10 augustus 2020 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kunnen ventilatoren niet juist het virus verspreiden?
Ik heb de trend gezetquote:Op maandag 10 augustus 2020 10:14 schreef Strani het volgende:
[..]en dan was ik vannacht (echt zeldzaam) juist al om middernacht naar bed gegaan
Wat naar Greys. Sterkte. Hopelijk komt het allemaal goed!quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:24 schreef Greys het volgende:
Vervelend voor jequote:Op maandag 10 augustus 2020 10:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben ook slaperigAt the moment, zelfs. Toch gaat het slapen gewoon slecht.
Sterkte Greysquote:Op maandag 10 augustus 2020 10:24 schreef Greys het volgende:
Sterkte!!quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:24 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |