Gunther Steiner is het er ook niet mee eensquote:Op zondag 9 augustus 2020 14:50 schreef DKUp het volgende:
Wij hebben van niks geweten, mijn naam is haas......
merci. Ze heeft beetje uitstraling van die turnster die into pron ging.quote:Op zondag 9 augustus 2020 14:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Antoinette de Jong
Schaatst. En doet C1 racen voor Jumbo ladies day.
quote:Op zondag 9 augustus 2020 14:51 schreef Bluedisplay het volgende:
Zoals altijd voegt de gast weer niets toe
quote:
Ik wel, podium voor de Hulk.quote:
Dat kuchje ervoor is voer voor de analisten.quote:Op zondag 9 augustus 2020 14:50 schreef wdn het volgende:
"I have never cheated in my life"
Ik zie hier een uitdaging voor iemand
Gekke geluidjes bleep peep....quote:Op zondag 9 augustus 2020 14:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gekke circuitjes altijd bij dat Formule E.
Maar.... liever haar dan Balkenende.quote:Op zondag 9 augustus 2020 14:51 schreef Bluedisplay het volgende:
Zoals altijd voegt de gast weer niets toe
Is de toekomst.quote:Op zondag 9 augustus 2020 14:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
ze reden in tegengestelde richting ten opzichte van de eerste twee races daar in Berlijnquote:Op zondag 9 augustus 2020 14:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mijn poule zegt Ham, Bot, Ver. Ik hoop op een ander verloop.quote:
1- F3 winst Bent Viscaal, reeds Wilhelmus gehoordquote:
Einde Hongarije was nog even spannend of Bottas er nog aan kwam. Maar verder is er niet veel aan zo tussen de Mercs en de rest in.quote:Op zondag 9 augustus 2020 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is wel een saai jaar. Buiten 2 rondjes in de vorige race en de eerste race weinig enerverend racen gezien
Af en toe is het tussen plaats 6 en 12 wel aardig, maar jaquote:Op zondag 9 augustus 2020 14:56 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Einde Hongarije was nog even spannend of Bottas er nog aan kwam. Maar verder is er niet veel aan zo tussen de Mercs en de rest in.
Max eerste bocht er dus uit.quote:Op zondag 9 augustus 2020 14:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
1- F3 winst Bent Viscaal, reeds Wilhelmus gehoord
2- F2 winst voor een Red Bull rijder
3- MotoGP Winst voor een Red Bull rijder met #33
4- Profit in F1?
Noobvraag:quote:Op zondag 9 augustus 2020 14:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze reden in tegengestelde richting ten opzichte van de eerste twee races daar in Berlijn
0 uitstraling inderdaadquote:Op zondag 9 augustus 2020 14:58 schreef Nattekat het volgende:
FE op Berlijn is gewoon een zielloze parkeerplaats
Flutklasse.
Nee, dat is een vliegveldquote:Op zondag 9 augustus 2020 14:58 schreef Nattekat het volgende:
Flutklasse.
Dat zijn er maar weinig maat.quote:
Niet realistisch, want marshallposten en bandenstapels en al wat niet meer staan dan verkeerd. Met alle gevolgen van dien, mocht er een crash/ongeluk zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2020 14:58 schreef manny het volgende:
[..]
Noobvraag:
Wel aardig concept om de andere kant op te rijden, is toch weer wat anders. Is dat overwogen voor de F1 vandaag? Is dat überhaupt wel eens gedaan in F1?
Plaats je nog je gifje?quote:Op zondag 9 augustus 2020 14:58 schreef Nattekat het volgende:
Flutklasse.
probleem is veiligheid, je moet dan ook je uitloopstroken omgooien.quote:Op zondag 9 augustus 2020 14:58 schreef manny het volgende:
[..]
Noobvraag:
Wel aardig concept om de andere kant op te rijden, is toch weer wat anders. Is dat overwogen voor de F1 vandaag? Is dat überhaupt wel eens gedaan in F1?
Waaroverquote:
Goede vraag, maar het is simpelweg niet mogelijk. Dan moet je aan het circuit zoveel aanpassingen doen ivm veiligheid dat daar geen ruimte voor is.quote:Op zondag 9 augustus 2020 14:58 schreef manny het volgende:
[..]
Noobvraag:
De circuits bij Formule 1 zijn niet echt vergelijkbaar met de F1 circuits.quote:Op zondag 9 augustus 2020 14:58 schreef manny het volgende:
[..]
Noobvraag:
Ja ookquote:
quote:
Heb eigenlijk maar 1 (deels) saaie race gezien tot nu toe. Ik vind het wel prima.quote:Op zondag 9 augustus 2020 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is wel een saai jaar. Buiten 2 rondjes in de vorige race en de eerste race weinig enerverend racen gezien
Ze hebben die voor de FE race dan ook allemaal verplaatst. Voordeel van een temporary circuit.quote:Op zondag 9 augustus 2020 14:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Niet realistisch, want marschallposten en bandenstapels en al wat niet meer staan dan verkeerd. Met alle gevolgen van dien, mocht er een crash/ongeluk zijn.
Prima tochquote:Op zondag 9 augustus 2020 15:00 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Dat wijffie weet voor haar leeftijd wel goed wat ze wil
Die obsessie van jou met dat knielenquote:
altijd!quote:
je had net motogp moeten kijken vriendquote:Op zondag 9 augustus 2020 15:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Prima toch
[..]
Die obsessie van jou met dat knielen
quote:Op zondag 9 augustus 2020 14:58 schreef manny het volgende:
[..]
Noobvraag:
quote:Op zondag 9 augustus 2020 15:02 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga overschakelen naar de tv. Mooie race en tot straks!
Vind dat tweewieler-rijden maar niks.quote:Op zondag 9 augustus 2020 15:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je had net motogp moeten kijken vriend
dat is pas racen
Jij ook meidquote:Op zondag 9 augustus 2020 15:02 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga overschakelen naar de tv. Mooie race en tot straks!
Ik vind het wel leuk.quote:Op zondag 9 augustus 2020 15:03 schreef Vliegbaard het volgende:
Ben ik nou de enige die de toevoeging van zo’n van gameren compleet nutteloos vind?
Die beelden heb je allemaal al 10 keer gezien als je een beetje actief bent op de social media. En de mensen die daar niet actief zijn zitten er mi ook niet echt op te wachten.
Ik ben blind links dus dat kan ik echt nietquote:Op zondag 9 augustus 2020 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou al de eerste bal kansloos laten vallen
Volgens mij ben ik geen goede F1 coureur
Ziggo krijgt subsidie.quote:Op zondag 9 augustus 2020 15:03 schreef Vliegbaard het volgende:
Ben ik nou de enige die de toevoeging van zo’n van gameren compleet nutteloos vind?
Die beelden heb je allemaal al 10 keer gezien als je een beetje actief bent op de social media. En de mensen die daar niet actief zijn zitten er mi ook niet echt op te wachten.
Ik denk dat het grote deel niet actief is op Social.quote:Op zondag 9 augustus 2020 15:03 schreef Vliegbaard het volgende:
Dat zei je moeder laatst ookquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2020 15:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zei je moeder laatst ook
HAHAHAHAHAHA
broertje van luuk ikink.quote:Op zondag 9 augustus 2020 15:03 schreef Vliegbaard het volgende:
met een beetje oefenen is dit wel te doenquote:Op zondag 9 augustus 2020 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou al de eerste bal kansloos laten vallen
Volgens mij ben ik geen goede F1 coureur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |