Love herquote:Op dinsdag 22 september 2020 17:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk altijd bij Franny aan Fran DrescherIk hoop wel dat haar stem anders is.
Dat zegt me niksquote:Op maandag 21 september 2020 22:19 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Van Zooey Deschanel natuurlijk
Ik heb bijna alle fokkers met hun foknaam in mijn contactenlijst staan. True storyquote:Op dinsdag 22 september 2020 17:26 schreef Burdie het volgende:
Maar maakt het iets uit? Er komt waarschijnlijk niemand op je hoofd slaan elke keer als je het anders in je hoofd hoort dan bedoeld, en op een meeting stelt ze zich vast voor met haar echte naam.
Mij ook?quote:Op woensdag 23 september 2020 09:26 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik heb bijna alle fokkers met hun foknaam in mijn contactenlijst staan. True story![]()
Ik heb dat soort dingen bij Notities... dan kan ik ze op hun eigen naam en FOK!naam vindenquote:Op woensdag 23 september 2020 09:26 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik heb bijna alle fokkers met hun foknaam in mijn contactenlijst staan. True story![]()
Zo doe ik het ook, hetzelfde met ouders van KDV en zo: Janneke (mama van Sofie).quote:Op woensdag 23 september 2020 11:25 schreef Aure het volgende:
Ik heb tegenwoordig in de meeste gevallen "Echte naam-Fok naam", werkt prima
Oh nee, hier zijn ze gewoon mama van sofie. Who needs an identity anywayquote:Op woensdag 23 september 2020 11:51 schreef Viv het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook, hetzelfde met ouders van KDV en zo: Janneke (mama van Sofie).
Ook dat heb ik weer bij de notities staan.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:51 schreef Viv het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook, hetzelfde met ouders van KDV en zo: Janneke (mama van Sofie).
Ik wist niet eens dat er zoiets als notities bestaat bij contacten.quote:Op woensdag 23 september 2020 13:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook dat heb ik weer bij de notities staan.
Bob
En dan als notitie "Vader van Storm".
En uiteraard allemaal in de groep "Schoolmoeders".
De vaders hebben daar wel altijd commentaar op trouwens, dat die groep "Schoolmoeders" heet
Notities, bijnaam, adres, werkgever, functie enz. enz. enz.quote:Op woensdag 23 september 2020 13:21 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er zoiets als notities bestaat bij contacten.![]()
Ik doe alleen voornaam, achternaam (maar dat kan dus ook een username zijn, of mama/papa van), telefoonnummer.
Beauquote:Op donderdag 24 september 2020 17:33 schreef Aure het volgende:
Namen!
Onze zoon heet zoals Deelder en Verneen we krijgen er nog eentje en vinden het best lastig om een goede naam te vinden. Dus kom maar door met lijstjes
Joepquote:Op donderdag 24 september 2020 17:33 schreef Aure het volgende:
Namen!
Onze zoon heet zoals Deelder en Verneen we krijgen er nog eentje en vinden het best lastig om een goede naam te vinden. Dus kom maar door met lijstjes
Victorquote:Op donderdag 24 september 2020 17:33 schreef Aure het volgende:
Namen!
Heb je nog voorkeuren waar het aan moet voldoen?quote:Op donderdag 24 september 2020 17:33 schreef Aure het volgende:
Namen!
Niet per se. Als het er maar een beetje bij past!quote:Op donderdag 24 september 2020 19:27 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Heb je nog voorkeuren waar het aan moet voldoen?
Sorry! Ik heb het van het boek omdat ik gek ben van Salinger. Maar jij mag me Franny met aa noemen hoor. ❤quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:42 schreef Lemijn het volgende:
[..]![]()
![]()
! Mijn hoofd zegt al jaren Franny, met aa, zoals je ook Sannie zegt. Tegen onze Franny bedoel ik. @:Franny_G zeg me dat je geen Frennie heet
.
Dank jequote:Op zondag 27 september 2020 21:41 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Sorry! Ik heb het van het boek omdat ik gek ben van Salinger. Maar jij mag me Franny met aa noemen hoor. ❤
Ik ken een aantal jongens met de naam van jouw zoon en die hebben de volgende broers:quote:
Raf staat voor de luchtmacht van het VK he?quote:Op maandag 28 september 2020 22:57 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik ken een aantal jongens met de naam van jouw zoon en die hebben de volgende broers:
Abel
Ruben
Daan
Thijs
Gijs
Maar wat andere opties:
Senn
Sten
Stijn
Alex
Rinck
Boaz
Ties
Dries
Raf
Ravi
Krijn
Je maakt een grap.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:54 schreef oh-oh het volgende:
Mensen die ik ken hebben net een zoon gekregen. Hij heet Baas.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb dit al eens vaker gehoord. Onze achternaam begint met een B dus vroeg wat m’n vriend ervan vond, Baas B. Gaat m helaas niet wordenquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:54 schreef oh-oh het volgende:
Weet je wel wat Dick betekent in de VK? Toch heten er heel wat Nederlandse mannen zo... Jij zou er niet voor kiezen, dat is duidelijk (niet de eerste keer dat je specifiek over deze naam valt). Maar 1164 kinderen in NL heten zo (in 2014), dus zo heel gek is het ook weer niet.quote:Op dinsdag 29 september 2020 00:09 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Raf staat voor de luchtmacht van het VK he?
Je hoeft niet boos te wordenquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Weet je wel wat Dick betekent in de VK? Toch heten er heel wat Nederlandse mannen zo... Jij zou er niet voor kiezen, dat is duidelijk (niet de eerste keer dat je specifiek over deze naam valt). Maar 1164 kinderen in NL heten zo (in 2014), dus zo heel gek is het ook weer niet.
Die associatie is niet heel sterk meer lijkt me. Maar dat mijn oom, geboren in 1944, de initialen RAF had, was niet bepaald per ongeluk.quote:Op dinsdag 29 september 2020 00:09 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Raf staat voor de luchtmacht van het VK he?
Doopnaam Boefquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:54 schreef oh-oh het volgende:
Ssssst.. je brengt mensen nog op ideeënquote:Op woensdag 30 september 2020 07:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Doopnaam Boef
Credits voor deze grap voor mijn man![]()
Storm of lente zijn anno 2020 echt niet meer de rare namen hoorquote:Op woensdag 30 september 2020 09:04 schreef de_boswachter het volgende:
Ben je dan nog wel helemaal lekker als je je kinderen Storm noemt of Lente.... jongejongejonge
Ik vindt dat hele rare namen.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:22 schreef SQ het volgende:
[..]
Storm of lente zijn anno 2020 echt niet meer de rare namen hoor
Chimpansee en tijger? Haha ik vind het allemaal lelijk maar je raakt eraan gewend, dat gaat met Baas denk ik ook gebeuren. Alsof Splinter minder raar isquote:Op woensdag 30 september 2020 08:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind de naam Baas wel een zwaar overtreffende trap van Bloem, Vlinder, Lente, Splinter, Tijger, Chimpansee enz.
Denken zulke ouders niet aan de toekomst van zo'n knul ofzo?
Ooooh, Limburgers. Dat verklaart ook nog wel e.e.a.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken al een meisje dat Panter heet, die vond ik al erg, maar Baas... En nee het zijn echte Limburgers SQ![]()
Het is een kleine iele premie, ik hoop dat ie wat bijtrekt.
T.eije is Fryskquote:Op woensdag 30 september 2020 11:55 schreef CaVaBien het volgende:
Ik zag laatst de namen Lot.us en Te.ije voorbijkomen.
Ik snap niet dat je je kind zo gaat noemen, maar goed smaken verschillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |